Melitta CAFFEO SOLO&milk zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Melitta CAFFEO SOLO&milk zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

nicole stevens 30-01-2016

Een erg fijn koffie apparaat maar helaas niet duurzaam. Na 2 jaar ging mijn apparaat stuk, door de perfecte service werd hij gemaakt, nu een jaar later is hetzelfde weer stuk, valt dus nu buiten de garantie en erg duur om te laten repareren.

Aram Schalm 30-01-2016

Wij gebruiken dit koffiezetapparaat nu ruim twee jaar en hij bevalt erg goed! De maalstand van de bonen moet wel op de fijnste stand staan voor de beste koffie. Onderhoud is goed te doen maar wel met het boekje erbij; het duurt even, maar de koffie blijft lekker smaken zonder nasmaak van de schoonmaakmiddelen. Er blijft altijd wel wat koffieprut achter in de machine zelf wat iets lastiger schoon te maken is. Al met al zéér tevreden!

Hans 30-01-2016

Mooi apparaat, heel makkelijk te bedienen. De onderhoudsprogramma's moeten wel met het boekje erbij, maar over het algemeen is daar wel mee te leven.
De smaak van de koffie, als ook de temperatuur is goed.
Echter de melkopschuimer doet het niet goed, daarom, als je interesse in dit apparaat hebt, zou ik deze nemen ZONDER melkopschuimer.

Tom de L 23-01-2016

De machine gekocht bij het stofzuigermeisje van de Media Markt. Stond daar tussen allerlei veel duurdere machines incl. Jura. En zij wist precies te vertellen waarom ik deze moest nemen.
Gebruiksgemak. De koffie wordt warmer dan van de meeste andere machines.
Onderhoud is gemakkelijk met uitnemen en afspoelen va de zetgroep 1x/week. En de rest van het onderhoud gaat prima als je het boekje er even bij houd.
Enige minpuntjes: de wat fragiele draaiknopjes aan de voorzijde. En af en toe wat resten in de machine als je hem even vergeten hebt schoon te maken. O ja, het eerste kopje is iets minder warm dan de rest.
Maar verder met de juiste bonen is de koffie lekkerder dan bij vrienden die een veel duurdere machine hebben.

Ton 23-01-2016

Ik gebruik deze machine nu 2 1/2 jaar en ben tevreden met de smaak hoewel de temperatuur, die op maximaal staat, wel wat hoger had gemogen.
Wat erg vervelend is dat wanneer het lekbakje geleegd wordt, bv omdat het 'vlottertje' dit aangeeft, de machine dit niet door heeft en elektronisch aangeeft dat het lekbakje eerst leeggemaakt moet worden, hoewel dat dus zojuist gebeurd is. Je moet dan de lekbak opnieuw verwijderen en even wachten tot je het terugplaatst.
De melding dat het water aangevuld dient te worden komt vaak te laat zodat er slechts een half kopje gezet wordt en/of de machine zich niet schoon spoelt.
Voor de prijs van dit product behoort dit beter te werken.
De schoonmaak instructies zijn best verwarrend en het is jammer dat er geen gebruik gemaakt wordt van het display om de gebruiker te informeren wat de volgende stap is.
Er koffie prut naast de zetgroep, waar het niet echt schoongemaakt kan worden maar als je er niets aan doet wel gaat schimmelen en in het mechanisme terecht komt.

Jeroen123 20-01-2016

Zeer goed apparaat en perfecte koffie. Makkelijk in te stellen voor diverse sterktes. Makkelijk schoon te maken. Probleemloos apparaat

vandervoet 16-01-2016

Awd zijn zeer te spreken over deze machine, we hebben al meerdere espresso machines gehad maar deze bevalt wel het beste.
Zeer eenvoudig in zowel gebruik als in het onderhoud, koffie smaakt heerlijk en is goed op temperatuur( eerste bakkie is wel iets minder warm dan de volgende ), opschuimen van de melk gaat ook zeer goed bij deze machine

