Thule EasyFold 2B 932 - Reviews

Laadvermogen
60 kg
Bevestiging
trekhaak

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,9

NOBELSTRAAT 22-10-2014 Product half jaar in bezit

BEN IN BEZIT VAN DE FIETSDRAGER THULE EASYFOLD 932,OM DE EASYFOLD IN EN UIT TE KLAPPEN MOET JE EEN KNOP INDRUKKEN DEZE ZIJN VAN KUNSTOF UITVOERING BREKEN SNEL AF EN ZIJN NIET MEER TE VERVANGEN. GEVRAAGD BIJ VERSCHILLENDE LEVERANCIERS. OPLOSSING NIEUWE KOPEN ADVIES THULE. DUS WEEST GEWAARSCHUWD VOOR MIJ IS DIT EEN MIS KOOP.

Jos Mevensen 27-05-2016 Product paar dagen in bezit

Een aanrader, de Rolls onder de rekjes

Met vreugde geef ik de Thule Easyfold 932 een 10 omdat het systeem uiterst gebruiksvriendelijk is. Tevens heb ik na een vrij stevige proefrit waar ik op heuvels en over kasseien ben gegaan kunnen vaststellen dat de fietsen mooi in positie waren gebleven en het rek zelf muurvast op de trekhaak bleef. Spijtig ken ik vrienden die met andere systemen werken en allerlei hulpmiddelen moeten gebruiken om alles bij elkaar te houden.Waarom geef ik een 9 op degelijkheid? heel simpel ik heb deze drager nog maar enkele dagen en zou een 10 geven moest ik hem bv. een jaar hebben en hij nog altijd even betrouwbaar is.

Theo Gerritsen 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

gebruiksvriendelijk

Je schuift hem zo over de trekhaak en met de hendel wordt deze vergrendeld. Bovendien kan de drager op slot worden gezet. Vervolgens naar beide zijden los klappen en de fietsen kunnen worden geplaatst. Ik ben er heel blij mee. Goed en gebruiksvriendelijk product. Bovendien 5 jaar garantie, iets wat genoeg zegt over de kwaliteit.