Wayne, Jeff Jeff Wayne's War Of The Worlds - Live on stage dvd - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Wayne, Jeff Jeff Wayne's War Of The Worlds - Live on stage dvd op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Jack0612 13-12-2007
Goed geluid, mooie beelden. Super Echt zoals de orinele lp Topklasse

Luigi01 18-08-2007
De LP was al prachtig. Met deze DVD komt de show echt tot leven. Fantastisch. Ik hoop dat de show nog een keer naar Nederland komt.

Mr eskimo 15-05-2007
Een concert DVD die je niet kijkt, niet luistert maar als beleving ondergaat, met een geweldige bezetting on stage en on screen kan je je geen moment losmaken van dit spektakel.
En dan te bedenken dat de basis hiervoor een LP is uit 1978 is en dat het nu pas technisch mogelijk is om dit live uit te voeren en dat is met deze DVD dan ook perfect gelukt, beleef het en je weet wat ik bedoel.
Echt een top stuk in mijn collectie!

Mr maarten 07-05-2007
In 1 woord GROOTS, de dts functie zorgt voor een zeer groots muziek spectacel. met Justin howard (moody bleus) dus de bezetting van toen!!
Een musical waar vd Ende zijn vingers bij af kan likken een groots geluid en projectie met het hele verhaal.
Hij staat bij mij op 1 en daarna is het lang wachten op nr 2.