De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yakima FOLDCLICK 2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

n*******@h******** 20-04-2022

goede stabiele fietsendrager

Geschreven voor: Yakima FOLDCLICK 2

Gemakkelijk te hanteren fietsdrager. Snel en makkelijk te plaatsen op de trekhaak. Fietsen staan stabiel op de drager. Goede aankoop tot nu toe.

Pluspunten

• stabiel
  • inklapbaar en goed hanteerbaar
  • ratelfunctie van de spanbandjes

Minpunten

• lichtbakjes kunnen steviger

b**************@c******** 26-08-2021

Een heel fijne fietsendrager

Geschreven voor: Yakima FOLDCLICK 2

Ik vinden het een heel prettige fietsendrager. Hij is goed hanteerbaar, klikt heel gemakkelijk op de trekhaak en de lichten en de gootjes zijn eenvoudig uitklapbaar. Met 1 sleuteltje is zowel de drager zelf als de bevestiging voor de fietsen op slot te zetten. De fietsen zijn er goed op te zetten en vast te maken. Je kunt het geheel ook eenvoudig kantelen, zodat je bij de kofferbak kunt. Kortom, ik ben heel blij met deze fietsendrager. Daar komt nog bij dat ik hem 2 jaar geleden als Bonus artikel bij een bekende supermarkt kon kopen met aanzienlijke korting. Ik kan deze fietsendrager alleen maar aanbevelen.

Pluspunten

• Eenvoudige montage
  • Goed af te sluiten

Gerard 08-06-2020

lijkt een goede

Geschreven voor: Yakima FOLDCLICK 2

lijkt een goede makkelijke e-bike drager, makkelijke op de trekhaak te zetten,,
Echter, e-bike's met de accu in het frame de tussen stuur en motor, kun je de 2e fiets niet vast zetten er is met een deze fiets geen ruimte of mogelijkheid.
Dan een 2e nadeel, zo gauw je de fietsdrager kantelt als de fiets er op staat of je rijdt over een drempel in de weg zakt de drager over de achterover en hangt gelijk 10 cm. lager, een 2e maal over een drempel raakt de Yakima de grond, op 2 bijna nieuwe grotere auto's en bij allen het probleem,. totaal ongeschikte drager voor e-bike's. heb een zeer slechte aankoop gedaan

Pluspunten

• ziet er aardig uit

Minpunten

• niet geschikt voor fietsen met accu in het frame
  • zakt achterover op de kogels
  • drempels in de weg raak je snel

Hans Bronkhorst 09-08-2019

akima FoldClick 2 aangekocht

Geschreven voor: Yakima FOLDCLICK 2

Makkelijk in gebruik zowel het plaatsen op de auto als het plaatsen van de fietsen.
Makkelijk in te klappen. Heeft weinig plaats nodig in de berging of garage.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk op te bergen.