Sparta Pick-Up RN3 (Dames/2017) wit - Reviews

Soort fiets
transportfiets
Gewicht
22,5 kg

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Peter 07-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

De verlichting (Koplamp)

Bij daglicht de fiets bekeken, uitgeprobeerd en aangeschaft. Ook het licht voor en achter bekeken en zag er goed uit.
Mijn kind kreeg deze fiets omdat ze naar het voorgezet onderwijs ging. zij was nog niet echt gewend om alleen in het donker te rijden en wist dus ook nog niet echt iets van verlichting.
Maar toen ik, de vader, deze in de avond een keer gebruikte ben ik erg geschrokken van het licht wat deze koplamp gaf op een onverlichte weg. Ik ben zelfs even afgestapt om te kijken wat er aan de hand was. de lamp gaf voldoende licht en de batterij was dus niet leeg.
De volgende dag gelijk een andere koplamp gekocht met drie led's en is veel beter.
De fabrikant zou deze eigenlijk zelf moeten aan brengen, desnoods met een 5 euro verhoging want dit kan, in mijn ogen, echt niet. Vriendelijke groeten Peter

Pluspunten

• Sterke fiets
  • Stevige standaard met stuurvergrendeling

Minpunten

• Verlichting van de koplamp

Julia 22-02-2017

als de verlichting het enige minpunt is, zou ik toch wel minimaal 3 sterren geven? hoe is het rijcomfort, prijs/kwaliteit verhouding etc