De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Uebler X21 S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Ton Terlouw 04-09-2021

Erg goede e-Bike drager

Geschreven voor: Uebler X21 S

Voorheen thule euroride 941 gehad die lastig was om fietsen schade vrij te vervoeren en ook erg onhandig zijn ivm gebogen fietsen goten die sterk omhoog steken waardoor veel lage fietsen niet geplaatst kunnen worden.
De nieuwe drager van uebler x21s is een verademing. Zeer goed doordachte drager. Veel meer ruimte tussen de fietsen waardoor deze niet tegen elkaar komen. Dus ook geen beschadigingen. Razendsnelle montage van de drager op de kogel en altijd recht en stabiel. Klein op te ruimen in garage of in kofferbak.

Pluspunten

• Snelle montage
  • Ruime snelle fietsplaatsing
  • Klein op te bergen
  • Gemakkelijk hanteerbaar bij opslag

h********@k********* 29-08-2021

Een aanrader voor elke fietsliefhebber om elders te fietsen

Geschreven voor: Uebler X21 S

- superhandig in gebruik, ook voor vrouwen
- gebruik van oprij goot nog makkelijker om fietsen op drager te plaatsen
- duidelijke handleiding
- niet zwaar als pakket

Rob Giethoorn 26-08-2021

Zeer praktisch in gebruik en solide

Geschreven voor: Uebler X21 S

Zeer gebruiksvriendelijk. We hebben deze drager nu ruim 3 jaar in gebruik en zijn er zeer tevreden over.
Is inmiddels toch zeker over een afstand van 25.000 km. gebruikt ! Fietsen staan stevig op de drager. Volledig inklapbaar, dus kleine opbergruimte nodig om op te bergen. Ivm voorkomen diefstal plaatsen we de drager als we op de fiets stappen altijd op in de kofferruimte. Je kunt de bevestiging op slot draaien, dus eigenlijk is opbergen in de kofferruimte niet nodig.
Bevestiging op de trekhaak gaat in 1 beweging. Als fietsen op de drager staan dan gaat het vastzetten erg gemakkelijk en snel, zowel de bandjes om de velgen, als van de steunen. En aan beide steunen zitten ook sloten, dus als je daarnaast de fietsen op de drager ook op slot hebt staan, heb je een dubbele beveiliging voor het voorkomen van diefstal van de fietsen vanaf de drager, terwijl het ook nog simpel is een extra kettingslot om zowel de drager als beide fietsen te hangen. (veilig idee als je onderweg met de fietsen op de drager ergens koffie gaat drinken. Kantelen van de dragen om bij de bagage in de kofferruimte te komen gaat ook mer een simpele "voet" beweging. Wij zijn erg tevreden.

Pluspunten

• sloten op steunen
  • sleutel nodig om van trekhaak te halen
  • fietsen staan erg stevig
  • Kantelbaar
  • snel tot klein pakket te maken

Minpunten

• geen minpunten

t**********@k********** 26-08-2021

Wel de lichtste fietsendrager, maar niet de stevigste.

Geschreven voor: Uebler X21 S

Van mijn zwager deze fietsendrager getest. Helaas negatief. Om deze fietsendrager heel licht te maken is er veel plastic in verwerkt, wat deze kwetsbaar maakt voor schade. In mijn geval brak het rechter achterlicht af na een vrij lichte aanraking.
Was vast van plan deze fietsendrager te kopen, maar ben blij dat ik deze mocht testen van mijn zwager, waardoor ik dit erg dure apparaat nu niet ga kopen. Het achterlicht is wel gerepareerd via een vervangende plastic houder, echter geen garantie, maar € 50 kwijt.
Ik wilde deze fietsendrager, door de goede testen o.a. Consumentenbond, graag hebben. Was echter nergens te verkrijgen. Achteraf gelukkig maar, want ik ben behoorlijk teleurgesteld in dit apparaat.
Het is wel de lichtste, maar beslist niet de stevigste.

Pluspunten

• LIcht

Minpunten

• veel plastic
  • kwetsbaar, kan niet tegen een stootje
  • Erg duur

R.Giethoorn 26-08-2021

Heel toevallig schreef ik vandaag een review over dit product. 3 jaar intensief in gebruik. Toevallig enkele dagen terug 1e probleem dat door de fietsdrager leverancier (Jansen2wielers in Barneveld) gratis werd gerepareerd. Ik heb alleen maar zeer positieve ervaringen. Kan me dus totaal niet vinden in de review van t**@**e.nl

s**********@g******** 26-08-2021

aanrader

Geschreven voor: Uebler X21 S

Een degelijk apparaat, fietsen staan stevig op hun plaats, hij weegt ongeveer 13 kg, en is daarmee één van de lichtste. Is goed en makkelijk op de trekhaak te monteren, kan op slot. Ik ben zeer tevreden

Pluspunten

• licht van gewicht
  • makkelijk te monteren op trekhaak

Henrieke 14-06-2016

Super drager en niet duur 375.- euro :)

Geschreven voor: Uebler X21 S

Ik fiets zeer veel met mijn man, en gaan ook vaak met de auto en de fietsen weg. Nu hadden vrienden van ons een Uebler via een BMW dealer gekocht, bij aankomst bij de auto na een dag fietsen hadden zij hun drager en fietsen binnen 5 min gemonteerd... en wij moesten de drager nog op de auto monteren.. we hebben toen we thuis waren direct 1 besteld bij de www.dusseldorpwebshop.nl en de volgende dag besteld. 375.- euro.
Thanks bedenkers van Uebler

Jack 24-09-2016

Ik heb de drager deze zomer bij Dusseldorp gekocht, het enige afwijkende is het BMW type plaatje - maar made by Uebler - en het logo boven de kenteken plaathouder ( BMW ipv uebler)
Voor de rest een echte X21s.
Deze week ging het richtingaanwijzer lampje kapot, kan gebeuren.
Maar dat is een apart lampje; in de reguliere lampsetjes zit die niet. Even met Dusseldorp gebeld en gratis een lampje opgestuurd; super service van Dusseldorp !

Ruud 07-08-2016

Hallo Henrieke,
Dat lijkt mij ook wel aantrekkelijk. Is het type wat je hebt gekocht echt wel de Uebler X21S, want de EAN nummers zijn niet dezelfde.
Hoop van je te horen, Gr. Ruud

Henrieke 09-08-2016

Beste Ruud, waar kan ik dat EAN nummer vinden.
Ik heb nog contact gehad met www.dusseldorpwebshop.nl alleen bij hun is dit nummer ook niet bekend. Ze verkopen er nog dagelijks dragers alleen onder de naam BMW E-bike Fietsdrager Model: 82722287886 dit omdat ze de drager niet mogen verkopen onder de naam Uebler.

Ingrid 11-08-2016

Hi Ruud,
De fietsdrager heb ik ook voor EUR 375,- besteld bij Dusseldorp. Omdat ik ook mijn twijfels had of het hier om de echte originele Uebler X21S fietsdrager gaat heb ik contact gehad met Dusseldorp en een fijn gesprek gehad. Het is een echte Uebler X21S fietsdrager speciaal vervaardigd voor BMW. Daarom ook alleen voor die prijs verkrijgbaar bij Dusseldorp. Twijfel je nog neem gerust contact op Dusseldorp. Zij leggen je het graag uit.