Uebler i21

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Uebler i21 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

b**y@o**k.com 26-09-2023

geen waar voor je geld

Geschreven voor: Uebler i21

De achterlichthouder zit met plastic pennetjes vast en is zeer gevoelig voor breuk. Als je per ongeluk je fiets op het achter laat leunen dan knappen die pennetjes direct en is herstel niet mogelijk. De fietsbeugel is na enkele keren gebruik dolgedraaid. Hij kan dan niet meer open of dicht en ook niet meer gerepareerd. Al met al is deze dure fietsdrager zeer kwetsbaar en zeker geen aanrader aangezien de importeur de schuld direct bij de gebruiker neer legt. Van enige service is bij dit product ondanks de prijs geen sprake

Pluspunten

• ligt gewicht
  • inklapbaar

Minpunten

• kwetsbare onderdelen
  • slechte service

a**********@g******** 07-08-2023
Geschreven voor: Uebler i21

Goedemorgen bevestiging op de trekhaak perfect fiets staat er mooi stabiel op.
Echter zeer slechte bevestiging en uiterst breekbaar.
Al 2 x de achterlichtenafgebroken.
En dat voor n zeer dikke prijs !
Fabrikant doe hier iets mee

Pluspunten

• Handige bevestiging op de trekhaak
  • Fiets staat mooi dtabiel

Minpunten

• Breekbare bevestiging achter lichten
  • tecKorte basis waar de wielen op moeten

r*******@p******** 30-05-2023

Bevestiging verlichting is slecht.

Geschreven voor: Uebler i21

Steun niet op de verlichting en zet er geen wiel op van de fiets
plastic lippen van verlichtinghouder breken direct af en verlichting hangt daarna los aan het rek. Ikzelf heb dat ondervonden en mijn buurman ook. Probleem gemeld aan fabriek, heb modificatie aangedragen dmv tekening en foto's. Tot op heden is er niks gewijzigd. Zelf de verlichting vastgezet met parkers voor een betere bevestiging. Verlichting bevestiging is echt een punt wat voor verbetering vatbaar is. Zeer zwak punt van dit type drager.

30 september 2020
Het volgende is mij al een paar keer overkomen: het cilinderslot van de Uebler i21 kan bij openen met de sleutel op de trekhaak los komen uit de behuizing van de drager. Een verbeterpunt: de wiel tandriemen (voorzijde) op dezelfde wijze bevestigen als (achterzijde). Achter de wielen de tandriemen los of vastzetten is nu lastig.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Kklein en daarom makkelijk in kofferbak te leggen

Minpunten

• Bevestiging verlichting zeer zwak
  • Bedrading kan netter worden weggewerkt

h*********@v******* 19-07-2022

Snel weg te halen

Geschreven voor: Uebler i21

Mooi fijn product echt een aanrader, wel 1 ernstig minpuntje is het zeer zwake trekhaakslot, is helaas van kunststof en ik kan hem in 15 seconden weghalen van de auto net een puntig voorwerp druk je de kunststof kap open en het slot komt ook mee omhoog dus van t slot af,,,,, en met een klein beetje kracht kun je de hendel ook zo door het kleine kunststof nokje duwen en dan is hij ook los helaas voor zoon mooi maar wel duur product, telefonisch contact gehad advies van mijn kant is om er een degelijke aluminium kap op te zetten en een aluminium slot of rvs iig geen kunstof nokje, de man aan de lijn zij je moet er niet veel van verwachten een auto van een ton kan je ook zo weghalen ik verwacht van dit product en van deze prijsklasse meer degelijkheid qwa trekhaakslot verder een mooi compact product. Gr Hans

Pluspunten

• Compact
  • Ligt
  • Snel in en uit te pakken

Minpunten

• Trekhaakslot zeer zwak

Egbert 29-04-2022

Uebler i21, wel duur maar erg goed

Geschreven voor: Uebler i21

Wauw dit is wel heel erg compact en.....eindelijk een goed te dragen fietsendrager. De Uebler i21 is aan de prijzige kant maar maakt wel alle claims waar; licht en met 1 hand de dragen, solide, functioneel, erg gemakkelijk op de trekhaak te zetten en kan tot voor de klik gecorrigeerd worden, fietsen kunnen stevig worden vastgezet, mooie degelijke draagtas, oprijgoot blijft stevig zitten....kortom wat wil je nog meer......t kon wel wat goedkoper vind ik.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Vastzetten in 1 handeling
  • Zeer compact
  • Stevig en robuust
  • functionele accessoires

