Nivona CafeRomatica 769 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Nivona CafeRomatica 769 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rednukehead 28-05-2019

Heerlijke Cappuccino machine

Na een paar betere koffiemachine winkels bezocht en geproefd te hebben .Zijn wij heel snel tot de conclusie gekomen om deze machine aan te schaffen. Ik ben zelf een cappuccino liefhebber en na lange tijd een stoompijpje in bezit te hebben wou ik nu is wat anders . De wat goedkopere machines van andere merken is niet te vergelijken met de schuim en de kwaliteit koffie die uit de nivona komt. Wilde eerst voor de wat goedkopere 6 serie gaan maar na advies van de nivona facebook chat functie die overigens top werkt en snel antwoord geeft ben ik toch voor de serie 7 gegaan en bevalt me uitstekend. Moet wel even wennen aan de spoel momenten van de nivona spoelt heel veel resulteert in een snelle volle lekbak maar daar krijg je wel een schone machine voor terug.Mijn schoonvader is een echte espresso liefhebber heeft zelf een concurrent in bezit en proef geen verschil tussen deze andere Zwitserse machine. en daar vind ik de cappuccino functie heel slecht van.

Pluspunten

• Cappuccino
  • Menu instellen hoeveelheid schuim
  • menu instellen hoeveelheid kopje
  • Espresso
  • Telefoon app

Minpunten

• veel spoelbeurten lekbak snel vol
  • Prijzig