Thule ClipOn High 9105

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Thule ClipOn High 9105 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Michael84 13-01-2016
Geschreven voor: Thule ClipOn High 9105

Erg nette fietsendrager en eenvoudig te bevestigen. Lak wordt bij mij niet beschadigd. Fietsen super eenvoudig te bevestigen. Overal al mee naar toe gehad. Op maat laten instellen door dealer. Prima alternatief als je geen trekhaak op de auto hebt.

Zande 07-10-2015
Geschreven voor: Thule ClipOn High 9105

Het in elkaar zetten kost wat tijd en moeite. Daarna eenvoudig op de achterklep te zetten. Op de site van Thule wel kijken of je nog aparte beugels moet halen specifiek voor je auto. De fietsen en de beugel zitten stevig vast. De achterlichten zijn nog zichtbaar, dus je hebt geen aparte lichtbalk nodig.

Enig minpunt: Bovenste beugels schuiven rechtstreeks op de lak, dit terwijl voor de onderste beugels bescherming van de lak is geregeld (tape/rubber plakkertje)

Al met al een prima oplossing voor 1/2 fietsen voor een auto zonder trekhaak.

Ben Verburg 15-05-2012
Geschreven voor: Thule ClipOn High 9105

Vandaag heb ik de schrik van mijn leven gehad. Op de autosnelweg (A73) is met 120 km/h mijn fiets van de Thule Clipon High 9105 gevallen! Ik merkte dit meteen doordat ik de fiets hoorde vallen. Ik ben direct op de vluchtstrook gaan staan. Mijn grote vrees was dat de fiets nu op de autosnelweg zou liggen, maar tot mijn opluchting zat de fiets nog met één van de plastic strips vast aan de drager. De fiets is helaas zwaar beschadigd. De drager is eveneens beschadigd (één rek werkt niet meer. Op het moment dat dit gebeurde zat er maar één fiets op het rek. De fiest is 100% zeker op de juiste manier geplaatst, evenals het rek zelf. Ik heb met mijn vader nog samen de fiets erop gezet en samen geïnspecteerd dat alles goed vast zat (de twee strips en de klem). Ben ontzettend geschrokken hiervan en zal geen fietsendrager meer gaan gebruiken in de toekomst.

Peter Brinkhorst 25-09-2008
Geschreven voor: Thule ClipOn High 9105

Prettige fietsdrager. Het is inderdaad even kijken hoe de montage gedaan dient te worden, maar als je stap voor stap de handeiding volgt is dit geen enkel probleem.

Kano59 26-08-2008
Geschreven voor: Thule ClipOn High 9105

Als de fietsdrager eenmaal in elkaar zit, is hij makkelijk op de auto te bevestigen. Het gaat alleen niet zonder de autolak te beschadigen,hoe zorgvuldig je het ook doet. Het van de auto afhalen van de fietsdrager kost wat moeite en handigheid.
het bevestigen van de fietsen is geen probleem.