Thule 12080102

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Thule 12080102 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bert 01-03-2019

Thule Yepp Nexxt

Geschreven voor: Thule 12080102

Het Nexxt stoeltje zelf is een prima product, maar in combinatie met een Yepp windscherm, waar je eigenlijk niet zonder kan, een drama. De montage van het scherm is een ramp. Het scherm is het zelfde scherm als de oude mini stoel , die wel makkelijk te monteren is. Bij de Nexxt kun je volgens de gebruiksaanwijzing het adapterdeel weggooien en moet je gaan monteren met een boutje en een los moertje. Met de montage ben je 2 handen nodig om de arm van het scherm er op te krijgen en de gaten van arm en adapter uit te lijnen. Dan het boutje er door steken en het moertje in de andere kant van de arm plaatsen. Bij demontage valt bijna zeker het moertje op de grond, omdat je een hand te kort komt om dit op te vangen.
Ik heb Thule gevraagd om een oplossing. Ze weten van het probleem en de oplossing die ze mij gaven was "dan laat u het scherm toch gewoon op de fiets zitten heeft u ook geen last van insecten". Dit was nadat ik bij hun had aangegeven dat ik als opa het scherm 1x per week gebruik en daarnaast ongeveer 200 km per week fiets. Conclusie is dus een zeer goed en erg licht stoeltje, maar er is totaal niet nagedacht over de montage van een voor een kind onmisbaar windscherm.

Pluspunten

• gewicht stoeltje

Minpunten

• montage windscherm
  • helpdesk Thule