GMG Yepp Maxi Easyfit

Bekijk alle Fietsstoeltjes

6,2

Annemei 07-02-2018

Niet kopen voor kinderen vanaf 3,5

Miskoop. Verkocht mijn moederfiets incl zitjes en kocht een nieuwe fiets via het werk. Maar moest er dus nog een zitje bij kopen. Uiteindelijk de yepp in de aanbieding, zag er veel mensen mee fietsen. Dus zal wel goed zijn dacht ik.
Er past echte totaal geen fietstassen meer op de fiets en mijn zoon past er na 4 maanden fietsen niet meer in. Is met zijn 1,11 te groot voor de voetenhouders en dat voor kinderen tot 6 jaar bedoelt is. Belachelijk. Dure aankoop voor 4 maanden. Je kunt de voetenhouders ook niet weg laten. Dus opzoek naar een nieuw stoeltje en hopen dat ik deze via marktplaats aan iemand met een 2 jarige kan verkopen.

Pluspunten

• Makkelijk te monteren op gazelle met easyfit

Minpunten

• Niet voor Nederlandse kinderen gemaakt

mn2930 22-05-2013

Ik heb de yepp aangeschaft, echter attendeerde iemand mij op de slappe achterkant. Als er een scooter van achteren tegen je aan rijdt dan raken ze als eerste het rugje van mijn zoontje. Deze achterkant is zo flexibel dat ie indeukbaar is. Onbegrijpelijk dat dit verkocht mag worden.

Dot 08-07-2012
  • Product jaar of meer in bezit

Heel fijn fietsstoeltje, zonder onnodige details.
Kind is er zeer makkelijk in te zetten! Geen gedoe met de beentjes door een beugel proppen of wat ook.
Snel droog als ie nat geworden is.
Ziet er stevig uit, en is stevig.
Bij vormgeving even geen 10 omdat er iets meer kleuren mogen zijn. Wij hebben de blauwe, maar is erg fel.
Ik mis iets zachtere kleuren in het assortiment...