Siemens TE658209RW - Reviews

Netfrequentie
50/60 Hz
Type/soort
koffiezetter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 52 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TE658209RW op Kieskeurig.nl.

9,1

MWetzels 30-11-2019

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Makkelijk te bedienen en genoeg koffie keuzes [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lekker koffie altijd vers 25-11-2019

Koffie zoals het behoort te zijn voor een ieder

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Koffie van deze machine is erg lekker en voldoet aan ieders wens. Makkelijkke bediening via een duidelkijk display en eenvoudige reinigiging na maken van een overheerlijke cappaccino. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lieertje 22-11-2019

Uitstekende espresso apparaat !

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Nul seconde spijt van deze aankoop, prijs / kwaliteit is erg goed. Verschillende soorten koffie uit een apparaat, die je op je wenken bedient. Vooral de cappuccino ( mijn favoriet) is erg goed. Geluid productie is minimaal , dit word ook als zeer prettig ervaren.

Voor snel, warm ,en lekkere koffie is dit apparaat echt een uitkomst. Een dikke aanrader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 21-11-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Prima apparaat, maar t licht is wat minder verder had ik graag wat meer favorieten gezien.
Koffie is goed warm en smaakt perfect [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marc 09-11-2019

Heerlijke koffie! Wel vaak melkschuim-storingen

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Deze machine maakt HEERLIJKE cappucino (en andere koffiespecialiteiten)!
Twee puntjes van kritiek: deur van zetgroep sluit niet goed - rechter bovenhoek. Tweede punt is dat er regelmatig een storing is in het melkschuimsysteem: schuimt dan niet op. Je krijgt dan een cappucino zonder schuim. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

miranda 24-06-2019

duidelijk en overzichtelijk gemakelijke in gebruik

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

heb het apparaat nu bijna twee weken ben er super blij mee zo makelijk in gebruik en ook schoonmaak ervan top!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hihahelma 24-06-2019

Nog wat wennen

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Kort geleden gekocht. Smaak ok maar nog niet geweldig. We moeten nog wat spelen met de afstellingen en daar tijd voor nemen (die we niet hebben en dat is jammer want blijft dan schipperen en toch weer kiezen voor het basic filter koffiezetapparaat). [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jgjhaas 03-06-2019

Bedenking

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Ik heb dit apparaat gekocht ben zeer tevreden op 1 ding na.
Als je een product selecteert dan gaat hij het toch zetten ondanks dat er te weinig water in zit ik vind dit ongelooflijk slecht voor een apparaat van zeer veel geld

Pieter320 28-05-2019

Goed En mooi compact apparaat

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Ik heb het apparaat nu 1.5 weken en ben hier zeer tevreden mee heel gebruiks vriendelijk
En mooi strak afgewerkt een verrijking op ons aan recht

Annemarei 21-05-2019

heerlijke koffie, veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens TE658209RW

Vorige maand dit apparaat gekocht. We genieten van heerlijke koffie, mooi stil apparaat (dit alles intergelijk met ons oude apparaat van een ander -duurder- merk). Verschillende mogelijkheden qua sterkte instelbaar. Temperatuur van de koffie instelbaar. Inhoud aan te passen aan grootte van de kopjes. Fijn dat de zetgroep zelf gereinigd kan worden, dit scheelt onderhoudskosten! Het enige is dat het waterreservoir wat smal is en het handvat hiervan niet zo prettig aanvoelt, maar dat is voor ons een minor detail. Als kers op de taart kregen we ook nog een leuke koffieworkshop cadeau!