THULE ClipOn / / / / - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de THULE ClipOn / / / / op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

sic73 07-04-2012
Geschreven voor: THULE ClipOn / / / /

Om te beginnen een drama om in elkaar te zetten, gelijk al een grote plastic schroef gebroken. Valt ook niet mee om hem zo op de peugeot te monteren zodat je de nummerplaat niet ziet.

Herman2008 16-06-2008
Geschreven voor: THULE ClipOn / / / /

De Thule Clipon 9103 is een zeer degelijke fietsendrager voor auto's zonder trekhaak. Ik heb deze drager al enkele jaren op mijn Volvo V70 en de drager blijft onverminderd muurvast zittern. Wel heb je een aparte band nodig om de wielen vast te klemmen tegen de drager. Let wel op dat de meegeleverde rubbers goed in de kom van de klemmen blijven zitten, anders beschadigt het lakwerk.

elwin1982 21-05-2013

Beste Herman,

Ik heb de Thule Clipon 9103 afgelopen week aangeschaft en gebruikt met één fiets. Dit ging op zich prima, maar komende zomer ga ik naar Italie en dan moeten er twee fietsen mee op de drager.

Heb je ervaring met het vervoeren van meerdere fietsen op de drager en zo ja, heb je bevestigingstips voor me? Ik ben bang dat de fietsen beschadigen door trillingen of iets dergelijks wanneer ik ze tegen elkaar aan bind.

Ik hoor graag van je.