De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 94 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TE657F03DE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

I-Know 14-08-2023

Grote teleurstelling in merk Siemens en hun klantensupport!

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Na 2 jaar deze machine enorm vertroeteld te hebben met gemiddeld 4 bakken Cappuccino per dag. Kreeg ik een bijzondere melding een week nadat ik mijn machine net had ontkalkt, dat er na 36 koppen mijn machine opnieuw moest ontkalken?? Ik gebruik alleen reinigingsproducten van het merk Siemens.

Antikalk tabletten
Reinigingstabletten
Waterfilter

Heb contact opgenomen met klantenservice van Siemens en ik kreeg een antwoord wat mij totaal verbaasde ?!

Het is altijd mogelijk dat er een defect optreedt aan een van de toegepaste onderdelen. Dat is bij geen enkel apparaat te voorkomen. Verder is het niet ongebruikelijk dat een espressomachine na een paar jaar onderhoud nodig heeft. Tussen de 1500 en 3500 koppen klein onderhoud en boven de 3500 koppen groot onderhoud.

Nu ben ik zelf een developer en vrij technisch onderlegd.
De machine registreert alles in zijn log, waarom dan niet een melding dat je machine na 1500 koppen een kleine onderhoudsbeurt nodig heeft en na 3000 koppen een grote?!!
Geen woord hierover in hun gebruiksaanwijzing of op hun producten webpagina van deze machine?!
Je moet dit dus na twee jaar zelf vernemen nadat je een vreemde melding krijgt na een ontkalkproces.

Uiteraard snap ik nu waarom ze hier geen woord over reppen, iedereen die dit leest alvorens hij deze machine koopt sla natuurlijk een deurtje over! Maar teleurstellend is het zeker wel.
Als ik mij niet aan de onderhoudsvoorschriften had gehouden, had ik dit enigszins kunnen begrijpen, maar nu totaal niet. Ik had hiervoor een Seaco en die heeft 4 jaar probleemloos gefunctioneerd, deze aan een vriend gegeven en die gebruikt hem nog steeds iedere dag!!!
Kortom deze machine is een grote teleurstelling, en de klantenservice een grote deceptie.
Ik ben zeker geen uitzondering in deze, heel veel gebruikers van deze machine ervaren precies hetzelfde probleem.

Ik begrijp dat je gewoon pech kunt hebben met een aankoop, met auto's heb je ook het befaamde maandagmorgenmodel, Dat zal met deze apparaten waarschijnlijk niet anders zijn.

Het wordt vervelender als je dezelfde slechte ervaring hebt met je Siemens droger en wasmachine, Dan wordt het toch wel erg frustrerend als je gemiddeld meer geld uitgeeft voor iets wat niet voldoet aan de verwachting die geschetst worden door de fabrikant zelf ?!

Voor mij nooit meer iets Siemens dat is de eindconclusie die ik kan opmaken uit deze ervaring.

Pluspunten

• Koffie i.c.m. melkproducten makkelijk
  • Verlichting op koffiekop verhelderend

Minpunten

• Onderhoudsbeurt na 1500 en 3200 koppen!?
  • Zeer slechte service support
  • Produceert enorm veel geluid
  • Veel onderhoud nodig (niet hygiënisch)
  • Binnenwerk zeker NIET duurzaam

Gerrit Woudrichem 02-01-2023

Dit espresso apparaat kan niet stuk?

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Deze Siemens espresso machine TE657F03DE EQ6 PLUS EXTRA vervangt een ruim twee jaar oude Philips 3200 welke gisteren voor de tweede keer stuk ging! Vanmorgen gekocht gewoon bij een elektro speciaalzaak, direct geïnstalleerd en intussen al meerdere heerlijke kopjes koffie gedronken.
Een mooi apparaat, gemakkelijk te bedienen en geleverd voor een eerlijke prijs.
Ook het onderhoud lijkt eenvoudig uit te voeren, maar daar hebben wij uiteraard nog geen ervaring mee!
Alle onderdelen zijn gemaakt volgens Duitse degelijkheid principes en u kunt dit espresso apparaat dus met een gerust hart kopen. Vergelijk voor u koopt, wel even goed de prijzen, wij vonden op internet namelijk meerdere hogere verkoopprijzen dan wij vanmorgen bij Electroworld betaalden.
Voor de Philips 3200 gebruikten wij een Miele espresso apparaat en die ging bijna 10 jaar mee. Wij hebben er vertrouwen in dat we van deze Siemens minstens evenveel plezier zullen hebben.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Vormgeving

