De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mio Cyclo 210 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,1

s*************@g******** 30-06-2022

Niet kopen

Geschreven voor: Mio Cyclo 210

Gewoon rommel. Ik heb er drie versleten. In de zon niet af te lezen met of zonder zonnebril. Accuduur veel te kort. Na 6 uur al leeg. Service: slecht.

Minpunten

• gen service
  • slecht afleesbaar bij zon
  • te korte standtijd accu

Herman 11-09-2021

Miskoop

Geschreven voor: Mio Cyclo 210

Dit is in nog geen jaar tijd onze 2e Mio Cyclo 210. De eerste liep steeds vast en was ook niet meer te resetten (misschien 6x gebruikt). Mio wilde niets doen en uiteindelijk heeft de ANWB winkel in Den Bosch ons een nieuwe gegeven omdat zij ook niets met Mio geregeld kregen.
Recent op onze fietsvakantie in Nederland het nieuwe exemplaar gebruikt en mijn ervaring is dat het een waardeloos apparaat is. Met zonnig weer niet te lezen en stuurt je consequent verkeerd en geeft constant rotondes aan. Kortom miskoop en Mio een slecht bedrijf qua service en klantvriendelijkheid.

Minpunten

• Slechte navigatie
  • Zichtbaarheid bij zonnig weer
  • Slecht bevestigingsmateriaal

Rob Riemersma 06-08-2021

Zonde van het geld

Geschreven voor: Mio Cyclo 210

Gekocht om in fietsvakantie het navigeren eenvoudiger te maken. Dat is niet gelukt. Routes zijn onlogisch, in stedelijk gebied loopt hij vast. Liet ons meerdere keren omfietsen tot meer dan een uur. Dit jaar meegenomen, alleen voor het dashboard. Hellingen en hoogtemeters volstrekt nonsens. Op een rit met alleen dalen gaf hij stijging van 1000 meter aan. Dan de duur van de batterij. We fietsen sommige dagen meer dan 5 uur. Dat haalt Mio niet, gewoon leeg. Opladen duurt erg lang, uur of 4. Sowieso is bediening traag. Kortom, bij thuiskomst gaat apparaat de kast in om er niet meer uit te komen. Waardeloos ding, gemaakt door techneuten die erg goed zijn in het geven van technische verklaringen maar waar ik als redelijke digibeet niks aan heb. Ga weer over op de routeboekjes op het stuur, veel betrouwbaarder..

Minpunten

• Onbetrouwbare info en routes
  • Erg traag in de bediening
  • Batterij gaat niet langer dan 5 uur mee
  • Ongeschikt voor serieuze fietsvakantie

S***********@h********** 05-08-2021

Slecht apparaat

Geschreven voor: Mio Cyclo 210

Heel slect apparaat, verbinding is meer weg dan actief.
De routes van a naar b slaan nergens op, google maps geeft veel betete resultaten.
De mio laat je soms 20procent omrijden en dat gaat om vele kms
In het bos ook bijna geen bereik met de satellieten

Je kan hem gebruiken als kaart

Frans Beckers 07-03-2021

Mio 210

Geschreven voor: Mio Cyclo 210

Vormgeving en leesbaarheid. OK.
Maar geen hartslagmeter.
Hellings%meter volstrekt Inaccuraat.
Hoogtemeter Inaccuraat.
Zou dit product nooit meer aanschaffen

Pluspunten

• Goed leesbaar

Minpunten

• Helling%meter
  • Hoogtemeter

veldblom 02-10-2020

gebruik van navigator

Geschreven voor: Mio Cyclo 210

Ik had al een goed bevallende Cyclo 200 en daarna kocht ik Cyclo 210 omdat heel Europa er in staat.
Deze navigator werkt maar een paar uur en dan verschijnt er, bijna ieder keer dat ik hem gebruik, de mededeling op het scherm; program memory is low Als dat gebeurt loopt de navigator helemaal vast. Ik kan er dan niets meer mee tot de stroom op is. Dan kan ik opnieuw opladen en gebruiken.

Minpunten

• hij werkt niet naar behoren

Cube Attain 03-08-2019

MIO Cyclo 210

Erg teleurstellend apparaat.
Deze gekocht om het fietsen weer op te pakken maar bij 80% van de ritten loopt het apparaat vast.
Meestal na zo'n 40Km.
Vaak kun je de Cyclo uit en aan zetten en de tocht vervolgen maar als je pech hebt dan is zelfs dat niet mogelijk en mag je terug naar de fabrieksinstellingen.

Pluspunten

• Makkelijke montage op de fiets

Minpunten

• Loopt vaak vast
  • Data niet nauwkeurig in bebost gebied