Philips ThermoProtect Ionic HP8232 - Reviews

Aantal warmtestanden
Ionische functie

Schrijf een review voor dit product

Koploper149 05-08-2018

Philips DryCare Advanced Föhn HP8232/00 ThermoProtect Ionic-

Geschreven voor: Philips ThermoProtect Ionic HP8232

Ben zeer tevreden over dit product, vooral de prijs stond mij aan.
Had eerst een ander merk gekocht bij de kapper, welke meer kon dan deze, maar was al heeeeeel snel stuk. Omdat ik deze bij de kapper heb gekocht had ik ook geen bon meer voor de garantie.

Gitta1970 21-07-2015

Licht goed in de hand, makkelijk te bedienen.

Geschreven voor: Philips ThermoProtect Ionic HP8232

De Philips ThermoProtect Ionic Föhn HP8233/00 2200 W ligt heel goed in de hand en is makkelijk te bedienen. Op hoogste stand heb je zo je haar droog en de hoogste temperatuurstand is ook precies goed, niet te heet. Ik heb de indruk dat mijn haar meer glanst na het föhnen sinds ik deze föhn gebruik.
De volumediffuser gebruik ik niet, dus daar kan ik geen oordeel over geven.
1 minpuntje: het snoer had van mij iets langer mogen zijn, dat vind ik wat aan de korte kant.

Chellie 06-10-2013

geweldig

Geschreven voor: Philips ThermoProtect Ionic HP8232

Een nieuwe fohn stond al heel lang op mijn wishlist. En nu eindelijk dan toch een gekocht! Een heerlijke fohn die mijn dikke bos met haar snel droog krijgt. De verschillende functies zijn makkelijk te bedienen. Eindelijk een fohn waarbij ik absoluut niet het gevoel heb dat de warmte schadelijk is voor mijn haar. Dankzij de ionen functie geen pluizenbol na het fohnen. Ben er blij mee.