THULE EasyFold XT Black 2bike 13pin / / / /

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de THULE EasyFold XT Black 2bike 13pin / / / / op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Ineke 13-07-2023

Let op trekhaak!

Op onze trekhaak (afneembare aan de Plug in Toyota Prius) paste deze fietsdrager niet! We hebben de uitsteeksels aan die trekhaak zitten eraf moeten vijlen. We hebben dat gedaan omdat de drager verder goed beviel. Erg makkelijk om op de trekhaak te zetten. De brede banden van de MTB pasten prima. Degelijk materiaal. Kantelsysteem werkt goed. Nog geen lange reis mee gemaakt om er meer over te kunnen zeggen.

Pluspunten

• Eenvoudige bevestiging

Minpunten

• Past niet op elke trekhaak

Speedy 09-09-2021

Veilig en goed vervoer fietsen

Deze fietsendrager is gemakkelijk in gebruik, ook voor fietsen met bredere banden. Goed af te stellen op de soort fiets die erop moet, beveiligd met sloten, simpel op de auto te plaatsen en gemakkelijk op de trekhaak aan te spannen als dat nodig mocht zijn. Een minpuntje, hij is toch behoorlijk zwaar, maar in vergelijking met enkele andere dragers veel steviger.
Ook het voorover klappen als men in de kofferbak moet zijn is een pluspunt.