Minpunten

• prijs

g**********@z******* 01-10-2021
Geschreven voor: Uebler i21

Beste drager die ik ken ,weegt weinig ,snel op de trekhaak bevestigd,weinig opbergruimte nodig.

zou hem iedereen aanraden.

Annamarie en Han 26-08-2021

Onze beste fietsendrager ooit

Geschreven voor: Uebler i21

Na 30 jaar een Spindler Hawk gebruikt te hebben was het bij de aanschaf van onze nieuwe e-biles ook het moment voor een frisse, lichtere en compactere fietsendrager. Na veel research uitgekomen op de Uebler i21, licht, goed draagvetmogen, makkelijk te monteren, compact opvouwbaar en goede reviews. Ik kwam erachter dat BNW hem onder eigen merk goedkoper verkocht dus bij een BMW dealer besteld.
Geen moment spijt, heerlijke degelijke drager . Makkelijk te plaatsen, fietsen staan er zo en stabiel op. Een aanrader, iedere cent waard.

Pluspunten

• Degelijk
  • Stabiel
  • Compact
  • Licht
  • Goed draagvermogen

Minpunten

• Stevige prijs

c*************@h********** 23-07-2021

Super fietsendrager de Uebler i 21

Geschreven voor: Uebler i21

Super handig , licht gewicht en zeer compact.
Ben er heel erg blij mee en kan iedereen deze fietsendrager aanraden.
Voor deze hoge prijs geen hoes en geen oprijgoot. Dat is dan weer slecht !!!

Pluspunten

• Compact
  • Licht gewicht

Minpunten

• geen hoes bij deze prijs
  • geen oprijgoot voor deze prijs

Karin 20-07-2021

Superhandige fietsendrager !!! Compacte en maar 13,5 kg

Uebler i 21 gekocht.
Heb deze super handige fietsendrager van € 665,00 net gekocht na het zien van het filmpje. In deze film wordt de fietsendrager uit een hoes gehaald en een oprijgoot gebruikt. Nergens wordt melding gemaakt dat je dit moet bij bestellen. De hoes kost +/- € 65,00 en de oprijgoot +/- € 107,00 bovenop de € 665,00.
Hier heb ik Uebler over gemaild en gebeld en kreeg geïrriteerd antwoord terug waarin werd gezegd/geschreven dat de fiets en de auto uit het filmpje er ook niet bij hoorde. Nou, dat je dat als antwoord kan bedenken, dit zegt genoeg over de personen die dit afhandelen. Verder werd er gezegd dat dit nooit werd besteld, en dat zal iedereen begrijpen,de prijzen hiervan zijn immers absurd. Maar dat snappen ze bij Uebler in Oldenzaal in elk geval niet. Pffffffffffffffff. Wat een gasten zeg....

Pluspunten

• compact
  • makkelijk
  • maar 13,5 kg

Minpunten

• geen hoes bij deze prijs
  • geen oprijgoot bij deze prijs

bateriele@gmail.com 15-07-2021

uitzonderlijk goede service

Geschreven voor: Uebler i21

De service van Uebler Benelux is fenomenaal. Nadat kort voor onze vakantie de verlichtingsunit van de Uebler S21op een parkeerplaats aan gort was gereden kon deze niet meer tijdig vervangen worden. Wij mochten de fietsdrager opsturen naar het privé adres van medewerker Joyce (door Corona en vakanties was de importeur in Oldenzaal maar mondjesmaat open) twee dagen later een mailtje "wij hebben de drager onderzocht en geen schade aan de rest gevonden" "Voor de prijs van de lichtunit monteren wij een nieuwe.. zonder montagekosten en omdat de draagzak beschadigd is doen wij er nog een nieuwe bij". 2 dagen later stond GLS voor de deur mét een quasi gloednieuw exemplaar.

