Bosch TES50328RW bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TES50328RW bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

F.Pathuis 16-06-2015
Geschreven voor: Bosch TES50328RW bruin

In het begin prima apparaat, lekkere koffie, maar veel werk met schoonmaken, bijvullen, lekbak legen etc. Na bijna 3 jaar begonnen de kuren en omdat ik dat snel vond heb ik gebeld met Bosch. "Jaha, maar het apparaat is al bijna 3 jaar oud mevrouw!"kosten minimaal 120 euro voor onderzoek. Het apparaat is destijds gekocht voor ongeveer 700 euro bij de Mediamarkt met belofte van reparatie aan huis en vervangservice. Na diverse keren naar een andere reparateur, nieuwe flowmeter, nieuwe rubberen ringen en geen espressoapparaat gaf het ding een enorme knal en was dood. Niet kopen dus! zonde van het geld!

nex 13-09-2014
Geschreven voor: Bosch TES50328RW bruin

Wat een ongelooflijk slecht-apparaat. Misschien hebben wij het slecht getroffen. Dat kan. In dat geval is het kaa-uu-tee werk van de MediaMarkt (via wiens helpdesk dit apparaat ook al een keer -vanwege iet sheel anders, nl. zeer slechte / vastlopende maling- in reparatie werd gegeven). Maar dan nog !

Wat is het probleem: het kreng lekt en druipt aan alle kanten. Niet een beetje. Nee: het volledige keukenblad onder het machien staatp er dagelijk SOPPPEND bij.

Zonder uitzondering. Lekbak zit goed, maar het probleem is dit: langs de binnenkant van het machien (aan de buitenkant/het omhulsel) loopt er bij elke koffiebeurt water uit. Je hoort het kreng druppen.

Succes, als u een houten blad mocht hebbem. Goed voor heel veel schade. Voor ons NOOIT meer Bosch en NOOIT meer MediaMarkt. Zoveel is wel duidelijk

Arno Witte 02-02-2012
Geschreven voor: Bosch TES50328RW bruin

De koffie uit de Bosch Vero Latte smaakt geweldig vanaf het eerste kopje. En in het dagelijks gebruik erg handig, door de Nederlandstalige instructies op het display. Met twee draaiknoppen kies je verschillende hoeveelheden espresso, koffie of cappuccino/latte en de sterkte daarvan. De rest gaat vanzelf. De gedrukte handleiding is voor wat betreft schoonmaken echter niet zo duidelijk. Wen jezelf aan om het maalwerk er elke week uit te halen en goed om te spoelen, lees maar alle reviews van klanten die goedkopere automaten na een paar maanden konden weggooien. Er mogen alleen speciale (dure) Bosch-ontkalktabletten en schoonmaaktabletten worden gebruikt (zonder zuur c.q. azijn). Het apparaat gebruikt relatief veel water doordat bij aan- en uitzetten wordt gespoeld. Dit is ongetwijfeld wel goed voor hygiëne en smaak.

Arno Witte 28-05-2012

We hebben het apparaat nu een half jaar in gebruik. Ik ben nog steeds erg tevreden over de smaak. Het blijft ook erg verleidelijk om gewoon op de startknop te drukken om nog een bakje koffie te zetten. Natuurlijk ook wat minpuntjes opgemerkt. Met sommige soorten bonen wordt de koffieprut te nat en dan krijg je waterige drab in het opvangbakje. Verder is het maalwerk na het omspoelen moeilijk af te drogen (te ingewikkeld) en het luikje dat ervoor zit, heeft te zwakke stukjes plastic om het vast te klemmen. Vandaag brak een van de twee af. Gelukkig blijft het deksel wel goed zitten. Het is erg leuk om steeds andere koffiebonen te kopen omdat je het verschil vaak goed proeft. Mijn favoriet, al vanaf de eerste dag, is gewoon AH Perla Mokka. De Mokka van DE smaakt totaal anders, veel te sterk.

Reinder 12-01-2012
Geschreven voor: Bosch TES50328RW bruin

Heb deze Bosch nu een paar weken in bezit en ben er echt tevreden mee. Het apparaat maakt niet veel lawaai en is snel klaar voor gebruik. Koffie is in te stellen van kleine kop tot grote kop en de hoeveelheid bonen en de maalgraad is ook prima in te stellen, ook kun je een dubbele shot expresso maken alles met 1 druk op de knop.
Heb al verschillende koffiebonen geprobeerd Lavazza, Illy en DE excellent creme, De Illy bonen vond ik het minste beetje rare nasmaak.
Het apparaat spoelt bij het aanzetten en als je hem weer uitzet, tussen de verschillende kopjes koffie die je maakt spoelt hij niet, dus zuinig met water.
Cappuccino maken gaat ook erg makkelijk en de melkschuim is echt goed.

Heb het apparaat bij de mediamarkt gekocht was daar veel goedkoper dan de goedkoopste webshop, scheelt meer dan 100,- euro.