Dick Bosch 16-01-2016

16-01-2014
Product een paar Jaar in bezit
Ik vind de Melitta Caffeo Solo&Melk een heel mooi apparaat om te zien en ook nog hele lekkere koffie. Smaak is in te stellen d.m.v. grof of fijn maling afhankelijk van de gebruikte bonen. Makkelijk in het gebruik en goed schoon te houden. De schoonmaakprocedure kost wel even tijd als je het goed doet. Het is een fijn apparaat is echt een aanrader en bovenal naast prima koffie, uit eigen ervaring ook nog eens uitstekende service als er onverhoopt problemen zijn.

Dick Bosch

Ruud Hafkamp 16-01-2016

Als je de machine goed onderhoud, heb je er lang plezier van; wij genieten er dagelijks van! Het is een handzaam formaat en ook van onze gasten krijgen wij alleen maar goede reacties. Een echte aanrader dus!

Kramkniv 16-02-2014

Goede koffiemachine, makkelijk te bedienen en te reinigen. Ouderwetse koffiesmaak. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Ria vd Weem 16-01-2014

Ik vind de Melitta Caffeo Solo&Melk een heel mooi apparaat om te zien en ook nog hele lekkere koffie . Makkelijk in het gebruik , het is een fijn apparaat is echt een aanrader ...

barts16 27-12-2013

Praktisch, simpel en goed vormgegeven aparaat. Lekkere koffie. Duurzaamheid zal moeten blijken in de toekomst..

danielc123 26-12-2013

eenvoudig gebruiksgemak en de koffie is snel klaar en van prima kwaliteit: plug 'n play voor het eerste gebruik!
Ook de melkschuimer werkt ideaal.
Kortom: een goede koop!

limaro 18-12-2013

Goed apparaat, heerlijke hete koffie, vormgeveing is mooi, staat in ieder keuken groot of klein heel mooi..
Bediening is heel simple, en het legen gaat ook heel makkelijk.
Kortom een mooi apparaat voor een redelijke prijs

limaro 18-12-2013

Mooi apparaat, heerlijke hete koffie, is wel wat anders als wat we hadden...bediening heel simpel en makkelijk... is ook makkelijk te reinigen
Het melkopschuimen gaat heel makkelijk, kortom een goed apparaat voor een redelijke prijs,

Cora B 14-04-2013

Na een 2 jaar durend drama met een grind and brewsysteem besloot ik na de zoveelste manco het apparaat te vervangen. Ik was echter wel gewend geraakt aan de smaak van bonen en wilde dus graag weer een systeem dat met bonen werkt.

Gezien mijn goede ervaringen met Melitta in het verleden besloot ik al vrij snel om voor de Caffeo Solo and milk te gaan.
Hij is nu een ruime week in huis en wij willen nooit geen andere meer!

De koffie is perfect! Het opschuimen werkt goed en afhankelijk uiteraard van het soort bonen is de smaak geweldig!
Ook als je voor een 'gewone'kop koffie kiest is deze zoals het hoort!

Het instellen van de sterkte werkt perfect en het gewone dagelijkse onderhoud is een eitje. Het wekelijkse reinigen van het zetsysteem is ook doodsimpel.

Was eerst een beetje bang dat het bijhouden van de andere reinigingsprogramma's een heel gedoe zou worden maar dat blijkt de automaat wanneer nodig zelf aan te geven.
Handleiding er goed bijhouden en dan lijkt het me verder simpel. Kwestie van even goed lezen. Ben je daar niet voor in zou ik hem niet aanschaffen maar dan mis je ook wat!

Natuurlijk gaat het om de koffie maar de vormgeving is ook mooi. Lekker compact; je hoeft er geen grote keuken voor te hebben en de strakke vormgeving oogt schitterend maar hij is daardoor ook makkelijk schoon te houden.

Ik durf het apparaat nog geen dikke 10 te geven omdat ik hem nog maar kort heb maar misschien schrijf ik over een poos wel weer een review en wie weet stijgt de score dan!