Philips AVENT Premium SCF358/00 Snelle flessenwarmer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AVENT Premium SCF358/00 Snelle flessenwarmer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ekart 16-02-2021

Zeer snelle stille flessenwarmer

Ik de flessenwarmer nu een tijdje in gebruik en ben er zeer tevreden over. Door zijn snelheid en dat hij zo stil is is het een prettig product in gebruik.

Pluspunten

• Stil
  • Snel

Nijhof 09-02-2021

Snelle hygiënische flessenverwarmer

Als onze dochter (3 maanden oud) eten vraagt dan moet dat meteen. Dat word aangegeven middels gekrijs. :) Belangrijk vind ik dus dat de fles snel verwarmd kan worden. (moedermelk) Dat gaat bij deze flesverwarmer mega snel, ook de juiste temperatuur is makkelijk en goed in te stellen. Wij gebruiken de verwarmer met flessen van Dr Brown. En dat werkt erg goed. Qua design staat het ook beter op je aanrecht dan de meest gebruikelijke flessenwarmers. Al met al een goed product wat ook makkelijk schoon te maken is.

Pluspunten

• snel verwarmt
  • mooi design
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• zou een RVS behuizing nog mooier zijn
  • prijs

Robbedoes 09-02-2021

Top flessenwarmer

Juiste temperatuur en ook nog snel ook. Een gemak voor iedere ouder met een baby. Het product heeft verder een simpel design maar doet wat het juist hoort te doen. Het mooie is je kan het ook voor een 2e of evt 3e kind gebruiken. Het gaat wel even mee. Echt een aanrader voor elk gezin met jonge baby’s.

Pluspunten

• Juiste temperatuur
  • Snelheid

AvM 08-02-2021

Top product

In het verleden hebben wij de andere flessenwarmer gebruikt van philips avent. Nu kan ik zeggen dat ik de nieuwe, snelle variant veel liever had gewild. Toch hebben we ons prima gered met de oudere variant, maar door het vergelijkingsmateriaal ben ik nog enthousiaster over het resultaat. Het gebruiksgemak is zeer aangenaam, ook voor de naaste omgeving en/of oppas. De instellingen staan zo duidelijk en logisch aangegeven dat je zelfs zonder het boekje zou kunnen begrijpen wat de bedoeling is.
Het desing van de nieuwe variant is toch net even mooier, in vergelijking tot de oude oranje brandende knop die je geen enkele informatie geeft naast dat het apparaat aan staat doet de nieuwe variant dit wel! Zodra je de juiste instelling hebt gekozen doet het apparaat zijn werk en houdt je op de hoogte van de voortgang. Je ziet hoe snel de voeding wordt verwarmd en wanneer deze klaar is. In vergelijking tot het oudere apparaat is deze toch net iets sneller. Ondanks dat dit enkele minuten betreft had ik die graag gehad, wanneer ik weer eens met een hongerige ongeduldige baby op mijn arm liep en de voeding maar niet warm leek te worden! Of die keren dat er een spuug incident was. De voeding wordt te heet als je het vergeet, omdat je ergens anders nodig bent of je voeding wordt weer koud als je hem uit de warmer haalt. Zelf kreeg ik dan zo'n rot gevoel bij het opnieuw moeten verwarmen, want dit werd afgeraden. Maar voor iemand die veel moeite en energie steekt in het geven van borstvoeding, wat gaat met ups en downs.. is het heel naar als je je kostbare voeding door de gootsteen moet spoelen. Ook komt het nieuwe apparaat ons hierin tegemoet, want de melk wordt gewoon warm gehouden op de juiste temperatuur en dit werkt top! Tijdens het uitproberen wel gemerkt dat de voeding niet geheel goed was verwarmd, nadat ik dit door heb geroerd. Het duurde dan hooguit 1-2 minuten om geheel goed op temperatuur te zijn.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Snel en veilig ontdooien, bereiden en warm houden

AAvM 07-02-2021

Maakt het leven met een kleine makkelijker!

Een zeer handig product wat gemakkelijk te bedienen is. Het werkt snel en het design past prima in onze keuken. Een product wat het leven met een kleine gewoon makkelijker maakt!

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk in gebruik

Nicole1223 05-02-2021

Aanrader om snel flesjes te verwarmen!

De Philips Avant flessenwarmer werkt erg goed. De bediening van het apparaat is erg gemakkelijk, je hoeft je niet druk te maken over de juiste temperatuur, warmt het flesje gelijkmatig op en het is fijn dat je de exacte hoeveelheid zelf kunt instellen van 30ml tot 330 ml. Wel is het natuurlijk goed om zelf altijd temperatuur nog even controleren.. paar druppels op je pols. Wat mij betreft een aanrader voor elke ouder.

Pluspunten

• Verwarmt gelijkmatig
  • Smart temperatuur controle
  • Mooi design & makkelijke bediening;
  • Snelle ontdooiing

Minpunten

• Geen flesje erbij

van Sloten 05-02-2021

Veel makkelijker dan au bain-marie

Ik had geen idee wat ik moest verwachten bij een flessenwarmer, volgens internet zouden ze langzaam en onhandig zijn. Dit is de eerste die ik ooit probeer, maar het is een hele fijne. Veel makkelijker dan au bain-marie verwarmen en ook nooit te warm of te koud (en daardoor vaak ook nog sneller klaar). Wel voelde de melk nog iets te koud als het apparaat al aangaf dat het klaar was, dus ik laat het er altijd een paar minuten langer in staan.
Het apparaat staat stevig op het aanrecht en is als het moet met 1 hand te bedienen. Ook ziet het er netjes uit en is het makkelijk op te bergen.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Altijd de goede temperatuur
  • Mooi vormgegeven

Minpunten

• Duurt wel iets langer dan aangegeven
  • Er blijven een paar druppen water in staan

MvK123! 04-02-2021

Super product!

Overall gezien zijn mijn partner en ik zeer tevreden over de Philips Avent Flessenwarmer! Wij raden deze ook zeker aan bij vrienden en kennissen. De flessenwarmer is eenvoudig te gebruiken en doet simpelweg waar deze voor bedoeld is, zonder issues. Telkens is de voeding voor onze kleine weer op de juiste temperatuur aan te bieden.

Pluspunten

• Snel, eenvoudig en efficiënt in gebruik.
  • Hoge mate van betrouwbaarheid

Minpunten

• Schoonmaken binnenkant kan lastig zijn

Bvdv 04-02-2021

Fijne flessenwarmer

Fijne flessenwarmer
Makkelijk in gebruik
Ideale warmhoudstand
Fraai design
Het warm worden duurt wel even

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Warmhoud stand

Minpunten

• Warm worden duurt lang

Tester3213 04-02-2021

Mooi product

Mooi design en makkelijk in gebruik.
Je ziet goed op welke stand hij staat.
Flesje is goed warm. Het is een goed product

Pluspunten

• Snel warm

Freddeboer 04-02-2021

Super product! Een aanrader

Ik ben super tevreden met dit product! Ik baal dat ik er nu pas kennis mee heb gemaakt! Aan te raden voor beginnende, maar ook ervaren ouders. Werkt snel, juiste temperatuur en neemt weinig ruimte in.

Pluspunten

• Snel
  • Juiste temperatuur