Philips ActiveRide Dual Beam, 800 lm, werkt op batterijen AR800DBX1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips ActiveRide Dual Beam, 800 lm, werkt op batterijen AR800DBX1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

revanoo 25-02-2014
Sinds een tijdje ben ik in het bezit van een #philipsactiveride

Nu ben ik niet zo'n kieskeurigschrijver maar over deze lamp wil ik wel iets roepen enerzijds omdat het een mooi nederlands product is anderzijds omdat echt tevreden ben

hiervoor had ik een #sigma lamp maar vond deze lamp wel ok maar niet breed genoeg. liep altijd een beetje te tobben met wel of geen lampje op de helm erbij als ik in de duinen reed en was op zoek naar een goede lamp waar dat niet voor nodig was.

De activeride ziet er op papier best een beetje groot uit maar de breedte van de lamp deed mij vermoeden dat de licht opbrengst enorm zou zijn, toen ik iemand er mee zag rijden wil ik m ook graag proberen.

Heb de lamp getest in de duinen maar ook tijdens woon-werk verkeer en een keer op strand.

Paar dingen vallen positief op aan deze lamp. Kwalitatief zeer goed en stevig maar dat mag ook wel voor de adviesprijs. De lamp ziet er in het echt minder groot uit als op papier en laat zich zéér makkelijk vastmaken.

Iedereen is toch een beetje zuinig op zijn fiets, daarom is het ook fijn dat om de hele batterij een soort rubber coating zit en de kans op beschadigen van je fiets zeer gering is.

De lichtbundel is groot en breed en laat zich makkelijk stellen. De 3 variaties in lichtstand zijn prima maar hadden er ook 2 mogen zijn. De lichtopbrengst is groot, ook naar de zijkant, soort breedstralers en dat geeft extra comfort in het donker. voor tegenliggers niet altijd even fijn. paar keer grootlicht gekregen van een auto :D

Is er dan niets niet goed aan deze lamp... Nou eigenlijk niet al mag elke batterij langer meegaan dan ze nu doen maar heb tot op heden nog nooit zonder licht gezeten. heb overigens nog niet langer dan 2,5 uur mee gefietst en zet m op het fietspad niet op volle sterkte, wat ook echt niet hoeft.

Natuurlijk hangt er een prijskaartje aan maar ik durf te stellen dat de lamp duurzaam is en daarmee geen product voor 1 jaar maar vele jaren fietsplezier. Prijs/Kwaliteit tov de andere duurdere lampen zoals die van bijvoorbeeld Sigma zijn in het voordeel van de Philips wat mij betreft!

RonaldvKS 19-01-2014
Hallo, Ik heb de mogelijkheid gehad om de Philips Activeride 800 Dual Beam fietslamp te testen.
Wat een ongeloofijke super lamp, ik heb veel fietslampen in de tussentijd gehad maar deze #PhilipsActiveRide 800 treft alles! De lamp is uitermate geschikt voor off road moutainbiken, de eerdere lampen die ik had waren goed om gezien te worden maar zeker in het bos heb je hier niks aan, deze Philips lamp is echt supper! Door zijn 4 power LED's die in totaal 800 lumen licht opbrengen lijkt het letterlijk daglicht, op youtube kwam ik een video tegen deze is niet mooier gemaakt dan dat het “lijkt” dat het daglicht is maar uit eigenpraktijk is dit daadwerkelijk zo.
http://www.youtube.com/watch?v=aQJjSYwHEcQ De lamp heeft een accu, normaal gesproken weet je niet waar je deze moet plaatsen, echter heeft Philips hier uitermate goed over nagedacht, de accu kan je omvouwen om je zadelpen en heb je hier geen “hinderlijk” last van. Philips zegt dat de lamp op Full power 2 uren mee gaat ook dit is in praktijk meer... dik 3 uur!!
Tot slot, mocht u de beste fiets lamp willen kopen kiest dan voor de #PhilipsActiveRide