Minpunten

• Waterreservoir had beter rechts kunnen zitten

j************@g******** 24-11-2022

Na 3 jaar al een dure reparatie

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Mooie goedwerkende machine, helaas na 3 jaar al veel waterlekkage reparatie 300,- euro.
Dit is onze tweede Siemens koffiemachine de eerste was ook al snel stuk en deze hebben we niet laten repareren toen de EQ.6 500 aangeschaft die 3 jaar terug nog bijna 1000 euro koste. terwijl een dergelijke machine 10 tot 15 jaar mee zouden moeten gaan.

We laten hem repareren maar de volgende machine geen Siemens meer.
Meerdere kennissen hebben een Jura de oudste al 7 jaar zonder problemen.

Pluspunten

• Mooie machine
  • Lekkere koffie

Minpunten

• Kwaliteit

frijlir 22-12-2021

De volautomaat voor echte koffieliefhebbers

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Het roestvrijstalen design van de EQ.6 Plus spreekt mij erg aan. Ook het touchscreen ziet er niet alleen super uit, het is ook enorm prettig en eenvoudig in het gebruik. Het apparaat onthoudt bij elke koffievariant ook steeds de laatst ingestelde koffiesterkte en hoeveelheid. Hierdoor maak ik zelf eigenlijk geen gebruik van de optie om favorieten op te slaan. Daarnaast biedt de EQ.6 Plus een zeer ruime keuze in koffievarianten en de koffietemperatuur en hoeveelheid zijn persoonlijk in te stellen.

En dan natuurlijk het belangrijkste, de koffie zelf. De EQ.6 Plus is voorzien van een het iAroma systeem wat werkelijk elke keer weer resulteert in perfect smakende koffie. Persoonlijk ben ik ook echt groot fan van de dubbel shot functie. Met deze functie wordt voor een kopje koffie gebruik gemaakt van twee malingen. Dit moet je als koffieliefhebber gewoon zelf ervaren.

Over all is het een mooi, stil en eenvoudig te bedienen en reinigen volautomaat die ik zeker aan een ieder kan aanraden. Elke koffieliefhebber zou van de EQ.6 Plus een smile van oor tot oor krijgen.

Pluspunten

• veel koffie variaties
  • Stil en gebruiksvriendelijk apparaat
  • Temperatuur koffie is zeer goed

j**************@h********** 17-12-2021

Super

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Prachtig apparaat die doet waar het voor staat!
Lekkere hete koffie en redelijk stil.

Pluspunten

• Stil
  • Warme koffie
  • Mooi
  • Lekkere koffie

Minpunten

• Klein water reservoirt

Marcel 16-12-2021

Fijne koffie machine

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Werkt erg fijn en stil. fijn om makkelijk in te stellen op je eigen wensen en formaat kopjes.

Pluspunten

• Malen is stil
  • makelijk naar wens in te stellen

Marcel 16-12-2021

Fijne koffie machine

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Pluspunten

• Maler is erg stil
  • Makelijk naar wens in te stellen

Miena60 11-12-2021

Groot

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Mooi van design maar erg groot. Het apparaat vraagt veel handelingen, lekbak, water, melkcontainer, ontkalken. Als je de juiste bonen hebt drink je thuis goede horeca koffie, veel keuzemogelijkheden.
Daarom voor twee personen te groot, te bewerkelijk. Zou mooi staan op een klein kantoor.
De melkcontainer mist een venstertje.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Degelijk

Minpunten

• Bewerkelijk
  • Groot

Miena60 11-12-2021

Mooi

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Prachtig apparaat, een blikvanger in de keuken. Wel erg groot. De koffie smaakt heerlijk, veel keuzemogelijkheden.
Er moet wel aandacht besteed worden aan het onderhoud. Mooie melkcontainer, deze zou handiger werken met een venstertje. Kortom horeca koffie thuis.

