Melitta CAFFEO CI ZWART Volautomatische espressomachine E970-103

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Melitta CAFFEO CI ZWART Volautomatische espressomachine E970-103 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

fervanhuis1958 07-05-2016

Apparaat nu ongeveer 4 jaar in gebruik, 1 keer storing gehad apparaat werd omgeruild gerepareerd en retour gebracht, top service. Functioneert nog steeds naar behoren en geeft alles koffies goed een van constante kwaliteit. Kortom een aanrader.

ewkoffie 17-05-2014
Een geweldig apparaat. Zeer eenvoudig te bedienen, niet eerst hele lange gebruiksaanwijzingen hoeven lezen. Heerlijke expresso. Cappuccino met 1 druk op de knop. Melkschuim hoeveelheid is in te stellen.

Anoniem 16-05-2014
Vandaag de Melitta Caffeo CI gekocht nadat mijn vorige Melitta Bistro na 4 jaar het heeft begeven. Je snapt het al. Weer een Melitta. Gewoon, omdat het een goede machine is die heerlijke koffie zet en zeer eenvoudig in bedienen is.
En nu met een volledige automatische melkschuimer die prima werkt. Iedereen aan te raden

janrene 28-04-2014
zo' n spijt dat ik deze machine, de ( Melitta CI E970-103) niet eerder heb gekocht!
heerlijke koffie, diverse mogelijkheden en gemak in gebruik! kan hem zeker aanraden!
en nog een mooi design ook nog. prima machine!

Gebruiksgemak is echt prima! spoelen gaat automatisch, na verloop van tijd spoelt de machine zelf, dus je hoeft geen opdracht te geven, kan wel.
En met de juiste koffiebonen heb je echt de lekkerste koffie.

verma100 28-02-2014
Net in gebruik genoemen en bevalt erg goed. Ziet er robuust en goed uit. Koffie smaakt heerlijk. Volgende ervaringen zullen we plaatsen.

fervanhuis1958 01-03-2014

Heb de machine nu ruim een jaar, een toppertje heb van melitta wel wat tips gekregen, maak de machine regelmatig schoon de zetgroep een kwartiertje in hand warm water en als je gemalen koffie gebruikt dan val er in de machine wel eens wat naast, dan minimaal 1 keer per week schoonmaken. Als je je verder aan het onderhouds schema van de machine houd (wat de display aangeeft) kun je er nog jaren plezier van hebben, zelf heb ik een water filter in de watertank gezet scheelt ontkalken. Veel plezier met de melitta
Groet
Ferry

arjosandra 20-01-2014
we hebben deze koffie machine nu een week of 3 en zijn er erg tevrede mee we hebben delongi maar die is 3 maanden oud en is lang niet zo lekker als de Melitta bistro ook is de schuim velemale lekkerder,en de koffie is ook heter en meer smaak
uiterlijk is ook mooi we hopen er veel plezier van te blijven hebben

ajeyow 20-11-2013
Toestel maakt heerlijke koffie, wij hebben na eerst een siemens te hebben gehad (6 jaar) 2 jaar de solo van Melitta gehad die binnen 2 jaar kapot ging. Gelukkig wel onder garantie gerepareerd. Nu deze CI sinds 2 weken, helaas 2 weken goed gewerkt en nu loopt er amper koffie uit en maakt de CI een enorme hoeveelheid lawaai. gelukkig heb ik nog bijna 2 jaar garantie, maar geeft geen goed gevoel en zitten we weer zonder koffie. Maar weer bellen met service.

ajeyow 20-11-2013

Officiele reactie van Melitta 22-11-2013

Beste,
Het spijt ons te vernemen, dat u met uw nieuwe Caffeo CI zo kort na ingebruikname een probleem had. Uw toestel zal door onze technische dienst goed worden nagekeken, zodat ook u straks met plezier deze Caffeo kunt gebruiken.
Heeft u meer vragen, neemt u dan gerust contact met ons op.

Melitta Caffeo After Sales Service
Brenda Broekmaat
tel 0183- 642 642 / info@melitta.nl

nickv 06-11-2013
We zijn nu 6750 kopjes verder we genieten nog steeds van de koffie producten die deze machine maakt.
Het probleem van het melkschuim wat we begin dit jaar hadden is toch een kalkprobleem. Als de machine reiniging meld dan ontkalken we gelijk de machine (net als bij Siemens calc/clean programma)kost wat tijd maar de koffie smaakt weer lekkerder en geen melkschuim problemen meer.Melitta heeft dit probleem bij de nieuwe Barista lijn aangepast deze machines geven al bij 160 tot 190 kopjes aan dat je moet ontkalken.en ze geven bij deze machines 15.000 kopjes garantie ipv 7000 kopjes.
De machine wordt veel gebruikt en goed onderhouden (uitspoelen alle hoekjes en gaatjes schoonhouden en rubberen ringen ingevet met speciaal vet)dus hebben we er vertrouwen in dat hij ons lang zal plezieren.

Blankespoor1 14-06-2013
Wij hebben deze CI nu reeds 3 jaar, en zijn nog steeds super tevreden. De mogelijkheden zijn ruim voldoende. Zeker als je kijk naar prijs en mogelijkheden vind je geen ander merk die dit ook kan. Maar wat heel jammer is van kieskeurig en wel belangrijk, is dat er geen beoordeling is voor klantenservice. WANT DIE IS SUPER. Ik zou hier een 10+ voor gegeven hebben. Hier kunnen de grote/dure merken nog wat van leren. Alleen al daarom zal onze volgende espresso machine weer van Melitta zijn. Wilco Blankespoor

fervanhuis58 15-06-2013

Heb de klanten service nog niet nodig gehad , maar idem voor het bovenstaande stukje, geweldige machine.!

nickv 19-04-2013
Na 3167 kopjes begon de machine met stoom en gespetter overkookte melk te leveren in plaats van mooi melkschuim.
Contact opgenomen met Melitta na een paar dagen stond er een CI leenmachine op het aanrecht.
Vandaag is de machine terug gebracht.
Er was een retourklep(ventiel)van het thermosblok vervangen, tevens is er een software update uitgevoerd.
Er zijn ook uitlopen en een verchroomde deksel vervangen.
De machine ziet weer nieuw uit.
Over de service van Melitta niets dan lof.
Wat mij is opgevallen is dat op de bon van servicedienst staat hoe vaak het cleaning/ontkalking programma is uitgevoerd.
Ik ga er nu van uit dat we 7000 kopjes zonder problemen kunnen halen.

fervanhuis58 08-03-2013
Nog steeds dik tevreden over de machine, lekkere koffie, temperatuur is perfect en de my koffie functie is geweldig een aanrader!

fervanhuis58 18-11-2012
Prima apparaat met zeer veel instel mogelijkheden om de koffie naar eigen smaak in te regelen, makkelijk te onderhouden, in de watertank zit een (meegeleverd) filter voor schoon kalk vrij water.
Heb nog geen min punten kunnen ontdekken, top machine alleen over de duurzaamheid kan ik na een week natuurlijk nog niks zeggen.

Wilco72 26-11-2010
Wat een aanrader. Heerlijke hete koffie. Ideaal tegelijk 2 kopjes cappuccino of latte macchiato.
Wel jammer dat er geen timer functie opzit, zodat je kan instellen op welke tijd hij aan moet. Hele goede service, paar keer gebeld en netjes en correct geholpen. Als ze beloven dat ze terugbellen wordt dit gedaan.