ProUser Diamant Bike Lift - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ProUser Diamant Bike Lift op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

k*******@x******** 01-09-2023

Pro user diamant lift

Geschreven voor: ProUser Diamant Bike Lift

Fijne fietsdrager, deze gekocht omdat door de lift de fietsen heel makkelijk op de drager zijn te plaatsen. Ideaal voor mensen die niet goed kunnen tillen. De fietsdrager is makkelijk op de trekhaak te plaatsen. Hij is wel relatief zwaar maar door eerst de stekker aan te sluiten kan met behulp van de lift de drager makkelijk op de trekhaak worden geplaatst.
De drager 2 maanden geleden gekocht en met de fietsen er op heeft hij zich bewezen tijdens onze vakantie naar Duitsland Denemarken e Zweden.

p************@g******** 05-07-2023

Ellende troef

Geschreven voor: ProUser Diamant Bike Lift

Na de aankoop, en het openen van de verpakking in oktober 2022 bleek de pedaal afgebroken te zijn. Terug naar de shop, werd vlot ingewisseld. Onmiddellijk na de installatie blijkt er een elektrisch probleem te zijn met de lift , soms werkt hij, en soms niet. Terug naar de shop, uiteraard daar werkt de lift wel, dit herhaalt zich enkele keren, ondertussen laat ik de bekabeling van de auto (op mijn kosten) nazien, alles ok. Nu hebben ze toch gemerkt dat de lift "raar" doet, hij zoemt en heeft contact, geen contact, de lampjes flikkeren, stroom, geen stroom. Nooit geen elektrische bediende lift meer ondanks de vlotte verkoopspraat.

Fred 16-04-2023

Pro-user Fietsendrager - Diamant Bike Lift hangt achterover.

Geschreven voor: ProUser Diamant Bike Lift

Fietsendrager hangt na een paar kilometer te hebben gereden achterover.
Hij schaaft dan na iedere drempel over de weg.
Niet echt fijn.

Pluspunten

• Elektrische lift
  • Bevestiging fietsen

Minpunten

• Helt erg achterover.

Bert 27-07-2022

Alles

Geschreven voor: ProUser Diamant Bike Lift

Pro User Diamant Bike Lift is zeer handig in gebruik, maar die piep constant is vervelend.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Stabiel op de trekhaak

Minpunten

• constant die piep

double 21-09-2017

Voor als je het nodig hebt.

Geschreven voor: ProUser Diamant Bike Lift

20 jaar geleden begonnen we met een twinnyload. Super handig met 1 klik vast te zetten. De fietsen zaten in een crankstelhouder en vast met een klem. De opbouw duurde geen 5 min. Stabiliteit matig. De fietsen leken wuivende koren tijdens het rijden maar het werkte. Toen kwamen de e-bikes en een Spinder Eagle 2. Loeizwaar. De montage eenvoudig met 1 klik en 2 fietsklem armen zaten als gegoten en vast als een blok beton. Stabiliteit uitstekend. Opbouw minder dan 8 min. Heel Europa mee gehad. 150 km p/h geen probleem. (Wordt niet aangeraden). Nu is het een feit dat je wat strammer wordt op latere leeftijd. Het optillen van 27 kg gaat steeds lastiger. De bike lift is dan een oplossing. De opbouw duurt wel 20 min. De fietsklemstangen zijn lastig te monteren. Het op de trekhaak zetten is weer eenvoudig. De liftsnelheid gaat langzaam maar dat is begrijpelijk. De lifborging is afsluitbaar, prima. Ook is een extra spanband nodig. De stabiliteit is zeer goed. Wel hoor je de drager over de wegdrempels schrapen. Dat komt door de wieltjes onder de drager. De plastic wielbandjes zitten verkeerd om gemonteerd volgens ons. Je moet ze aan de binnenzijde op gevoel vastzetten. De fiets oprijden simpel maar wel iemand nodig die je fiets vasthoud. Voor ons een oplossing. Een aanrader voor als je het nodig hebt.

Pluspunten

• Prijs
  • Bediening
  • Afwerking
  • Stabliteit

Minpunten

• Wielbandjes.

bert mulder 21-08-2017

fantastishe fietsendrager

Geschreven voor: ProUser Diamant Bike Lift

zeer gemakkelijk te gebruiken kan nu alleen de fietsen op de drager doen zonder mijn rug te belasten . alles is afsluitbaar en dus goed tegen diefstal beveiligd . ook na gebruik alles mooi inklapbaar , dus het neemt weinig ruimte in om op te bergen . ik ben zeer tevreden en blij dat ik de toch wel de betrekkelijke dure aankoop heb gedaan . de fietsendrager ligt mooi vast achter de auto en beweegt niet veel .sinds 2 maand in gebruik .

FvdL 23-08-2016

Waardeloos product!

Geschreven voor: ProUser Diamant Bike Lift

Drager helt gigantisch achterover en sloten deugen niet. Cylindertjes trek je zo uit de behuizing :(

Minpunten

• Stabiliteit
  • Achterover hellen
  • Slechte sloten

FvdL 06-09-2016

Importeur heeft toch nog goed gereageerd op klachten en deze naar behoren opgelost.