Philips Bluetooth®-adapter AEA2700/12

TacoRojo 09-09-2016

Gewoon goed

Was op zoek naar bluetooth receiver met APTX ondersteuning (dus niet standaard matige bluetooth kwaliteit maar high definition draadloos geluid) en goede digitale aansluitmogelijkheden. In eerste instantie had ik de Yamaha YBA11 besteld. Deze had mijn voorkeur vanwege bluetooth 4 (schijnt energiezuiniger te zijn dan de bluetooth 3 van deze Philips) en mogelijkheid om per USB kabel van stroom te voorzien, zou dan direct gevoed kunnen worden uit mijn versterker, scheelt weer een stekker in de stekkerdoos. Echter kreeg melding van webwinkel dat levering Yamaha 2 maanden vertraagd was en ben toen maar langs electrozaak gereden en heb deze Philips gekocht. Erg eenvoudige installatie mbv NFC. Aansluiting kan natuurlijk ook op klassieke manier. Nu waar het vooral om gaat: geluid over de bluetooth is wat mij betreft perfect en beter dan ik ooit over bluetooth gehoord heb. Kortom prettig apparaatje en waardevolle aanvulling op muziekinstallatie.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Ontwerp

dennisvanzijtveld 01-01-2015

Zeer goed apparaat. Geef zeer goed geluid. Zorg wel dat je een goed audio bestand verzend. (goede kwaliteit)

dennisvanzijtveld 01-01-2015

Heel goed geluid. Viel mij 100% mee. Ik had dit apparat gekocht om alleen geluid naar mijn receiver te sturen. Dat is ook hetgene waardoor deze een 9 krijgt bij mogelijkheden. Je kan geen beelden verzenden. Ik was voor dat ik het kocht nog vrij sceptisch over het geluid. Aangezien ik toch best een leuke set heb. Aan te raden! Ik heb het aangesloten via de optische aansluiting.