Krups KP 1006

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Redplonka 10-01-2012 Product jaar of meer in bezit

Nooit meer iets anders. Wat is Senseo smerige koffie zeg in vergelijking met de Dolce Gusto. Ja het drinken van een bakkie via Dolce is wat duurder maar de smaak is ook tig keer beter. Om dan nog niet te spreken over de grote hoeveelheid keuze. Jammer alleen dat er slechts een beperkte selectie bij de supermarkten is. Maar makkelijk te bestellen via Dolce Gusto en boven ik meen 45 euro gratis verzending. Ik zeg KOPEN.

lente9 07-12-2011 Product half jaar in bezit

7,4
De smaak is perfect. De vormgeving is leuk. Maar de koffie blijft toch wel erg duur. De smaak als v.b. mokka kost toch al 0.62 eurocent per kopje. De lungo kost toch al gauw 0.35 eurocent kopje. Dus als je er verschillende kopjes drinkt per dag ben je toch een aardige cent kwijt. Daarom zijn we erover aan het denken om hem weer te koop te zetten. Het is ook jammer, dat het apparaat niet uit zich zelf stopt, net zoals bij de senseo.

Jan B 06-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Slechte kwaliteit, goedkoop in elkaar gezet, niet duurzaam

Had gehoopt op een duurzaam product, maar helaas is dat tegenwoordig niet meer mogelijk. Er worden in onze comsumptiemaatschappij alleen maar producten verkocht die max 2 jaar mee gaan. Dan mag je weer een nieuwe kopen. Na 2 maanden apparaat stuk, kortsluiting en nu net na de garantie wederom hetzelfde probleem, rookontwikkeling uit het apparaat. Wat een goedkope plastic troep is het toch. M'n vorige senseo ging ook bijna weg omdat er een klein onderdeeltje was afgebroken in het apparaat, zelf gefixt. We maken een goed apparaat en één onderdeeltje was snel kapot gaat, weg apparaat dus.

De koffie was wel oké, behalve dan de -cappuccino, meuk.
En irritant dat als ik het apparaat aanzet om alvast op te warmen en 5 minuten later terugkom het apparaat zichzelf weer heeft uitgezet, dom apparaat dus.

Al met al, zooi, troep, niet duurzaam, slechte kwaliteit van Dolce Gusto apparaten.
Goedkope plastic rommel wat net zo wordt geproduceerd op het randje wat haalbaar is om een apparaat werkbaar te maken en te houden.

Voor mij geen Dolce Gusto meer.

Pluspunten

• Koffie wel oké

Minpunten

• Duurzaamheid
  • Degelijkheid
  • Gebruikersgemak

Anne Miek 22-02-2012 Product paar dagen in bezit

Mooi compact apparaat wat zorgt voor heerlijke koffie! Ik heb hem speciaal aangeschaft voor de vakanties, om ook dan lekkere koffie te kunnen drinken. Voor het dagelijks gebruik vind ik de cups wel wat prijzig. Maar het is absoluut heerlijke koffie en prima op temperatuur.

Barbara79 21-10-2011 Product paar weken in bezit

Heerlijke koffie, veel variatie in smaken. Daarnaast ook mogelijkheid om de sterkte aan te passen.

Daarnaast ook voor de klantenservice van Nescafé een compliment voor de afhandeling van de 20 euro retour aktie!

Marc 2B 19-12-2010 Product paar dagen in bezit

Tja, als ervaren koffieleut heb ik nu iets nieuws ontdekt. De Dolce Gusto Piccolo doet zijn naam in alle opzichten eer aan. Hij ziet er eigenwijs en leuk uit, zeker in deze kleur, is makkelijk in de bediening, heeft weinig plek nodig en het resultaat is fantastisch! Ik heb nu jarenlang een Senseo, maar dit is toch echt een aantal klassen beter en niet te vergelijken.

Andere reviews hebben het over het rammelen tijdens het opbouwen van de druk en het opwarmen, maar dat is alleszins acceptabel. De koffie komt er na een korte opwarmperiode goed uit. Dat je iets hoort, is niet te voorkomen.

Enige nadeel vind ik dat je er echt bij moet blijven.

Verder... Alleen maar lof.

Duurzaamheid... Geen idee... Een kwestie van afwachten. Ik zie het echt als een kopje koffie dat je niet elke moment van de dag geniet. Daar zijn de cups, zeker in geval van cappucino en latte machiato net iets te duur voor.

Mijn advies is dat je als koffieliefhebber dit apparaat gewoon in huis moet hebben.