Pluspunten

• Keuzemogelijkheden
  • Mooi

Minpunten

• Bewerkelijk
  • Groot

f********@h********** 09-12-2021

We genieten van deze koffievolautomaat

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

We zijn al bekend met het Siemens koffieapparaat, want we hebben al sinds 7 jaar de EQ7, alleen die begint nu wat probleempjes te geven, dus is dit een mooie kans om via The Insiders dit nieuwe apparaten te ontdekken. Wij hebben gekozen voor de EQ 6 plus. Het design is mooi. Omdat we al bekend waren met dit type apparaat, was de installatie simpel. Ook het instellen van de verschillende persoonlijke voorkeuren gaat prima. In het begin vond ik dat hij aardig “ kraakt” bij het opstarten, maar naarmate we hem langer gebruiken wordt dat geluid wel minder en is het niet zo storend meer. Het display met de verschillende koffiesoorten werkt ook gemakkelijk (en ziet er mooi uit, touchscreen keuze voor de koffiesoorten) evenals de startknop, die duidelijk verbeterd is tov het oudere type. Je hoeft nu maar 1 handeling te verrichten voor hij aan is. De koffie heeft een heerlijke smaak (je kunt de maalgraad instellen al naar gelang de koffiebonen die je gebruikt) en een mooie crèmelaag. Ook de temperatuur van de koffie is goed, voor lekkere koffie moet die niet te heet zijn. Ook hebben we heerlijke Latte Macchiato met deze machine gemaakt, we doen er altijd zelf een beetje koffiesiroop in. Heerlijk. Het schuim is lekker stevig, je lepel blijft er bovenop liggen.. Wel moet je het slangetje goed bevestigen, anders heb je overal melkspetters. Nadeel is dat hij veel water doorspoelt als je hem uitzet, waardoor het waterreservoir best snel leeg is. Hij geeft wel op tijd aan dat het reservoir gevuld moet worden, zodat je niet een half kopje koffie hebt, wat bij het oudere apparaat wel het geval was.
Eindconclusie is dat dit een goed apparaat is, maar hij heeft wel een vrij hoge aanschafwaarde, waardoor hij niet voor ieder budget geschikt is.

Pluspunten

• mooi design
  • meerdere koffievariaties mogelijk
  • mooie crémelaag op de koffie
  • stevig melkschuim

Minpunten

• wat lawaaierig bij het opstarten

Revelations 09-12-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Wat een klasbak van Siemens. Een mooi, elegant apparaat waar echt lekkere koffie mee gemaakt kan worden. We hadden vooraf wat twijfels over de temperatuur van de melk, maar ik heb bij de instellingen de ratio melk/koffie aangepast waardoor de grotere hoeveelheid hete koffie zorgt voor een betere temperatuur van bijvoorbeeld de cappuccino en latte macchiato. Het apparaat is zeer makkelijk in gebruik door middel van het display. Het wijst zich vanzelf. Het waterreservoir is groot genoeg voor 2 personen en ik hoef niet steeds het reservoir te vullen. Daar kan genoeg in, net als in het bonenreservoir! Helaas is het bonenreservoir wel lichtdoorschijnend wat de kwaliteit van de bonen niet ten goede komt. Zeker niet als de bonen langere tijd in het reservoir zitten.

