Philips DryCare BHD274/00 Pro-föhn - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DryCare BHD274/00 Pro-föhn op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Krullebolleke 15-07-2020

Ideale föhn

De föhn is ideaal voor iedereen, maar zeker voor mensen met een lange dikke bos haar. Ik heb al vele föhnen gehad maar nog nooit waren mijn haren zo snel droog als met deze föhn! Ideaal dus ook voor moeders met dochters die lang haar hebben, want ze hoeven niet lang stil te zitten.
De haren zijn ook superzacht, door de ionen. Ook de koude knop is ideaal met stylen van het haar.

Pluspunten

• Snel droog
  • Super zachte haren

Pel123 12-07-2020

Handig product met meerdere functies

Ik heb fijn haar, de thermo Protection is erg prettig. Het beschermd mijn haar tegen de hitte. Het duurt wel iets langer voordat het droog is, maar is vele malen beter voor je haar! Als ik wel snel de deur uit moet gebruik ik de snelle functie!

Pluspunten

• Meerdere functies
  • Meerdere opzetkoppen

yvt79 08-07-2020

prima fohn, voor mooie prijs

Deze föhn is erg goed te bedienen met 1 hand en je haar is met de verschillende functie snel droog, vind alleen de föhn een beetje zwaar. Voor de rest zeer goed product ook heel fijn met krulhaar

Pluspunten

• droogt snel
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• wat zwaar

ShaZòya 07-07-2020

Blij verrast door budget vriendelijke föhn!

Blij verrast ben ik door deze föhn, hij maakt de haren goed droog zonder dat het je haar pluizig maakt. De diffuser die bij de föhn zit werkt fijn, maar haar krijgt een echte boost en heeft meer volume en slag. De föhn heeft een warme en koude stand die beide fijn werken, hij blijft even krachtig. Hij is makkelijk in gebruik en maakt niet irritant veel lawaai. Hij is het goed dubbel en dwars waard en ik raad dan ook iedereen deze föhn aan.

Pluspunten

• Kracht
  • Warme stand
  • Koude stand
  • Prijs
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Er hadden meer standen op gekunt

Niconic 06-07-2020

Fijn en degelijk apparaat

Met deze compacte föhn haal je een degelijk apparaat in huis. Je haar is binnen no-time droog en te stylen. Door wat ze noemen Thermo Protect wordt hij nooit tè heet. Het snoer is zeker lang genoeg en het apparaat is niet te zwaar. Hij voelt degelijk aan. Met het handvat ligt hij goed in de hand. Er zit nog een opzetstuk bij die je evt kunt gebruiken voor krullen en volume. Hij is niet te groot en daardoor ook makkelijk mee te nemen. Eigenlijk zijn er weinig minpunten te benoemen. Misschien een beetje zoeken welke stand qua combinatie snelheid en warmte je het meest ideaal vindt, want hij heeft meerdere standen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Lang snoer
  • Degelijk apparaat

Minpunten

• Niet ontdekt

Makkie78 04-07-2020

Super föhn die betaalbaar is

Deze krachtige föhn is erg goed te bedienen met 1 hand en je haar is met de verschillende functie snel droog, vind alleen van wat ik gewend ben de föhn een beetje zwaar. Voor de rest zeer goed product..

Pluspunten

• Krachtig
  • Sneldrogend
  • Veel functies

Minpunten

• Iets te zwaar

Hastel112 04-07-2020

Goede föhn

Deze föhn heeft een goede luchtstroom, een mooi design en ligt goed in de hand.

Hij maakt wel een beetje herrie.

Pluspunten

• Goeie luchtstroom
  • Geen statisch haar
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Maakt best veel herrie