Sage CREATISTA PLUS

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sage CREATISTA PLUS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

n****************@g******** 14-09-2021
Geschreven voor: Sage Creatista Plus

Wat begon als een feestje, eindigde al snel in een nachtmerrie. Al na twee maanden werkt de melkopschuimer niet meer. Ook na reparatie en vervangen pomp (?) is het probleem wederom niet opgelost. Helaas denkt Nespresso niet mee en bied me korting aan om een ander apparaat te kopen. Schandalig.

Hans 03-08-2019

Eenvoud en gemak

Geschreven voor: Sage CREATISTA PLUS

Sierraad voor in je keuken maar nog veel belangrijker is dat het een bijzonder goed apparaat betreft. Uitstekende hete koffie en voor melkschuim is de temperatuur apart instelbaar, zodat het geheel op een goede temperatuur blijft. Aanrader voor elke koffie liefhebber. Paar dagen in bezit dus kan over duurzaamheid niet echt oordelen, maar het merk Sage staat voor kwaliteit en met de gebruikte materialen komt het apparaat zeer degelijk over. Prijs en kwaliteit lijkt hier een goede balans te hebben.

Pluspunten

• Koffie ruim voldoende heet
  • Afvalbakje capsules 12 stuks
  • Super gemakkelijk in gebruik en onderhoud
  • Zeer snelle opstarttijd van slechts 3 seconden