De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sparta Pick-Up RN3 (Dames/2017) zwart / 49 cm, 53 cm, 57 cm, 61 cm / dames / 2017 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

1,7

Micaela 07-11-2019

Het was een mooie fiets toen we hem kochten. Maar na een tijdje begon hij extreem te roesten. Nu zit deze fiets onder de roest. Ook doen de versnellingen niet meer, doet de bel het niet, is het licht eraf gevallen en maakt hij extreem veel lawaai.

jack 05-10-2017

goede rijeigenschappen , slechte qualiteit, service

Fiets werd niet geleverd met fietsstandaard van foto en na een jaar kwamen er rustplekken op stalen spatborden
Wat je ook doet krijg je geen gehoor bij fietsenwikel.nl of bij fabrikant.
geen aanrader, Sparta of fietsenwinkel.nl

Pluspunten

• rijcomfort

Minpunten

• qualiteit
  • service

Peter 07-01-2017

Bij daglicht de fiets bekeken, uitgeprobeerd en aangeschaft. Ook het licht voor en achter bekeken en zag er goed uit.
Mijn kind kreeg deze fiets omdat ze naar het voorgezet onderwijs ging. zij was nog niet echt gewend om alleen in het donker te rijden en wist dus ook nog niet echt iets van verlichting.
Maar toen ik, de vader, deze in de avond een keer gebruikte ben ik erg geschrokken van het licht wat deze koplamp gaf op een onverlichte weg. Ik ben zelfs even afgestapt om te kijken wat er aan de hand was. de lamp gaf voldoende licht en de batterij was dus niet leeg.
De volgende dag gelijk een andere koplamp gekocht met drie led's en is veel beter.
De fabrikant zou deze eigenlijk zelf moeten aan brengen, desnoods met een 5 euro verhoging want dit kan, in mijn ogen, echt niet. Vriendelijke groeten Peter

Pluspunten

• Sterke fiets
  • Stevige standaard met stuurvergrendeling

Minpunten

• Verlichting van de koplamp

Julia 22-02-2017

als de verlichting het enige minpunt is, zou ik toch wel minimaal 3 sterren geven? hoe is het rijcomfort, prijs/kwaliteit verhouding etc