De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de B'TWIN STADSFIETS HOPRIDER 900 - TREKKINGFIETS VOOR LANGE AFSTANDEN - Heren beige, zwart / M cm / heren op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Hans 25-01-2020

Snelle sportieve fiets

Was op zoek na een hybride fiets maar wide er geen kapitaal aan uitgeven. Deze decathlon fiets was scherp geprijst met goede onderdelen erop , waar je bij andere merken zeker 300 euro meer voor betaalt.
En ja hoe rijdt deze fiets in de praktijk , en ik kan zeggen geweldig heb meerdere fietsen gehad maar deze spant de kroon. Heb met deze fiets totaal geen moeite om E bikes bij te houden wat ik bij mijn vorige wel had.

Pluspunten

• Rijdt zeer soepel
  • Goede onderdelen gemonteerd
  • naaf dynamo
  • schijfremmen (remmen zeer goed)

Minpunten

• Geen woon werkfiets ( i.v.m.open kettingkast)
  • Verlichting kan beter (bedrading)

Johan 29-10-2018

Lichtfietsende fiets met prima schijfremmen

Na jaren een Gazelle e-bike gehad te hebben, tot volle ontevredenheid, besloten om ivm de hoge afschrijving geen electr,fiets meer te kopen. Ik was op zoek naar een hybride met veel versnellingen, schijfremmen, naafdynamo en LED verlichting. Dit alles vond ik bij de Hoprider 900 van Decathlon en alles voor een zeer betaalbare prijs. Deze fiets voldoet zeer aan mijn verwachtingen/eisen en kan ik ten zeerste aanbevelen.

Pluspunten

• Prima remmen, beter dan welke remmen ook
  • soepel schakelen
  • prima zadel, ook bij lange ritten