Philips HD8830 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD8830 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Claudia 19-10-2019

Heerlijke koffie, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips HD8830 zwart

Heerlijke koffie, apparaat makkelijk in gebruik. Watervulbak is niet echt stevig /duurzaam en daarom vul ik water bij met een fles water en laat de waterbak dus in het apparaat ipv steeds eruit te halen. Ook afdekklep van bonenvoorraad is niet duurzaam. Melktoevoer bij latte of capuchino werkt goed. Wisselen tuit voor melk of heet water vind ik lastig

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Gebruik
  • Spoelt zelf door

Minpunten

• Zou iets heter mogen, snel opdrinken nu
  • Duurzaamheid waterbak en deksel bonendeel
  • lekbak onhandig, snel vol
  • Wekelijkse schoonmaak veel werk
  • Antikalkapp. Geadviseerd maar hoge kosten hiervoor

Andre 19-10-2019

Onhandige machine

Geschreven voor: Philips HD8830 zwart

Deze gekocht ter vervanging van mijn oude DeLonghi die helaas kwam te overlijden. De smaak van de koffie is best oké (je moet natuurlijk wel de juiste (espresso)bonen gebruiken), maar daar houdt voor mij het positieve wel op.
- Het bonenreservoir is klein en vooral buitengewoon onhandig. Het vereist enige oefening om er geen bonen naast te laten vallen.
- Het legen/schoonmaken is een gedoe. Je moet eerst het schenktuitje omhoog schuiven alvorens de bak eruit te kunnen trekken en dat is vervelend. Vervolgens is de lekbak in onhandige hoekige compartimenten verdeeld waardoor fatsoenlijk schoonmaken een flinke klus wordt (je kunt met een gewone afwasborstel niet goed overal bij.
- Het melkschuimsysteem maakt gruwelijk veel lawaai en de kwaliteit van het schuim is waardeloos.
Kortom; een kat in de zak :(

Pluspunten

• Met goede bonen kun je een redelijk bakkie zetten

Minpunten

• Klein en onhandig bonenreservoir
  • Lastig schoonmaken
  • Melkschuimsysteem erg luidruchtig
  • Kwaliteit melkschuim slecht

De koffieboer 22-12-2018

Slap bakkie

Geschreven voor: Philips HD8830 zwart

Ingewikkelder dan een stofzuiger, zonder handleiding krijg je dit apparaat niet aan het werk. Gelukkig leest mijn vrouw de handleiding en vertelt mij waar ik moet drukken. Slap bakkie. Alles staat op max en de aroma-knop hebben we ingedrukt, maar met gewone DE-bonen van de appie blijft het matig. Misschien moet het apparaat eerst tien kopjes zetten voor het wat wordt. Mijn oude koffiemachine van vier tientjes maakte betere koffie. Geen idee waarom ik dit apparaat heb gekocht.