Krups KP 1006 zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups KP 1006 zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Wim 20-12-2019

Goede koffie

Geschreven voor: Krups KP 1006 zwart, rood

De capsules zijn dan wel niet goedkoop maar de kwaliteit van de koffie is goed. Probleem is echter dat deze apparaten blijkbaar worden gemaakt om niet lang mee te gaan en je ze om de zoveel tijd moet vervangen. Nog geen 100 x en maar af en toe gebruikt en nu komt het water er iets warmer dan lauw uit. Net als de plastic resten van de capsules is dit apparaat nog minder duurzaam als de Senseo's die ook steeds defekt raakten. Helaas moeten weggooien.
Wat gingen die ouderwetse filterapparaten toch lang mee vergeleken met deze apparaten!

Pluspunten

• kwaliteit koffie
  • formaat

Minpunten

• duurzaamheid

Jan B 06-02-2017

Slechte kwaliteit, goedkoop in elkaar gezet, niet duurzaam

Geschreven voor: Krups KP 1006 zwart, rood

Had gehoopt op een duurzaam product, maar helaas is dat tegenwoordig niet meer mogelijk. Er worden in onze comsumptiemaatschappij alleen maar producten verkocht die max 2 jaar mee gaan. Dan mag je weer een nieuwe kopen. Na 2 maanden apparaat stuk, kortsluiting en nu net na de garantie wederom hetzelfde probleem, rookontwikkeling uit het apparaat. Wat een goedkope plastic troep is het toch. M'n vorige senseo ging ook bijna weg omdat er een klein onderdeeltje was afgebroken in het apparaat, zelf gefixt. We maken een goed apparaat en één onderdeeltje was snel kapot gaat, weg apparaat dus.

De koffie was wel oké, behalve dan de -cappuccino, meuk.
En irritant dat als ik het apparaat aanzet om alvast op te warmen en 5 minuten later terugkom het apparaat zichzelf weer heeft uitgezet, dom apparaat dus.

Al met al, zooi, troep, niet duurzaam, slechte kwaliteit van Dolce Gusto apparaten.
Goedkope plastic rommel wat net zo wordt geproduceerd op het randje wat haalbaar is om een apparaat werkbaar te maken en te houden.

Voor mij geen Dolce Gusto meer.

Pluspunten

• Koffie wel oké

Minpunten

• Duurzaamheid
  • Degelijkheid
  • Gebruikersgemak

Moleman1951 02-09-2016

Klein apparaat voor super koffie

Geschreven voor: Krups KP 1006 zwart, rood

Gemakkelijk te bedienen en goede temperatuur van de koffie. De smaak is heerlijk met gebruik van dit apparaat

mooiscrabblewoord 22-05-2016

Wat een heerlijke koffie!

Geschreven voor: Krups KP 1006 zwart, rood

De smaak is echt geweldig, ik had het niet verwacht, maar de melk van de latte macchiato doet niet onder voor die van een restaurant! Alle koffies zijn heerlijk van smaak. Enige nadeel van dit apparaat is dat ze zelf moet uitvinden hoe lang je de waterknop aan laat staan, er zijn geen indicatiestreepjes voor hoeveel vloeistof erbij moet. Ik ben na een paar dagen al helemaal fan, de koffie is ook goed heet, dat vind ik het grootste nadeel van een Senseo. Ik wilde al heel lang een Dolce Gusto en ik heb absoluut geen spijt van deze aankoop!

Moleman1951 15-05-2016

mijn Krups koffiemachien is een wondere met smaak

Geschreven voor: Krups KP 1006 zwart, rood

Wat een super apparaatje deze koffiemachine. Heerlijke koffie in zoveel smaken. De kleur en de afmetingen zijn het einde.

Anne Miek 22-02-2012
Geschreven voor: Krups KP 1006 zwart, rood

Mooi compact apparaat wat zorgt voor heerlijke koffie! Ik heb hem speciaal aangeschaft voor de vakanties, om ook dan lekkere koffie te kunnen drinken. Voor het dagelijks gebruik vind ik de cups wel wat prijzig. Maar het is absoluut heerlijke koffie en prima op temperatuur.

Redplonka 10-01-2012
Geschreven voor: Krups KP 1006 zwart, rood

Nooit meer iets anders. Wat is Senseo smerige koffie zeg in vergelijking met de Dolce Gusto. Ja het drinken van een bakkie via Dolce is wat duurder maar de smaak is ook tig keer beter. Om dan nog niet te spreken over de grote hoeveelheid keuze. Jammer alleen dat er slechts een beperkte selectie bij de supermarkten is. Maar makkelijk te bestellen via Dolce Gusto en boven ik meen 45 euro gratis verzending. Ik zeg KOPEN.

lente9 07-12-2011
Geschreven voor: Krups KP 1006 zwart, rood

De smaak is perfect. De vormgeving is leuk. Maar de koffie blijft toch wel erg duur. De smaak als v.b. mokka kost toch al 0.62 eurocent per kopje. De lungo kost toch al gauw 0.35 eurocent kopje. Dus als je er verschillende kopjes drinkt per dag ben je toch een aardige cent kwijt. Daarom zijn we erover aan het denken om hem weer te koop te zetten. Het is ook jammer, dat het apparaat niet uit zich zelf stopt, net zoals bij de senseo.

Barbara79 21-10-2011
Geschreven voor: Krups KP 1006 zwart, rood

Heerlijke koffie, veel variatie in smaken. Daarnaast ook mogelijkheid om de sterkte aan te passen.

Daarnaast ook voor de klantenservice van Nescafé een compliment voor de afhandeling van de 20 euro retour aktie!

Marc 2B 19-12-2010
Geschreven voor: Krups KP 1006 zwart, rood

Tja, als ervaren koffieleut heb ik nu iets nieuws ontdekt. De Dolce Gusto Piccolo doet zijn naam in alle opzichten eer aan. Hij ziet er eigenwijs en leuk uit, zeker in deze kleur, is makkelijk in de bediening, heeft weinig plek nodig en het resultaat is fantastisch! Ik heb nu jarenlang een Senseo, maar dit is toch echt een aantal klassen beter en niet te vergelijken.

Andere reviews hebben het over het rammelen tijdens het opbouwen van de druk en het opwarmen, maar dat is alleszins acceptabel. De koffie komt er na een korte opwarmperiode goed uit. Dat je iets hoort, is niet te voorkomen.

Enige nadeel vind ik dat je er echt bij moet blijven.

Verder... Alleen maar lof.

Duurzaamheid... Geen idee... Een kwestie van afwachten. Ik zie het echt als een kopje koffie dat je niet elke moment van de dag geniet. Daar zijn de cups, zeker in geval van cappucino en latte machiato net iets te duur voor.

Mijn advies is dat je als koffieliefhebber dit apparaat gewoon in huis moet hebben.