Innopet Fietskar Sporty Dog Trailer Deluxe Zwart/Zilvergrijs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Innopet Fietskar Sporty Dog Trailer Deluxe Zwart/Zilvergrijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Karin de Vries 20-08-2018

praktisch en snel opvouwbaar

Ik heb al meerdere hondenbuggy's gehad maar deze van Innopet is toch wel de allerfijnste. Voorwaarde was dat hij snel in te klappen is, zonder demontage van allerlei zaken, en in ons kleine autootje past. En uiteraard moest er ligruimte genoeg zijn voor onze twee kleine honden. Deze buggy scoort bij ons hoog op al deze punten. 70 cm lang en 45 cm. breed is het ligvlak. De hondjes hebben goed zicht en zitten goed beschermd. De luchtbanden lopen toch ook het allerlekkerst. En een dikke plus krijgt de verstelbare duwstang. Over kwaliteit hoef ik bij Innopet niet na te denken. Ik heb er ongeveer 6 gehad (door veranderde omstandigheden (en hebberigheid) en op 1 na waren het allemaal toppers. Overigens waren de karren van de andere merken ook prima. Maar toch kom ik elke keer weer terug bij Innopet. Deze blijft!

Pluspunten

• ruim ligvlak
  • makkelijk inklapbaar
  • verstelbare duwstang
  • grote luchtbanden