Thule EasyFold 2B 932

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Thule EasyFold 2B 932 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

fietsbel1955 04-11-2021

niet passend voor onze fietsen

Geschreven voor: Thule EasyFold 2B 932

Fijne standaard drager. Lekker compact in te vouwen en niet zwaar. En erg fijn/makkelijk/ licht te bevestigen op de trekhaak.
Maar onze fietsen staan niet stabiel. Hierbij moet in wel aantekenen dat we beide een relatief ''lange'' fiets hebben.
Gemeten hart vooras en hart achteras is dit zeker 115 cm. (type flyer up, 5 7 23 XL)
De velghouders/goten zijn net breed genoeg om onze erg brede banden in de plaatsen. Maar deze houders zijn niet uitschuifbaar.
Resultaat is dat de riempjes net toereikend zijn en we geen speling hebben. (zitten ook nog velgbeschermers op)
Maar de houders/schroeven van de riempjes zijn ook niet uitschuifbaar.
Deze zitten ongeveer 80 cm van elkaar en dat is te krap , dus wielen klapperen , want alles zit niet gedegen vast.
Alhoewel beide fietsen naast elkaar staan tikken ze elkaar bijna aan omdat de 2 sporen/goten erg dicht opeen zitten.
Dus zal weer op zoek moeten naar alternatief maar zal eerst de fietsen meenemen naar de winkel om alles uit te proberen.
Maar nergens is een uitgebreidere specificatie te vinden helaas.......
Samengevat, niet echt ingericht op elektrische fietsen van iets groter formaat.

a*******@z******* 28-08-2021

Kwaliteit

Zeer stabiele fietsendrager
Gemakkelijk te monteren en is op slot te zetten op de trekhaak. Ook de fietsenbevestiging zijn op slot te zetten .

Pluspunten

• Bevestiging
  • Op slot

Minpunten

• Zwaar

Arie051 26-08-2021

Degelijke fietsendrager voor een goede prijs

Geschreven voor: Thule EasyFold 2B 932

Goede fietsendrager voor een redelijke prijs. De fietsendrager is stevig, vrij zwaar maar gemakkelijk op de trekhaak te fixeren met een hendel. Ziet er degelijk uit en dat is ie ook. Door de brede kunststof plateaus is de fiets er gemakkelijk op te rijden, ook een elektrische fiets met 1 persoon. Sloten op de trekhaak en de fietsbevestiging geven dubbele zekerheid (alleen ziet het sleuteltje er wat simpel uit). Kantelbaar met fietsen erop tot 45 graden. Dat is voldoende voor een personenauto, SUV of Hatchback. Ik heb hem gekocht voor de camper maar met openslaande achterdeuren is het kantelmechanisme niet laag genoeg om de deuren te kunnen openen. Vandaar 1 minpuntje, dus een 9.

Let op: de EasyFold 932 heeft een 7-polige stekker en de 931 een 13-polige.

Pluspunten

• eenvoudig te monteren
  • stevig, ook met 2 elektrische fietsen
  • goede beveiliging met 2 sloten

Minpunten

• kantelen voor openslaande deuren

Theo Gerritsen 03-01-2017

gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Thule EasyFold 2B 932

Je schuift hem zo over de trekhaak en met de hendel wordt deze vergrendeld. Bovendien kan de drager op slot worden gezet. Vervolgens naar beide zijden los klappen en de fietsen kunnen worden geplaatst. Ik ben er heel blij mee. Goed en gebruiksvriendelijk product. Bovendien 5 jaar garantie, iets wat genoeg zegt over de kwaliteit.

Jos Mevensen 27-05-2016

Een aanrader, de Rolls onder de rekjes

Geschreven voor: Thule EasyFold 2B 932

Met vreugde geef ik de Thule Easyfold 932 een 10 omdat het systeem uiterst gebruiksvriendelijk is. Tevens heb ik na een vrij stevige proefrit waar ik op heuvels en over kasseien ben gegaan kunnen vaststellen dat de fietsen mooi in positie waren gebleven en het rek zelf muurvast op de trekhaak bleef. Spijtig ken ik vrienden die met andere systemen werken en allerlei hulpmiddelen moeten gebruiken om alles bij elkaar te houden.Waarom geef ik een 9 op degelijkheid? heel simpel ik heb deze drager nog maar enkele dagen en zou een 10 geven moest ik hem bv. een jaar hebben en hij nog altijd even betrouwbaar is.

NOBELSTRAAT 22-10-2014
Geschreven voor: Thule EasyFold 2B 932

BEN IN BEZIT VAN DE FIETSDRAGER THULE EASYFOLD 932,OM DE EASYFOLD IN EN UIT TE KLAPPEN MOET JE EEN KNOP INDRUKKEN DEZE ZIJN VAN KUNSTOF UITVOERING BREKEN SNEL AF EN ZIJN NIET MEER TE VERVANGEN. GEVRAAGD BIJ VERSCHILLENDE LEVERANCIERS. OPLOSSING NIEUWE KOPEN ADVIES THULE. DUS WEEST GEWAARSCHUWD VOOR MIJ IS DIT EEN MIS KOOP.