Pluspunten

• Touchscreen
  • Waterreservoir
  • Verschillende koffiesoorten

Minpunten

• lichtinval bonenreservoir

ellen0410 06-12-2021

geweldige machine

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Wat is dit een fijn apparaat. De display is verlicht en ook makkelijk in de bediening. Alles kan je instellen. Grofheid van de maling ( mild, normaal, sterk enz) , grote van de water toevoer voor je koffie ( klein, normaal, groot). Bij het apparaat zit ook een schepje voor de decafe ( bijvoorbeeld) en de achterkant kan je gebruiken om de waterfilter vast te zetten.
Melkcontainer zit er ook bij net als een waterfilter. Zo is het apparaat helemaal compleet en kan je gelijk beginnen , wel zelf bonen en water toevoegen hihi

Pluspunten

• design
  • display
  • gemak in gebruik

Minpunten

• geen

j*********@h********** 03-12-2021

compacte, makkelijk te bedienen, uitgebreide automaat

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Deze automaat is mooi, neemt niet veel plaats in beslag, is makkelijk in de bediening en installatie en geeft snel een heerlijke kop koffie! De machine maakt weinig lawaai tijdens het zetten.
We hebben de machine nu 2,5 week in gebruik en hebben al veel koppen koffie, cappuccino en macchiato gedronken. Het makkelijke is dat je per koffietype de machine naar wens kan instellen op kopgrootte, sterkte en verhouding koffie/melk. Dit blijft vervolgens ook in het geheugen staan zodat je dat niet na iedere wisseling weer zou moeten aanpassen.
Het makkelijke is dat je voor deze machine geen extra melkreservoir hebt. Je kunt het slangetje gewoon in je melkpak hangen. Je kunt de melk ook in de bijgeleverde RVS beker doen maar daar zie ik zelf niet de meerwaarde van in. Je kunt daar wel extra melkschuim in maken zodat je die bv op de espresso-macchiato kan scheppen. Zelfs met halfvolle melk krijg je een mooie dikke schuimlaag op je cappuccino.
Er wordt op tijd aangegeven als het melksysteem doorgespoeld moet worden (gaat heel makkelijk) en wanneer de lekbak moet worden geledigd. Daarvoor is het overigens handig om de machine niet te ver van je wasbak te hebben staan.
Het enige dat niet wordt aangegeven is, wanneer het bonenreservoir leeg is. Beetje vreemd voor zo'n uitgebreide machine.
Het waterreservoir zit aan de zijkant en is lang en smal waardoor het niet veel plaats in beslag neemt. Er zit een handvat aan waardoor je 'm er makkelijk uit haalt en gevuld weer in zet.

Het is een prijzige machine maar daarvoor krijg je wel een zeer uitgebreide, makkelijke te bedienen automaat met zeer veel mogelijkheden.
Absoluut een aanrader!

Pluspunten

• zeer uitgebreid koffie-aanbod
  • handig geheugen
  • makkelijke bediening
  • makkelijke reiniging

Minpunten

• geeft niet aan wanneer het bonenreservoir leeg is
  • lekbak snel vol

m********@g******** 02-12-2021

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Eindelijk een apparaat wat goed werkt! Je kunt alle koffie soorten laten maken, zelf met verse melk, rechtstreeks uit het pak. Maar ook theewater komt gloeiend heet uit het apparaat en smaakt dan niet naar koffie. Daarnaast is het een mooie machine, niet te groot en goed schoon te maken. Wat ook heel prettig is, zijn de meldingen als er iets bijgevuld moet worden. Mooi op tijd, dus geen gedoe. Tot nu toe meer dan tevreden.

• Soorten koffie
  • Temperatuur
  • Thee mogelijk
  • Kan mogelijk

Leo Logister 01-12-2021

Lekker en veel koffievariaties.

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Uitpakken van de Siemens gaat vlot, netjes verpakt en snel mee aan de slag.
Alles ziet degelijk en luxe uit, en binnen no time de eerste kop koffie. Lekker!
Daarna even de details nalopen en per koffie variant is de optie voor kleine, middel of grote kop. Deze zijn qua inhoud ook netjes aan te passen op je eigen kopjes.
Ook de varianten met melk gaan soepel. Er zit een mooie dubbelwandige RVS melkkan bij, maar slangetje in melkpak hangen gaat net zo goed.
Schoonspoelen van melksysteem gaat ook easy.

