De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP2235 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r*******************@g******** 04-11-2023
Geschreven voor: Philips EP2235 zwart

Al drie jaar in bezit. We zijn absolute fan van de koffie die hiermee gezet wordt. Is ook goed heet.
De erop te klikken melkschuimer werkt prima en is simpel af te spoelen.

De machine is drie maal defect geweest en dan is het even puzzelen wat er stuk is. Hij is tot nu toe goed repareerbaar gebleken. De onderdelen zijn simpel te bestellen.
Het moet je hobby zijn om de koffie in de slangetjes te volgen en alles wat met een schroefje demontabel is regelmatig even goed schoon te maken. Soms moet je iets op ingewikkelde wijze lostrekken en uiteindelijk zal dat een keer afbreken? Alleen dagelijks de opvangbak reinigen en wekelijks de zetgroep afspoelen is dus onvoldoende. Na drie jaar kwam ik weer een plek tegen met een flinke dot schimmel.
Dit soort apparaten zijn net niet geschikt voor een gemiddelde consument.
Recent bleek dat twee o-ringetjes € 12 kosten. Na zoeken koop je een doos met 80 ringetjes voor gelijk bedrag.
Dit soort ''gedoe'' kom je bij alle apparaten tegen. Niets wordt repareerbaar ontworpen.

Emy 18-11-2022

kwalitatief slecht apparaat en zou ik zeker niet aanbevelen

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart

Het apparaat bij de Wehkamp gekocht , en binnen de garantietermijn 2x ter reparatie aangeboden omdat de bonenmaler elke keer vastloopt. Tijdens de reparatie bij de Wehkamp ben je het apparaat 5 Weken kwijt! voor ons geen Philips apparaat meer en deze zou ik zeker niet aanbevelen.

Emy

Pluspunten

• als hij het doet maakt deze goede koffie

Minpunten

• kwaliteit
  • service

Teun 13-08-2022

Onbetrouwbaar apparaat en slechte service

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart

Slecht gebouwd apparaat, niet betrouwbaar. We hebben het apparaat 2,5 jaar in gebruik gehad en is tweemaal stuk gegaan. Eerste keer gaf het apparaat geen koffie meer, wel stoom voor het melkkannetje. Tussendoor werd de koffiesterkte steeds slechter. Opsturen is drama, weken kwijt geweest en duurde erg lang voordat Philips begon met repareren. De voortgang van reparatie was wel te volgen maar daar heb je eigenlijk niets aan. Na reparatie terug ontvangen maar was niet goed gemonteerd, hebben we zelf maar opgelost. Apparaat valt soms ook ineens in storing, via internet een methode voor reset gevonden maar daar ben je een paar uur zoet mee. Philips reparatie afdeling gaf trouwens niet thuis. Kastje-muur idee. de service is echt ver ondermaats.
We hebben ook 3 melkkannetjes versleten, begonnen steeds na maandje of drie te lekken. Deze melkkanntjes kosten een godsvermogen maar toch maar gedaan. Laatste kannetje heeft het het langst volgehouden en toen kregen we last van kortsluiting in apparaat. De stoppen vlogen eruit als het apparaat op punt stond om koffie te produceren. Toen waren we er helemaal klaar mee en is deze dramatisch slechte koffiezetter naar de milieustraat gegaan. We hebben destijds bewust voor een Philips product gekozen want kwaliteit maar dat is dus ver achterhaald. Nooit meer Philips voor ons {helaas}.

Pluspunten

• Volautomatisch, met 2 x drukken een cappuccino
  • Compact apparaat

Minpunten

• Onbetrouwbaar apparaat, gaat snel stuk/storing
  • Nieuwe melkannetjes zijn erg duur
  • Slechte reparatieservice, duurt erg lang

Bo 01-01-2022

Echt ontzettend slecht!

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart

Vreselijk apparaat. Nu 4 maanden in bezit en melkopschuimer werkt steeds slechter, bijna geen schuim en de kan lekt. Daarnaast steeds minder koffie uit machine, terwijl we alles volgens het boekje hebben gedaan wat betreft onderhoud en reiniging. Alle o-ringen zijn in orde, zetgroep altijd goed gereinigd en de dingen waar vet op moet ingevet. Grootste miskoop van 2021. Hopelijk doet EP Mierlo hier iets aan want de klantenservice van Philips schijnt hierin ook waardeloos te zijn. Laatste keer voor mij iets van Philips, het merk is niet meer wat het vroeger was.

Pluspunten

• Maximaal 2 maanden goede koffie gekregen

Minpunten

• Melkopschuimer functioneert niet goed, kan lekt
  • Absoluut niet duurzaam

S*********@l****** 31-08-2021

Slechte apparaat en slechte service Philips

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart

Ik begin er niet meer aan en vooral niet omdat het van phillips is.
Wij hebben deze machine nu +- 6 maanden ingebruik gehad en is nu voor de tweede keer stuk gegaan.
Machine is onderhouden zoals in de boekjes vermeld staat.
De service van phillips is dramatisch wij de machine nu al in totaal een maand kwijt zonder enige compensatie of wat dan ook. Belachelijk!

Minpunten

• Snel kapot
  • Duur
  • Phillips service

Paul 29-06-2021

Een Topper

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart

Dit is het beste koffieapparaat wat ik heb gehad. Veel instellingen qua maling en warmte van de koffie. Praktische schuifbak voor het water. Makkelijk te bedienen en het belangrijkste hij zet fantastische koffie door zijn vele maal standen. Echt voor de prijs een TOPPER. Ben er zo blij mee. Want zeg nou eerlijk waar kan de dag beter mee beginnen dan met een goed bakje koffie.

review 17-10-21Nu enkele maanden in bezit en ben nog enthousiaster geworden. Voor de prijs heb je gewoon een top machine. Zet heerlijke coffee in verschillende smaken. Voor mij precies genoeg. Ook de grofheid van het malen en temperatuur is prima te te regelen. Simpel schoon te maken. Ik kijk iedere keer weer uit naar een lekkere verse kop koffie. Ik zou niet meer zonder kunnen.

review 4-2-22Weer een paar maanden verder nog steeds dezelfde mening. Echt een topper en bv aanrader

Pluspunten

• Zoveel keus in maalstanden
  • Bloedhete koffie
  • Praktische water schuiflade
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Heb ze nog niet gevonden

Peter 19-11-2020

Lekkere koffie!

Geschreven voor: Philips EP2235 zwart

Na best wat wikken en wegen, ons oude Philips piston apparaat lekte een beetje maar deed het nog wel goed, hebben we de Philips ep2235 gekocht. De versie met cappuccino. Een aanrader, makkelijk te bedienen, eenvoudig schoon te maken. Zeker de melkbeker waar ik wel even twijfels bij had is heel eenvoudig te reinigen. Zetgroep eenvoudig te demonteren en af te spoelen.
Smaak beoordelen wij uitstekend, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Wij hebben een pakket Sefredo bonen gekocht.
Wel moet je opvangbak met water elke dag legen, is ook echt gevuld, lijkt erop dat de machine iets spoelt en dat water niet via de koffie uitlaat in de bak laat lopen.
Eigenlijk ook stiller dan we hadden verwacht. Waarschuwingslampjes werken fijn, gewoon een prima apparaat, hopelijk gaat ie net zo lang mee als de vorige Philips.
Jammer dat Philips niet uit zich zelf het beloofde cadeau pakker met verschillende smaken koffie lijkt op te sturen.
3 weken in bezit.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Melkbeker makkelijk reinigbaar
  • Eenvoudige bediening
  • Eenvoudig naar eigen smaak in te stellen

Minpunten

• geen