Philips Series 2200 EP2231/40 Volautomatische espressomachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Series 2200 EP2231/40 Volautomatische espressomachines op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

f*******@g******** 28-11-2023

Mooie, goede koffiemachine

Apparaat nu meer dan half jaar in gebruik. Zijn heel tevreden en de koffie is warm en lekker. De bediening mn de aparte melk opschuimer is ideaal. Raden apparaat echt aan.

Pluspunten

• mooi
  • snel

Minpunten

• prijs

m**t@g**l.com 02-10-2023

De duivelse verleiding van heerlijke cappuccino

De consumenten testen zijn lovend. De cappuccino vind ik geweldig maar in 2 jaar tijd (garantieperiode) is het apparaat al 3x voor reperatie aangeboden. De garantie periode is nu ca 4 maanden voorbij en met het opschuimen van de melk komt de stoom bij na meerdere kopjes cappuccino al weer uit het apparaat ipv in de opschuimer. Ik ben in afwachting wanneer hij het weer begeeft en naar de milieustraat kan.....helaas

Pluspunten

• smaak

Minpunten

• na 1 maand al naar reperatie. zeer onbetrouwbaar

a*******@y******** 13-02-2022

Geen vertrouwen meer in het product

Er staan best wel veel dezelfde klachten van dit apparaat, nadat ik het gekocht had. Wel geschuimde melk, maar geen koffie, dus laten repareren. Zes maanden later dezelfde klacht, dus voor de tweede keer ter reparatie. Komt het slecht in elkaar gezet terug, en klikt de behuizing plots op zijn plaats. Zes maanden later geen geschuimde melk. Ja, zo krijg je de 24 maanden garantie wel vol, en dan val je erbuiten.

Pluspunten

• lekkere koffie, als die het doet
  • mooi opgeschuimde melk, als die het doet

Minpunten

• storingsgevoelig
  • veel onderhoud
  • vaak kapot

h***********@h********** 06-10-2021

Ergelijk probleem !!

We hebben de latte go 20 maanden in gebruik en de laatste 2 maanden geeft de machine geen melk af bij cappuccino
Er is veel stoom ontwikkeling en een vreemd geluid.
Nadat de machine is gereinigd is het probleem even voorbij maar na 5 cappuccino's komt het probleem terug.....wat is het probleem ????

Pluspunten

• Warme koffie
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen latte koffie
  • De machine hapert bij cappuccino

r*********@g******** 14-05-2021

Slechte kwaliteit van de machine.

Wij hadden hoge verwachtingen bij dit apparaat, maar de kwaliteit van de machine is ronduit bedroevend. Sinds een jaar in ons bezit en wij gaan hem nu voor de 4e keer aanmelden voor reparatie. Hij geeft iedere keer naar een maand of 2 maar halve kopjes koffie. De rest van het water gooit hij in de lekbak. We ontkalken regelmatig en gebruiken ook de originele Philips ontvettingstabletten, maar niets helpt. Iedere keer als we het apparaat na reparatie terug krijgen staat er in het reparatierapport: schoongemaakt en ontkalkt. Vreemd, want we hebben een waterontharder in huis. En deze acties doen we zelf ook.
We zijn heel benieuwd wat er nu weer uit gaat komen, maar wíj zijn ons vertrouwen kwijt.

Pluspunten

• Smaak van de koffie is goed
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Apparaat is slecht gebouwd.
  • Vaak storing

Philips EP2231 zwart 30-11-2020

apparaat doet bij mij niet wat hij moet doen dosering wijkt steeds af temperatuur is niet goed is al 3 keer opgestuurd geweest en nog niet goed

Minpunten

• temperatuur
  • dosering slecht

Arjen 16-11-2020

Mooie machine, heerlijke koffie

Een prachtige machine op het aanrecht, heerlijke koffie die echt goed op temperatuur is. Espresso, koffie en Cappuccino.... allemaal heel goed. Melkschuimer makkelijk in gebruik en goed schoon te houden.

Pluspunten

• Bonen en filterkoffie
  • Hete koffie

Minpunten

• Geluidsniveau
  • Fragiele bevestiging melkopschuimer

J. Jansen 03-04-2020

Philips EP2231/40 Latte Go kortgeleden aangeschaft.

Leek in de winkel (Mediamarkt) een stuk moderner dan onze DeLonghi Magnifica. Echter, bij nader inzien toch een flinke tegenvaller. Bediening van knoppen is al omslachtiger, als je 2 kopjes gelijktijdig wilt zetten moet ie 2x malen. Dat malen maakt veel meer herrie dan onze vorige machine. Melkopschuimer functioneert niet naar behoren, meer melk dan schuim. De afvalbak meldt regelmatig al na 2-3 keer gebruiken dat ie vol is. Kortom, spijt hem gekocht te hebben, volgende wordt weer een DeLonghi

Pluspunten

• aardig design

Minpunten

• veel lawaai bij malen
  • onpraktische bediening
  • afvalbak soms na 2 keer tappen al vol
  • 2x malen voor 2 kopjes
  • melkopschuimer functioneert slecht, weinig schuim