Pluspunten

• service zonder grenzen
  • laag gewicht en eenvoudig op de trekhaak

Minpunten

• geen

Kobus 08-09-2020

Heerlijke fietsdrager

Geschreven voor: Uebler i21

Ik heb deze fietsdrager, de Uebler i21, gezien bij een vriend. Deze was er zeer tevreden over. Op basis van zijn bevindingen heb ik deze fietsdrager gekocht. Ik kan niets anders zeggen, als dat ik zeer tevreden ben. Het is de fijnste, makkelijkst bedienbare fietsdrager van alle fietsdragers die ik heb gehad

Pluspunten

• Bevestiging op trekhaak
  • Bevestiging fietsen

Minpunten

• Eigenlijk geen

J de Jong 13-08-2020

Uebler i21 fietsdrager

Geschreven voor: Uebler i21

Ik vind de Uebler i21 een goede fietsdrager. Wel vind ik de prijs te hoog voor dit product. Een aantal attributen zijn kwetsbaar, zoals de achterlichten en bedrading. Tevens zijn de los verkrijgbare onderdelen duur. BV een linker of rechter achterlicht is niet los verkrijgbaar en een set kost €169-. Een glaasje voor je achterlicht kost €49-

Pluspunten

• compact
  • lichtgewicht
  • makkelijke montage op trekhaak

Minpunten

• Relatief duur
  • kwetsbare onderdelen
  • dure onderdelen

Jan 03-06-2020

Fijne compacte fietsendrager.

Geschreven voor: Uebler i21

Bij het bevestigen van de drager op de trekhaak is er inderdaad een grote kans dat de kabel tussen het bevestigingsmeganisme terecht komt, waardoor de kabel door doorknellen kapot kan gaan. Dat is mij ook overkomen. Het setje voor het vervangen van de kabel (de lichten zitten er aan vast!) kost inmiddels € 109,00. Als je handig bent kun je de set wel zelf vervangen.
Ik heb de bedrading nu aan de bovenzijde van het frame gemonteerd en niet in het midden maar aan de zijde van de stekker van mijn auto. Maar let op de kabel als je de drager op de trekhaak zet!

Pluspunten

• compact
  • makkelijk op de auto te zetten
  • degelijk

Minpunten

• de bekabeling die afgekneld kan worden
  • prijzig

Cees Schneiders 25-05-2020

Uebler i21, handig, maar slechte kwaliteit.

Geschreven voor: Uebler i21

De Uebler i21 is een uitermate handige fietsendrager, echter van zeer matige kwaliteit. De framehouder heeft een bout, die geborgd wordt door een zacht plastic hulpstuk. Die is dus na 2 jaar dolgedraaid. Verder is de lichtarm bevestigd d.m.v. plastic palletjes, die na 2 jaar bij mij zijn afgebroken. Nieuwe onderdelen lichtarm 45 euro en klem voor framehouder aan beugel 33 euro. Dus 78 euro nieuwe onderdelen na 2 jaar, terwijl de prijs van de i21 toch al niet misselijk is.

Pluspunten

• Handig in gebruik

Minpunten

• Zeer matige kwaliteit

Arie Kooiman 09-07-2019

Zeker tevreden maar wel aan de prijzige kant

Geschreven voor: Uebler i21

Ik was op zoek naar een lichte degelijke en compacte fietsendrager, die tevens gemakkelijk en snel te bevestigen is. Ik kwam uit bij de toch wel prijzige Uebler i21.
Gezien de Duitse degelijkheid, het flexibele systeem om fietsen te borgen op de drager, snel en eenvoudig te bevestigen op de trekhaak, gewicht 12.9 kilo en de compactheid heb ik voor deze drager gekozen.
De waarschuwingen in voorgaande reviews betreffende de kabel daar heb ik nog geen last van gehad, wel het in positie draaien van het koppelstuk voor je hem op de kogel plaatst. Kijk daarbij uit dat je vingers er niet tussen komen want dat is redelijk gevoelig.

Spijt van de aankoop? Geen moment!

