Metz 45 CL-4 Digitaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Metz 45 CL-4 Digitaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

dierdrericks 13-09-2011
Geschreven voor: Metz 45 CL-4 Digitaal

ik heb zelf drie verschillende merken dslrs en bij alle kan ik de metz flitser gebruiken en hoef niet drie verschillende flitsers te hebben en daarbij is het gebruikers gemak van de flitser uitstekend. heb zelf nog een oude metz 45 ct-1 flitser die voldoet ook wel maar je mist de ttl funties die je bij de metz 45 cl-4 wel hebt. ik gebruik dan ook de oude bij de analoge camera's die ik nog bezit. de accu packs van beide kan ik ook door elkaar gebruiken. chapoo metz als de flitser ook zo lang mee gaat als mijn oude dan doe ik het ervoor. de oude is nu zo'n dertig jaar oud en flits nog steeds uitstekend.

metz ga zo door en er is voor mij maar een merk en dat is metz

A.J.Mijnheer 27-08-2009
Geschreven voor: Metz 45 CL-4 Digitaal

De Metz 45cl-4 digitaal is een zeer perfecte flitser zowel voor groothoek als tele.
Metz ga zo door