WILLEX Pakaftas XL 1200 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de WILLEX Pakaftas XL 1200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jasper 16-08-2019

Hele fijne veelzijdige tas.

Geschreven voor: WILLEX Pakaftas XL 1200

Deze tas gekocht ter vervanging van een dubbele en nogal lelijke shopper bag. Ik wilde 1 tas die alles kon, dus mijn regenkleding moest er in passen, en er moet ook nog een lading boodschappen bij kunnen, of bv. een laptoptas en een extra jas.

Nou, dat lukt met deze tas allemaal prima. Met de expansierits dicht is hij nog redelijk compact, en toch past er dan al behoorlijk wat aan boodschappen in. Met die rits open is het helemaal ruim.

Verder heel veel handige vakjes: in het ritsvak binnenin zitten de reparatie tools die ik niet dagelijks nodig heb, en in het vak in de afdekklep zitten dagelijkse zaken zoals zonnebril, koptelefoontje, pasjes, sleutels, etc. De handige geintegreerde regenhoed maakt hem helemaal universeel inzetbaar.

Hij is draagbaar aan het standaard handvat, of met de meegeleverde schouderriem. Bij die laatste mogelijkheid voel je al wel snel de haken waarmee de tas aan de fiets hangt in je zij, want die kun je niet wegklappen of afdekken. De tas is daarom minder geschikt om een hele middag mee door de stad te lopen. Maar te keerzijde daarvan is dat de bevestiging op de fiets erg stevig is: de tas kan met geen mogelijkheid spontaan los (of je moet wel erg gek doen), en hij is toch snel op- en af- te klikken.

Daarnaast oogt hij ook nog eens keurig. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Ruimte en veelzijdigheid
  • Stevige bevestiging
  • Ingebouwde regenhoes

Minpunten

• Dragen met schouderband minder comfortabel