Sigma Sport BC 1909 HR

Batavus Fietscomputer Inbouw Draadloos Trelock Zwart

Batavus Fietscomputer Inbouw Draadloos Trelock Zwart
Bekijk alle Fietscomputers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Sigma Sport BC 1909 HR op Kieskeurig.nl.

Lucke 23-08-2012
  • Product jaar of meer in bezit

Maximale levens duur bij dagelijks gebruik 1 jaar.
Bedieningstoetsen vallen eruit en de display mist sinds vorig week plot een lijn waardoor de cijfers niet meer leesbaar zijn.

ron069 23-08-2012

Een top computer!
Zeer eenvoudige te bedienen. Montage is een fluitje van een cent.(filmpje van de montage te zien op youtube).
Volgens mij is deze bc1909hr qua prijs /kwaliteit een zeer goede keuze geweest.

Leon Paramount 22-06-2012

Altijd problemen met Polar gehad. Sedert enkele maanden gebruik ik Sigma apparatuur (bedrijfsmatig). Deze computer is zeer compleet. Overzichtelijk. Montage is zeer eenvoudig en eventueel via een hele duidelijke video van Sigma 'na te doen'. Alles werkt direct. Docking Station is los te verkrijgen en doet z'n werk prima. Data van en naar p.c. is gemakkelijk. Goede en degelijke sensoren. Prijs is, gezien de mogelijkheden, laag. Wat mij betreft overtreft Sigma zichzelf met deze computer.

gjb 17-06-2012

9,6
Na lang zoeken en vergelijken deze fietscomputer gekocht bij SportXL (de goedkoopste). Alle relevante functies zitten er standaard op, o.a. hartslag en cadans, maar nog veel meer. Ken uit ervaring de degelijke kwaliteit van Sigma. Informatie erg duidelijk leesbaar (ondanks leesbril). Ziet er bovendien gewoon mooi uit! Makkelijke montage met diverse mogelijkheden, alles zit erbij en past altijd. Voor dit geld veruit het beste dat et te koop is.

Froggie_1972 19-09-2011

Top computer!
Zeer eenvoudige bediening. Montage is een fluitje van een cent. Samen met het docking station (los te verkrijgen) kun je alle data mooi op je pc kwijt en met elkaar vergelijken. Volgens mij is dit qua prijs / mogelijkheden een goede keuze!