JURA E8

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

h*************@g******** 09-02-2024

Duur maar waardeloos

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

Gekozen na aanbeveling in de winkel. Dit zou de Mercedes onder de koffieapparaten zijn. Eerste apparaat direct terug terug moeten brengen omdat het niet opstartte. 2e apparaat ging, binnen de garantietermijn, stuk. Software probleem. Na veel gedoe een andere gekregen. Maar met een beperkte garantietermijn. Dit apparaat heeft nu precies hetzelfde software probleem. Helaas nu niet binnen de garantietermijn. Frustrerend, veel ergernis, een apparaat van meer dan €1000,=!! Laten repareren is ook kostbaar en we hebben er geen vertrouwen in dat het daarna opgelost zal zijn.
Ena8 is wat ons betreft een duur maar waardeloos apparaat.

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• Duur in aanschaf
  • Terugkerend software probleem
  • Hoge reparatiekosten
  • Niet betrouwbaar

n**********@g******** 05-02-2023

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

Spijt dat ik dit machine heb aangeschaft, ik ging voor de prima donna elite maar er werd mij verteld door de verkoopster dat de jura e8 het beste was, geen gedoe met zetgroep, koffie geschonken van meerdere machines en iid de koffie was lekker, oke gekocht , eenmaal thuis uitproberen natuurlijk. De koffie met melk zijn gewoon lauw, tegen koud aan, 1300 euro lichter en uiteindelijk maar drie soorten koffie waar daadwerkelijk heet water wordt toegevoegd. Ik zeg een dikke onvoldoende

Minpunten

• Koude koffie icm melk
  • Hoge prijs
  • Dure reinigings middelen

Neverbrake 11-02-2023

Vind dit een raar verhaal. Denk dat de diverse mogelijkheden niet goed of helemaal niet ingesteld zijn. Je kunt voor alle keuzemogelijkheden de eigenschappen instellen en vervolgens vastleggen. Als je dan een keuze maakt krijg je die gekozen koffie volgens de gemaakte instellingen aangeboden. Nog maar eens goed lezen en instellen. Neem anders met Jura contact op want deze bevindingen slaan echt nergens op!!

h***************@g******** 15-11-2022

Jura E8 valt tegen

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

Heb dit apparaat een kleine 6 jaar gebruikt. Jura heeft een goede naam maar de Jura E8 viel tegen. Melkschuim is koud, de koffie is niet super heet en de drukgroep is niet schoon te maken. Dat doet Jura iedere 2 jaar voor je tegen betaling van €250. Verder blijft er koffieprut kleven op de raarste plekken.

Pluspunten

• Lekkere espresso.

Minpunten

• Koud melkschuim
  • Niet goed te reinigen
  • Duur

Carlos 02-01-2022

Nunca mas

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

Tengo pa E8 ya 3,5 años nunca pude hacer un capuchino caliente ahora una revusion cuesta mas de 200€ si cuentas el precio del aparato la revision y lo que ciestan todos los productos para limpiarla demasiado para este producto la primera y la ultima cafetera de Jura una pena del dinero

Pluspunten

• Cafes sin leche

Minpunten

• cafe con leches
  • temperatura
  • precios de los,pruductos de limpieza