Teasi Core - Reviews

1,87 inch

• Slecht

Marco 21-06-2017

Miskoop

Direct bij het openen valt het kwetsbare scherm van de Teasi Core op. Het is van dezelfde kwaliteit als de zachte touch-screens van de bestaande Teasi uitvoeringen.

Na het opladen wilde ik het rubberen afdekkapje terug plaatsen maar dat brak meteen af. De koppeling met de Teasi / Tahunna app werkte in eerste instantie maar werd verbroken toen ik de telefoon had opgeborgen in mijn rugzak om daarna ook niet meer te koppelen. Enige remedie is de telefoon in je broekzak maar dan is deze nog kwetsbaarder dan wanneer je de Teasi Core niet zou gebruiken.

De bijbehorende Tahunna App stopt overigens ook regelmatig tijdens de rit. Lastig want indien niet gekoppeld werkt de Teasi Core niet, maar indien wel gekoppeld blijkbaar ook niet...

Tijdens een pause de core van de fiest afgehaald en in de broekzak gestopt naast de telefoon. Bij het weer plaatsen viel het op dat het schermpje veel krassen had veroorzaakt door het wrijven tegen de achterkant van mijn telefoon!

Eigenlijk dus weggegooid geld...

Pluspunten

• Accuduur
  • Formaat
  • Koppeling Tahuna app op smartphone
  • Mogelijkheden in de app

Minpunten

• Kwaliteit scherm / krasgevoeligheid
  • koppeling via bluetooth
  • Stabiliteit app
Geschreven voor: Teasi Core

Elena 06-11-2018

Valt tegen

Apparaat ziet er stevig uit en is door het grote scherm goed af te lezen.
Hierdoor is ook goed te zien dat de verbinding met de sensoren telkens wegvalt en dat er dan opnieuw gezocht moet worden.
Vooral de bluetoothverbinding met een hartslagsensor moet na elke start opnieuw gemaakt worden.
Zeer irritant omdat de verbindingsprocedure steeds herhaald moet worden aangezien de teasi de hartsensor als eerste vind en daarna de snelheids- en trapfrequentiesensor en dan de hartsensor weer kwijt is. verre van ideaal en gevaarlijk tijdens het fietsen.
Ik zou dit apparaat niet aanbevelen en eventjes doorsparen voor een gebruiksvriendelijker apparaat.

Pluspunten

• groot display
  • navigatie via eigen smartphone

Minpunten

• rubber dopje van laadstekker breekt af
  • sensor verbindingsprocedure
Geschreven voor: Teasi Core