Pluspunten

• Super compact
  • Licht in gewicht 12,9 kilo
  • Geschikt voor 2 ebikes
  • Doordacht & flexibel bevestigen van fietsen

Minpunten

• Prijzig

Nelsi 02-06-2019

uebler i21

Geschreven voor: Uebler i21

ondanks dat ik een paar reviews heb gelezen dat de kabel ertussen kan komen toch gekocht. goed opletten dus.
maar toch is het gebeurt. de kabel heeft toch klem gezeten en is beschadigd waardoor de verlichting niet werkt. terug gegaan naar de verkoper of dit hersteld kan worden. boek erbij. kost 120 euro omdat de gehele set van stekker t/m de lampen vervangen moeten worden.
het enigste minpuntje. verder op en top fietsendrager.

Pluspunten

• stevig robuust
  • makkelijk te bevestigen

Minpunten

• de kabel voor de verlichting
  • de bevestigingsstangen losmaken van frame

Forma 05-10-2019

Net mijn bedrading ook helaas beschadigd. Is de bedrading makkelijk te vervangen?

Frans W. 11-09-2018

Uebler I 21 slechte bekabeling fietsendrager

Geschreven voor: Uebler i21

Bij het bevestigen van de drager op de trekhaak is er een grote kans dat de kabel tussen het bevestigingsmaganisme terecht komt, wat het doorknellen van de kabel kan veroorzaken, ook kan de stekker uit de houder vallen, met hetzelfde gevolg van het doorknellen van de kabel.
Het setje voor het vervangen van de kabel kost € 99,00.
Ik heb de bedrading nu anders gemonteerd en nu maar hopen dat het goed gaat.
Maar het blijft goed opletten!

Pluspunten

• Compact
  • Gewicht

Minpunten

• Bekabeling
  • Bij parkeren niet omhoog kunnen zetten
  • Kwetsbaarheid
  • Prijs kwaliteitsverhouding

GJ57 23-01-2020

Frans W kun je ook aangeven hoe je het anders gemonteerd hebt? Ik heb gisteren een dergelijke drager gekocht en wil hem graag heel houden :-)

hvhaaren 17-12-2018

Terugkoppeling van importeur gehad. Komt er op neer dat er niets mis is met de constructie, maar met de gebruiker en de verkopende partij. Die instrueren verkeerd. Aan mijn opmerking dat er inmiddels meerdere dragers op die beschadigd zijn heeft hij geen boodschap. En een klacht bij uebler Duitsland komt ook bij hem, dus dat heeft geen zin.

Hans v Haaren 29-08-2018

compact en degelijk

Geschreven voor: Uebler i21

was toe aan een andere duitse fietsendrager. Had een MFT, ook goed, maar oogde wat minder stevig. Deze Uebler is compact in te vouwen en klemt zeer stevig op de trekhaak. Daarnaast zitten de fietsen d.m.v. gedegen grepen goed vast.
AANDACHTSPUNT is de kabel. Uebler schrijft voor deze pas los uit de houder op de drager te halen, als drager op de trekhaak zit. Maar dan kan de kabel intussen TOCH tussen vanger en kogel terecht komen. Gevolg kabelbreuk! Dat is volgens dealer al een paar keer voorgekomen. Uebler Nederland is er met de fabriek in Duitsland over bezig.

Pluspunten

• compact
  • gedegen duitse gruendlichkeit
  • fietsen zitten beter op/aan drager bevestigd

Minpunten

• prijs
  • tussengoot zou er standaard bij moeten zitten
  • prijzige extra's

hvhaaren 17-12-2018

Wim 14-06-2018

Fietsendrager uebler

Geschreven voor: Uebler i21

Ik had al een fietsdrager merk ....... maar als de fietsen er op stonden en reed weg dan was het
heen en weer.Nu heb ik een Uebler i21.Het is een verschil met dag en nacht ,de fietsen staan stabiel
en rij met een gerust hart 13p km pu.Het is de prijs meer dan waard.Wim

Pluspunten

• Makkelijk te plaatsen
  • Inklapbaar tot een klein pakketje
  • Stabiel

Minpunten

• De prijs