BaByliss Cordkeeper 2000 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Cordkeeper 2000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Manuela 07-11-2022

Föhn die krachtig blaast

Geschreven voor: BaByliss Cordkeeper 2000

Een goede föhn. Die veel krachtiger blaast, dan mijn vorige föhn. Mijn haar is nu snel droog. En dat de snoer opgerold wordt, vind ik echt ideaal.

Pluspunten

• krachtig blaast
  • oprolbaar snoer

nnattass 17-11-2019

mooie föhn

Geschreven voor: BaByliss Cordkeeper 2000

Deze BaByliss haardroger Cordkeeper D373Eföhn heeft een mooie zwart met rose gouden kleir waardoor hij er chic uit ziet. Ik heb hem nu diverse keren gebruikt, hij is heel makkelijk te bedienen met 1 hand en er is keuze uit diverse warmte standen. Aan de voorzijde zit de knop voor koude lucht föhnen. Ook zijn er meerdere luchtsnelheden waardoor het haar snel droog is. De disffuser geeft echt veel meer volume aan het haar waardoor het mooi zit maar ook met het smalle opzetstuk droogt het haar mooi op. De opzetstukken zitten er goed stevig op vast, dit is bij een vorige föhns niet het geval geweest. Het snoer rolt goed op met een druk op de knop, het laatste stukje kan er ook in met een beetje hulp. Het lijkt hierdoor gelijk veel minder rommelig als ik hem in de badkamer laat hangen. Enige minpunten vind ik: De knop voor de koude lucht zit voor mijn kleine handen onhandig, vaak druk ik hem in terwijl dit niet moet en mijn haar wordt toch statisch ondanks het keramische filter, ik gebruik wel product voor mijn haar tijdens het föhnen ;).

Pluspunten

• mooi design
  • geen snoer!
  • snel droog haar

Minpunten

• toch statisch haar

jokolely 16-11-2019

krachtige föhn!

Geschreven voor: BaByliss Cordkeeper 2000

Deze föhn van babyliss doet wat hij belooft.
Ik style mijn haar altijd op verschillende manieren en vind t handig n föhn te hebben die snel droogt zonder mijn haar te laten pluizen. Deze föhn heeft 3x2 verschillende standen. warmte en blaaskracht zijn te regelen en dankzij de ionen technologie pluist je haar niet. Ook zitten er 2 opzetstukken bij nl. een diffuser voor krullend haar en een opzetstuk om de met n krulborstel te gebruiken. Mijn haar droogde in no time en pluisde niet. Heel handig was t coolshot om te fixeren en natuurlijk het automatisch oprolbaar snoer. met één druk op de knop snoer weg!Voor mij de ideale föhn!

Pluspunten

• blaaskracht
  • oprolbaar snoer
  • coolshot

Synchrofan 14-11-2019

Prima fohn

Geschreven voor: BaByliss Cordkeeper 2000

Een fohn testen is natuurlijk een feestje. Zeker deze fohn met handige cordkeeper lijkt me handig. Geen gedoe meer met snoeren. Wat me wel opvalt is dat dit snoer voor mij eigenlijk wat te kort is. Had m langer gewild. Toch is de fohn zelf een prima product. Geeft een fijne windkracht, instelbare temperatuur. Wat dat betreft prima om te kopen, maar t hoeft niet als je t voor de cordkeeper doet vind ik.

Pluspunten

• Fohn doet wat ie moet doen.

Minpunten

• Cordkeeper zie ik niet als meerwaarde
  • Snoer is wat te kort naar mijn zin.

Lisa 14-11-2019

Fijne föhn

Geschreven voor: BaByliss Cordkeeper 2000

Mijn vriend en ik hebben deze föhn de afgelopen weken mogen testen. Beide maken we dagelijks gebruik van de föhn. Hij om zijn haar naar achter te stylen en ik om enkel te drogen of om krullen te creëren met de diffuser. Nu na enkele weken zijn we over het algemeen tevreden. De verschillende functies en standen op de föhn werken fijn. De zachte koude stand werkt perfect met de diffuser om krullen te maken. Mijn haar pluist niet en de krullen blijven goed zitten. De föhn ziet er mooi uit en het snoer ligt bij het opbergen niet in de weg. Doordat wij de föhn dagelijks gebruiken maken we geen gebruik van het intrekbare snoer. Voor ons dus overbodig. Het snoer vind ik daarnaast ook aan de korte kant voor in onze badkamer.

