JURA IMPRESSA J9 One Touch TFT zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JURA IMPRESSA J9 One Touch TFT zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

rm 57 03-01-2012

Een fantastishe machine met veel mogelijkheden en zeer gebruiksvriendelijk.
Over de temperatuur was ik niet tevreden, maar bij de leverancier van mijn machine in Den Bosch konden ze me niet verder helpen.
Via via in Vlaardingen terecht
gekomen waar men zonder kosten de temperatuur met 4 graden heeft verhoogd.
De deskundigheid en de tips die men daar gaf hebben mij het gevoel gegeven dat ik nu een perfecte machine in mijn bezit heb, die ik een ieder kan aanbevelen.

Pribon 24-01-2012

De klacht over de temperatuur herken ik. Waar bent u in Vlaardingen geweest?

Marionkie 20-06-2011

Indrukwekkend mooie machine. Zeer gebruiksvriendelijk, vol automatisch, maar eenvoudig aan te passen naar je eigen smaak: hoeveelheid melk, koffiesterkte, temperatuur, kopgrootte.
Heerlijk Zwitsers hoogwaardig afgewerkt.

KofieLeutje 25-02-2011

Geweldig apparaat. Wat een melkschuim niet te evenaren iedere keer weer en de koffie is enorm lekker. Wij zijn allemaal grote koffie liefhebbers en drinken hem allemaal anders. Geen één soort doet onder voor de andere en je kunt alles vast instellen waardoor je altijd jouw lekkerste kopje krijgt.Hij is erg stil je kunt er gewoon bij bellen terwijl je koffie wordt gemalen. Grote klasse Jura! Hiervoor een Krups gehad wat een drama machine was dat. Dus van de hel in de hemel. Zijn prijs meer dan waard.