Sparta Pick-Up RN3 (Dames/2017) wit - Reviews

2017
Aantal versnellingen
Wielmaat
28 inch

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

jack 05-10-2017

goede rijeigenschappen , slechte qualiteit, service

Fiets werd niet geleverd met fietsstandaard van foto en na een jaar kwamen er rustplekken op stalen spatborden
Wat je ook doet krijg je geen gehoor bij fietsenwikel.nl of bij fabrikant.
geen aanrader, Sparta of fietsenwinkel.nl

Pluspunten

• rijcomfort

Minpunten

• qualiteit
  • service

Peter 07-01-2017

De verlichting (Koplamp)

Bij daglicht de fiets bekeken, uitgeprobeerd en aangeschaft. Ook het licht voor en achter bekeken en zag er goed uit.
Mijn kind kreeg deze fiets omdat ze naar het voorgezet onderwijs ging. zij was nog niet echt gewend om alleen in het donker te rijden en wist dus ook nog niet echt iets van verlichting.
Maar toen ik, de vader, deze in de avond een keer gebruikte ben ik erg geschrokken van het licht wat deze koplamp gaf op een onverlichte weg. Ik ben zelfs even afgestapt om te kijken wat er aan de hand was. de lamp gaf voldoende licht en de batterij was dus niet leeg.
De volgende dag gelijk een andere koplamp gekocht met drie led's en is veel beter.
De fabrikant zou deze eigenlijk zelf moeten aan brengen, desnoods met een 5 euro verhoging want dit kan, in mijn ogen, echt niet. Vriendelijke groeten Peter

Pluspunten

• Sterke fiets
  • Stevige standaard met stuurvergrendeling

Minpunten

• Verlichting van de koplamp

Julia 22-02-2017

als de verlichting het enige minpunt is, zou ik toch wel minimaal 3 sterren geven? hoe is het rijcomfort, prijs/kwaliteit verhouding etc