Uebler i21 - Reviews

Laadvermogen
60 kg
Bevestiging
trekhaak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Uebler i21 op Kieskeurig.nl.

Frans W. 11-09-2018

Uebler I 21 slechte bekabeling fietsendrager

Geschreven voor: Uebler i21

Bij het bevestigen van de drager op de trekhaak is er een grote kans dat de kabel tussen het bevestigingsmaganisme terecht komt, wat het doorknellen van de kabel kan veroorzaken, ook kan de stekker uit de houder vallen, met hetzelfde gevolg van het doorknellen van de kabel.
Het setje voor het vervangen van de kabel kost € 99,00.
Ik heb de bedrading nu anders gemonteerd en nu maar hopen dat het goed gaat.
Maar het blijft goed opletten!

Pluspunten

• Compact
  • Gewicht

Minpunten

• Bekabeling
  • Bij parkeren niet omhoog kunnen zetten
  • Kwetsbaarheid
  • Prijs kwaliteitsverhouding

hvhaaren 17-12-2018

Terugkoppeling van importeur gehad. Komt er op neer dat er niets mis is met de constructie, maar met de gebruiker en de verkopende partij. Die instrueren verkeerd. Aan mijn opmerking dat er inmiddels meerdere dragers op die beschadigd zijn heeft hij geen boodschap. En een klacht bij uebler Duitsland komt ook bij hem, dus dat heeft geen zin.

Hans v Haaren 29-08-2018

compact en degelijk

Geschreven voor: Uebler i21

was toe aan een andere duitse fietsendrager. Had een MFT, ook goed, maar oogde wat minder stevig. Deze Uebler is compact in te vouwen en klemt zeer stevig op de trekhaak. Daarnaast zitten de fietsen d.m.v. gedegen grepen goed vast.
AANDACHTSPUNT is de kabel. Uebler schrijft voor deze pas los uit de houder op de drager te halen, als drager op de trekhaak zit. Maar dan kan de kabel intussen TOCH tussen vanger en kogel terecht komen. Gevolg kabelbreuk! Dat is volgens dealer al een paar keer voorgekomen. Uebler Nederland is er met de fabriek in Duitsland over bezig.

Pluspunten

• compact
  • gedegen duitse gruendlichkeit
  • fietsen zitten beter op/aan drager bevestigd

Minpunten

• prijs
  • tussengoot zou er standaard bij moeten zitten
  • prijzige extra's

hvhaaren 17-12-2018

Wim 14-06-2018

Fietsendrager uebler

Geschreven voor: Uebler i21

Ik had al een fietsdrager merk ....... maar als de fietsen er op stonden en reed weg dan was het
heen en weer.Nu heb ik een Uebler i21.Het is een verschil met dag en nacht ,de fietsen staan stabiel
en rij met een gerust hart 13p km pu.Het is de prijs meer dan waard.Wim

Pluspunten

• Makkelijk te plaatsen
  • Inklapbaar tot een klein pakketje
  • Stabiel

Minpunten

• De prijs