Thule VeloCompact 925

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Thule VeloCompact 925 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

e*****@z************ 08-09-2021

Thule 925

Geschreven voor: Thule VeloCompact 925

Prima drager de beugel moet inderdaad aangedrukt worden.
Sloten op de klemmen werken niet lekker,die op de koppeling wel.

Pluspunten

• Gewicht
  • Afwerking
  • Gebruiksgemak
  • Kantelfunktie

Minpunten

• Sloten fietsklemmen

d*********@h****** 13-05-2021

Licht en eenvoudig aan te brengen drager

Geschreven voor: Thule VeloCompact 925

Een aanrader, super eenvoudig aan te brengen op de trekhaak.
Een mooie en degelijke fietsendrager in een lichte uitvoering.
Pas gekocht en getest, maar het viel me 100% mee hoe makkelijk de fietsen geplaatst kunnen worden, ik had hier geen ervaring mee.
In mijn geval zat er aan de drager een 7 polige stekker die ik heb gewisseld voor een 13 polige, dat vond ik een beetje ouderwets omdat ik er vanuit ga dat de meeste auto’s op dit moment een 13 polige aansluit hebben.

Pluspunten

• Licht
  • Eenvoudig aan te brengen op de trekhaak
  • Makkelijk om de fietsen te plaatsen
  • Ziet er afgewerkt uit
  • Kentekenhouder aanwezig

Minpunten

• 7 polige stekker ipv 13 polige in ons geval

fietsie 06-08-2019

Snelle eenvoudige montage.

Geschreven voor: Thule VeloCompact 925

De montage is echt heel erg eenvoudig. Ook is de drager vergeleken met andere dragers niet echt zwaar. Tevens is de kantelfunctie een fijne optie. De achterklep van de auto is dan tenminste nog bruikbaar.
Bij de VW/Audi dealer kost deze drager slechts € 279,00. Echt een mooie aanbieding.

Pluspunten

• eenvoudige montage
  • prijs/kwaliteit
  • stabiel
  • kantelbaar

Minpunten

• geen

Peter 20-05-2018

De Ideale fietsendrager

Geschreven voor: Thule VeloCompact 925

Jaren de twinny load gehad en daar was ik erg blij mee toen. Tijd terug de Velo Compact 925 gekocht en na regelmatig gebruik ben ik ervan overtuigd dat dit de beste is op de markt.
Wat een gemak met het bevestigen op de trekhaak en weer eraf halen.

Pluspunten

• Makkelijk te plaatsen
  • Zeer degelijk
  • Stevige constructie
  • Zijn geld waard

Minpunten

• Hoge prijs

Wim 10-04-2017

Heel gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Thule VeloCompact 925

Gemakkelijke en snelle bevestiging op trekhaak ,lekker licht van gewicht en compact opvouwbaar.mooie uitstraling .gemakkelijke bevestiging van de fietsen en zowel de fietsdrager op trekhaak alsmede de klemmen om de fietsen mee vast te zitten sloten op dmv sleuteltje ,1 dezelfde sleutel voor alle sloten.

Pluspunten

• Compact opvouwbaar
  • Op slot te draaien dmv sleutel
  • Gewicht
  • Verlichting simpel uitschuifbaar
  • Gemakkelijk kantel systeem om in koffer te komen

Schuimgebakje 18-11-2015

Goede degelijke fietsendrager.
Ik heb hem achterop mijn quad gezet voor het vervoer van een rolstoel.
Lichte gewicht is erg prettig.
Het enige minpuntje zijn de bandjes die om de velgen moeten van de fiets, deze laten zich namelijk niet heel makkelijk weer lostrekken als de rolstoel / fiets er weer af moet.
Waar dit aan ligt? geen idee.
Verder een perfecte drager en zeker zijn geld dubbel en dwars waard!

HvdKroon 09-05-2015
Geschreven voor: Thule VeloCompact 925

Eenmaal geïnstalleerd (de staande beugel gaf de meeste problemen; aandraaien, niet vastzetten!) is dit de makkelijkste fietsdrager die wij zijn tegengekomen. Echt, na afgesteld te zijn is het moeilijkste nog de 7-polige plug in het contact te krijgen; je moet bukken! (Uiteraard een probleem bij elke drager). Drager op de kogel plaatsen, horizontaal houden en met één simpele handeling (arm naar beneden drukken) zit ie vast. De armen (om de fiets vast te ztten op de beugel) zijn middels een druk en veermechanisme makkelijk te (ver)plaatsen. De drager kantelen gebeurd middels een simpele voetdruk. Met een sleuteltje kan je alle armen blokkeren waarna je de fietsen met een gerust hart op de drager kan laten staan.

Rvdberg1988 26-07-2015

Bij mij is de staande beugel nog steeds een probleem. Als ik flink gaf geef, of over een drempel heen rijdt dan staan de fietsen bijna horizontaal. De beugel klapt dan naar achteren.
Heb je nog een tip?

Rvdberg1988 26-07-2015

De staande beugel geeft mij nog steeds problemen. Als ik flink gas geef met de auto, staan de fietsen bijna horizontaal. De beugel klapt dan naar achteren. Kan je misschien een tip geven hoe de fietsen goed rechtop blijven staan?

HvdKroon 28-07-2015

De staande beugel moet je (als ie ophoog staat) naar beneden drukken, waardoor ie in een soort van houder komt te zitten. Hiermee wordt de beweging naar voor en achter geblokkeerd. Voor de extra zekerheid kan je hem daarna wél vastzetten (beide knoppen op de beugel vastdraaien, maar is niet perse noodzakelijk (hij wordt al voldoende geklemd, maar vast is vast). Als je de beugel bij het opbergen van de drager weer plat wil hebben, moet je dus eerst de knoppen losdraaien (indien vastgezet)en de beugel omhoog trekken waardoor ie uit de houder komt.