Philips ThermoProtect Ionic HP8232

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips ThermoProtect Ionic HP8232 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

D. Hendrikx 18-12-2019

Föhn met mooi design en verschillende functies

Allereerst wil ik zeggen dat de föhn een erg mooi design heeft. Hij is wel wat groot in vergelijking met de föhn die ik hiervoor had, maar ligt toch erg goed in de hand. Mogelijkheden om zowel koude als warme lucht in te stellen, dus niet het probleem dat de föhn te hete lucht blaast. Ook zijn de twee verschillende opzetstukken erg fijn.

• Verschillende opzetstukken
  • Verschillende warmtestanden

Minpunten

• Iets aan de grote kant

Thirz 16-12-2019

Haardroger die niet uitdroogd!

Ik ben erg tevreden met de Philips DryCare Advanced Föhn. De haardroger heeft meerdere warmte standen waardoor je zelf de keuze hebt welke warmte jij prettig vind voor je haar. Mijn haar voelt zacht aan na het föhnen en niet uitgedroogd. Ook vind ik de diffuser erg fijn voor mijn krullende haar. Ik vind hem zelf wel iets aan de kleine kant. Ik denk dat een wat grotere diffuser voor mijn grote bos haren wat handiger is.

Pluspunten

• meedere warmte standen
  • zacht voor het haar
  • diffuser biijgeleverd

Minpunten

• diffuser aan de kleine kant

Linda R 15-12-2019

Topper!

Met deze föhn is mijn haar droog in een handomdraai. Bovendien glanst het meer en pluist het nauwelijks nog. ThermoProtect en Ionic Care zijn echt van toegevoegde waarde. Met de verschillende standen kun je echt alle kanten op. De föhn ligt fijn in de hand. Ik ben erg tevreden!

Pluspunten

• Haar is merkbaar sneller droog.
  • Haar glanst meer en pluist minder.
  • Föhn ligt goed in de hand.

bloem 10-12-2019

geweldige droogkracht

heel snel droog haar en daarbij ook nog eens volume. Daarbij hoef ik geen gebruik te maken van borstels. Alleen drogen en met de handen losmaken

Nina Sunde 10-12-2019

Doet zoals je zou verwachten!

Goede föhn, doet precies wat je zou verwachten! Ik had eerst niet verwacht dat een föhn met zo'n prijs zoveel luchtkracht en warme kan genereren in zo'n korte tijd, maar deze heeft me overtroffen. Niets erg speciaals, maar een hele fijne standaard föhn die doet wat je wilt!

Pluspunten

• Hoge temperatuur
  • Goede luchtstroom
  • Handig in gebruik

Maria 10-12-2019

Perfecte fohn

Een erg mooi gestyleerde haardroger die ook nog eens prettig in de hand ligt.
Heeft verschillende standen voor de warmte van de lucht zodat je ook met koude lucht kunt blazen en niet alleen maar met hete lucht.
Een ander groot voordeel is de lange snoer wat je bij andere apparaten vaak niet hebt.
Een fijne fohn voor jong en oud en erg fijn in gebruik.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Verschillende warmte standen

Minpunten

• geen

EllenV 10-12-2019

Makkelijk in gebruik

Fohn is erg licht dus makkelijk in de hand. Maar de warmste stand vond ik te warm om met diffuser kop te gebruiken.

Pluspunten

• Licht in de hand

Minpunten

• Warmste stand te warm