Teasi one3 EXTEND

2,5

• Slecht

Cobus 31-07-2018

Drama

Na 10 ritten op de racefiets kan ik niet anders dan concluderen dat dit apparaat absoluut niet voldoet aan de verwachtingen. Constante vastlopers, hij heeft op geen enkele rit de route gevolgd die ik wilde fietsen, zodra je de route verlaat blijft de herberekening heel lang op zich wachten. Soms helemaal geen herberekening. Gedownloade routes kun je niet starten vanuit je eigenstartpunt, hij blijft je maar sturen naar het vertrekpunt. Onlangs was ik al bijna thuis, en op 2 km van mijn huis bleef hij maar roepen dat ik moest omkeren. Beeldscherm is erg slecht te lezen, zeker bij veel zon. Onbegrijpelijk dat men de route aangeeft in een groene kleur, terwijl de kaart ook grotendeels groen is. Als met al de miskoop van het jaar.

Pluspunten

• accuduur

Minpunten

• doet niet wat het moet doen
  • vastlopers
  • verkeerde routeaanduiding
  • geeft routes weer en tegenovergestelde richting
  • gedownloade route, eerst naar startpunt
Geschreven voor: Teasi one3 EXTEND

klaas 14-04-2018

onduidelijk beeld

Gaat goed tot dat je de updates dan doet hij het niet meer
loop vast en daar ligt hij dan in de kast niks meer mee te beginnen. Voor mij miskoop.
Ook geen helder beeld, met klein beetje zon al niet meer af te lezen.
Geschreven voor: Teasi one3 EXTEND