• Pluist niet

Minpunten

• Kort snoer

Rianne 13-11-2019

Niet voor elk haartype

Geschreven voor: BaByliss Cordkeeper 2000

De föhn de afgelopen weken getest op twee verschillende haartype, zowel dik als fijn haar.
De verrassend conclusie is dat vooral door de blaaskracht de föhn minder geschikt is bij fijn haar. Dit in tegenstelling tot het gebruik bij dik haar. Bij dik haar is de blaaskracht een grote plus. Het kost namelijk na het wassen veel minder tijd om je haren droog te blazen. Bij fijn haar wordt de föhn niet warm genoeg waardoor het in model föhnen lastig is en veel geduld vraag.
Het oprollen van de snoer gaat niet altijd helemaal vanzelf en heeft wat hulp nodig. De snoer is ook wat aan de korte kant. Bij het föhnen van lang haar is de beperkte lengte van de snoer niet praktisch. De afwerking van de föhn is prima in orde. De verschillende standen zijn makkelijk te bedienen en de föhn is niet te zwaar en ligt goed in de hand.
Of deze föhn een aanrader is hangt af van je haartype. Voor dik haar zeker de moeite waard voor deze prijs, voor fijn haar is de hoge blaaskracht en de warme een reden om naar alternatieven te kijken.

Pluspunten

• Gewicht
  • Blaasmond en Diffuser
  • Prijs
  • Blaaskracht voor dik haar

Minpunten

• Warmte
  • Automatisch oprollen snoer
  • Blaaskracht voor fijn haar

pasiee 10-11-2019

Super föhn, mooie prijs!

Geschreven voor: BaByliss Cordkeeper 2000

De föhn ziet er heel mooi en stylish uit, hij is lekker licht, en de stekker rol je zo in. Het bevestigen van de opzetstukken is wel een beetje een dingentje, maar verder werkt die prima! Er zitten verschillende standen op die je makkelijk kunt verstellen. Als je klaar bent met de fohn, kun je hem zo weer opbergen. Top!

• Kwaliteit
  • Snoer

Minpunten

• Opzetstukken

Miniona 09-11-2019

Nooit meer last van een loshangend snoer!

Geschreven voor: BaByliss Cordkeeper 2000

Ik heb de fohn nu een paar weken in mijn bezit en ik ben dik tevreden. De föhn wordt geleverd met een blaasmond en een diffuser die je afwisselend kunt gebruiken. De föhn kent drie warmtestanden en tot slot twee verschillende opties qua vermogen. De föhn is uitgevoerd in zwart met roségouden details. Prachtig chique! Het snoer van de föhn kun je via een druk op de knop oprollen zodat het snoer verdwijnt in de föhn. Met deze optie ben ik superblij. Mijn oude föhn had altijd een loshangende snoer dat in bad of de wasbak hing, dat is met deze fohn verleden tijd. Ik wil niet meer anders.

Doordeweeks gebruik ik de blaasmond op de föhn om mijn haar snel te drogen. Ik gebruik de warmste hittestand en het hoogste vermogen. Ik ben dan binnen een minuut klaar. De föhn werkt top dus. In het weekend of bij een uitje biedt de diffuser uitkomst om extra volume in mijn haar te creëren en ook dit werkt erg goed.

Kort en goed een fijne fohn dat als superfijne optie het snoeropbergsysteen heeft. Ik wil niet meer zonder....

Pluspunten

• Snoeropbergsysteen
  • Strak, chique uiterlijk
  • Verschillende warmtestanden
  • Antifrizz functie

Corina82 08-11-2019

Erg fijne föhn

Geschreven voor: BaByliss Cordkeeper 2000

Deze föhn zorgt ervoor dat mijn haar weer prachtig in model komt en is zeer handig in gebruik. Wat ook super is dat het snoer in het handvat oprolt waardoor het weer netjes opgeruimd is.

• Handig met oprolbaar snoer

Minpunten

• Weinig standen