Krups Dolce Gusto Piccolo KP1002 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Dolce Gusto Piccolo KP1002 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

pukje 2005 28-05-2011

vind het een heel leuk ding maar ik vind het jammer dat het niet automaties stopt en ik vind ook de capsules heel duur jammer mischien ruil ik hem wel om

Sabrienn 13-05-2011

Normaal gesproken drink ik niet veel koffie en eigenlijk alleen kwaliteitskoffie. Eigenlijk wilde ik sparen voor een apparaat waarin de bonen worden gemalen, maar zag de Piccolo voor 60 euro staan en wilde het wel proberen. Ik heb het apparaat pas een paar dagen en moet zeggen dat ik nu zeker twee kopjes per dag drink, want wat is dit lekkere koffie!! Voorlopig voor mij nog geen nieuw apparaat!

Emile24 31-01-2011

Heb de Piccolo pas net een dag maar toch even in het kort mijn ervaringen.

Hiervoor had ik een apparaat van Tefal waar koffiepads in konden, zeer weinig koffie en matig van smaak. De koffie die de Piccolo maakt is vele malen beter. Verder ziet het apparaat er mooi uit en voelt het degelijk aan. De nadelen zijn de prijs van de cups, voor het simpelste bakje koffie betaal je toch ongeveer €0,30. Daarnaast moet je zelf het apparaat laten stoppen om zo de juiste hoeveelheid koffie te tappen (vanwege de vele soorten en aantal ml's). De officiële kopjes maken het afmeten vrij makkelijk. Heb je deze niet dan moet je in het begin goed peilen tot hoever de kop vol moet. Voorlopig ben ik tevreden met het apparaat al is het minder simpel koffiezetten dan bijv. een Senseo apparaat.

jaap kees 14-01-2016

Er is een.dolce custo app verkrijgbaar voor de tijd per soort capsule .succes ermee.