Ervaring nu na 2 weken in gebruik:
Nog steeds erg positief! Fijne koffiemachine en heerlijke koffie variaties.
Zaken die mij wel opvallen:
Zodra water bijna op is, kan het koffiezetten op de helft onderbroken worden. Maakt na vullen niet de sessie af en is dus ook niet zo slim om eerder de watermelding te geven, zodat kopje afgemaakt kan worden.
Het legen van water en restkoffie bak gaat eenvoudig en is dan ook niet extreem vol. Geeft dus wel best vaak een melding om even leeg te maken.

Conclusie: Zeker een aanrader.

• Degelijk

Minpunten

• Lekbak vaak legen
  • koffiezetten breekt af bij watermelding

Alexis1982 26-11-2021

Een blijvertje!

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Na ontvangst het apparaat snel en eenvoudig kunnen installeren. Het apparaat wijst zich in principe van zelf. Het apparaat ziet er ook niet alleen heel fraai uit, hij heeft ook heel veel keuzemogelijkheden. Je kunt gaan voor 1 of 2 kopjes of kan-functie voor koffie, alleen heet water en verschillende koffie/melkspecialiteiten. Deze kun je ook allemaal nog weer naar smaak (sterkte) en hoeveelheid aanpassen. Nog handiger is als je je favoriete(n) gevonden hebt, deze ook nog eens op kunt slaan in het apparaat. Er zit ook een handige melkkan bijgeleverd, welke je tussendoor af kan koppelen en in de koelkast plaatsen. Het apparaat reinigt zich veelal zelf. Kortom een hele fijne gebruiksvriendelijke machine, welke naar onze mening heerlijke koffie(specialiteiten) kan maken.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in gebruik
  • goede smaak

Minpunten

• geen

Peter 21-11-2021

En te gek apparaat

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Ik heb na lang zoeken en vooral reviews te lezen bij Kieskeurig .
Telkens kwam deze espressomachine als goed uit de testen.
Enige is hij duur in onderhoud. Ontkalken en reinigen.
Maar de koffie is fantastisch wat hij maakt.
Een topper.
Soms komen vrienden nu een bakkie doen!

Pluspunten

• Alles is instelbaar

Minpunten

• Duur zijn de ontkalking en reinigen

KarinM 27-10-2021

Geen service van Siemens na aankoop

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Wij hebben op in oktober 2016 een Siemens EQ 6 700 aangeschaft voor €787,-. Tot december 2020 heeft deze goed gefunctioneerd. Het apparaat staat bij ons thuis en ons huishouden bestaat uit 2 personen. In december 2020 maalde hij geen koffie meer en is hij ter reparatie aangeboden bij Siemens. Deze reparatie heeft ons €249,- gekost, een derde van de aanschafwaarde.
Nog geen jaar later, oktober 2021, lekt de machine water aan de onderzijde als er koffie gezet wordt. Contact opgenomen met de reparatieafdeling en het laten repareren zou opnieuw €249,- gaan kosten. Het apparaat is net 5 jaar oud en is altijd onderhouden volgens het onderhoudsprogramma dat het apparaat aangeeft. We vinden deze kosten buitensporig hoog voor een apparaat van deze prijs en deze leeftijd. Daar het vertrouwen in het bestaande apparaat inmiddels behoorlijk geslonken is, hebben we Siemens gevraagd of zij tegemoet kunnen komen bij de aanschaf van een nieuwe machine. De ‘tegemoetkoming’ van Siemens is zij een aantal koffiemachines voorstellen tegen een prijs die gelijk of hoger ligt dan waar de machines voor worden aangeboden in de winkel.
Verwacht dus geen after sale service bij Siemens!

Pluspunten

• Goede koffie
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Twee reparaties van 249,- in 5 jaar
  • Geen service van Siemens

e**********************@g******** 30-07-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

De Siemens EQ6 Plus extra klasse espresso machine bevalt heel goed. Het zet onder andere heerlijke koffie, espresso en cappuccino in verschillende sterktes en goed heet. Het apparaat is eenvoudig te bedienen en gemakkelijk schoon te maken . Kortom, zeker een aanrader.

