Illy Francis Francis Y1 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Illy Francis Francis Y1 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

rkln 07-01-2012

De FrancisFrancis Y1 Om twee redenen gekocht; omdat de koffie van Illy zo heerlijk is en dit apparaat echt buitengewoon mooi is.

Het apparaat ziet en voelt degelijk aan, is van metaal en erg goed afgewerkt.
De functies zijn basic; een aan/uit knop en een start/stop knop voor het zetten van een kopje koffie. Je moet m zelf uitzetten als je het de goede hoeveelheid koffie vindt. Ik vind dit erg prettig omdat je na een paar bakjes voor jezelf precies de goede dosering kent.

De capsules worden opgevangen in een intern compartiment dat je na zeven kopjes moet legen. Ook het waterresevoir is voor ongeveer 7 espresso's. Beide zijn makkelijk te legen/vullen.

Wat mij betreft een topper! Ik geniet er dagelijks van, zowel van het zien staan van het apparaat in de keuken als de heerlijke koffie 's ochtends.