De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Caliber PMT557BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

jan 14-02-2020

gaat

Geschreven voor: Caliber PMT557BT

Gisteren gekocht bij media markt . Ik ben het met de hiervoor geschreven review eens, dat er bijna geen vrije fm frequenties beschikbaar zijn , en je je eigen muziek kan luisteren .Wanneer er wel een een open frequentie is , vind ik de kwaliteit niet erg goed en jumped hij tussen radio freq en android . Moet nog wel even naar worden gekeken .

Pluspunten

• direct gelinked pearing met auto en met andoid

Minpunten

• zie mijn review

Marco WPK 16-08-2015
Geschreven voor: Caliber PMT557BT

Ik heb mijn apparaatje online bij Conrad besteld. Jammer genoeg een slechte start zal ik maar zeggen. De mijne had al gebruikerssporen en zat in een verpakking die duidelijk al een keer geopend is geweest. Desalniettemin toch hoopvol kijken hoe het gesteld is met de kwaliteit en functionaliteit. Het apparaat werkt erg simpel en gebruiksvriendelijk. De transmitter voelt redelijk goedkoop aan. De automatische synchronisatie via bluetooth met je telefoon vind ik een pluspunt. Helaas is het vrijwel onmogelijk om een vrije fm-frequentie bij mij in de omgeving te vinden waardoor het signaal een lichte ruis heeft bij gebruik. De handsfree modus werkt wel naar behoren.