Pluspunten

• vele variaties lekkere koffie, goed heet
  • eenvoudig te bedienen
  • gemakkelijk te reinigen melkopschuimer

Minpunten

• lekbak snel vol

g***********@g******** 09-07-2021

Top product

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Perfecte koffie, uitgebreide keuze en makelijk te bedienen. Apparaat is geruisloos. Makelijk te instaleren , website voor registratie mag iets duidelijker, daarom een 9. Moet altijd ruimte voor verbetering zijn alleen op deze koffiezetter geloof ik niet dat dit nog kan.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Makelijk te bedienen
  • Lekkere koffie
  • Grote variatie aan koffie mogelijk
  • Makelijk 1e in gebruik instructie

Minpunten

• Website registratie

Koffieleut69 29-06-2021

Geweldige koffieautomaat

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Een geweldig koffieautomaat,wat de titel ook is.Ik heb iedereen zijn advies in de wind geslagen en eerst een andere merk koffieautomaat genomen(omdat ie goedkoper was)Na een paar dagen was ik die koffieautomaat al goed zat het werkte niet naar behoren……. Machine retour gestuurd en na een tijdje gekeken en vergeleken met de verschillende Siemens EQ app hebben we uiteindelijk de EQ6plus extraklasse genomen.Echt alle koffie’s die je maar kan bedenken staan er op,ook alleen warme melk kan je kiezen….Na het eerste bakkie waren we verkocht,dit was het:de perfecte koffie/ cappuccino/ latte machiatto met een mooie stevige schuimkraag. Weet nu wel,deze machine blijft komt geen ander merk meer.Afgelopen zaterdag een bbq gehad en na de bbq iedereen heerlijk een koppie eigen koffiekeuze gegeven.
Ik wens ieder zo’n app toe die van een lekker bakkie houd. (zijn wel prijzig,maar je hebt wel wat)
Veel koffieleutplezier groet RB

Pluspunten

• Vele koffiekeuzes
  • Makkelijk in onderhoud

Minpunten

• Geen kunnen vinden

Eileen 10-06-2021

Super lekker en eenvoudig een kopje koffie

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Door het gemak vd display vooraan de koffie machine, duidelijk wat je gekozen hebt, en goed aan te passen in ml en koffie sterkte. Ook vanuit de rolstoel een gebruikersvriendelijk kopje koffie zetten!
Zetgroep makkelijk te verwijderen en te reinigen.
Boekje erbij geleverd, duidelijk en overzichtelijk.

Pluspunten

• Hete koffie
  • Zeer veel keuze
  • Eigen voorkeuren in te stellen
  • Display aan de voorzijde
  • Makkelijk te verwijderen water reservoir

Minpunten

• Best duur apparaat

H. v. Loon 27-05-2021

Sierraad voor de keuken en top genieten van alle keuzes

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Ik was op zoek naar een volautomatisch koffiemachine die perfecte cappuccino maakte met schuim waar een suikerklontje op bleef liggen en er ook nog mooi uit ziet. In alle opzichten een perfecte aankoop.

Pluspunten

• Digitaal display met favorieten snelkeuzen
  • Volautomatisch en mooi design
  • Makkelijk in onderhoud

Minpunten

• Tot nu toe geen

Robert66 24-05-2021

Siemens koffie machine

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Wij hebben deze gekocht tvv van een ouder model van Siemens.
Alle mogelijkheden die wij wensen zitten hierop, instellen was eenvoudig en de koffie / cappuccino / melkschuim subliem!

Pluspunten

• Super koffie en melkspecialiteiten
  • Zeer degelijk
  • Handig melkreservoir
  • Duidelijke instructies voor installatie en gebruik

Stroombergen 19-05-2021

Duidelijk

Geschreven voor: Siemens TE657F03DE

Mooi , duidelijk apparaat.
Erg makkelijk te bedienen en héérlijke koffie.
Met 1 druk op de knop een heerlijke kop koffie

Pluspunten

• Duidelijjk
  • Makkelijk
  • Mooi apparaat
  • Niet te groot

Minpunten

• Waterreservoir zou iets groter mogen