Siemens TI9573X1RW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TI9573X1RW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

cappuccino 05-07-2021

Cappuccino

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

Toen we het EQ 500 classic koffiezetapparaat kochten waren we enthousiast over het design en over de mogelijkheden. Dat enthousiasme is zeer bekoeld! Je kunt er uitstekend koffie mee zetten maar dan wel de uitvoeringen zonder melk. De cappuccino en zo vallen gewoon tegen. Je kunt beter melk opschuimen in een separate melkopschuimer van de concurrent want dan is de cappuccino op temperatuur. Via het apparaat krijg je koude cappuccino en daarom valt het apparaat ons heel erg tegen. Voorverwarmen op het plaatje van de kopjes is een lachertje. Zonde van het geld, geen goede keus geweest.

Minpunten

• voorverwarmplaatje
  • melkschuimer maakt cappuccino koud
  • geen tijdsaanduiding reinigingsactiviteiten
  • verschil aan/uit en start/stop knoppen kan beter

TS 02-02-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

Altijd al een machine met 2 bonenreservoirs willen hebben. Deze machine doet wat ik wil en meer. Stil, constant resultaat en alles instelbaar als barista

Pluspunten

• Twee reservoirs
  • Stil
  • Mooi
  • Smart

Minpunten

• Paar druppels oude koffie bij volgende kopje

Rob 17-01-2021

Geweldige koffie

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

De beste koffie uit een automaat. Ook makkelijk te bedienen. En ook goed te onderhouden. Wel vrij prijzig maar geld zeker waard.

H.J. ten Napel 11-01-2021

Heerlijke kofie en een grootse variëteit aan mogelijkheden!

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

Na lang wikken en wegen deze machine gekocht, maar tot nu toe zeker geen spijt!
Tot voor kort zette ik thuis koffie doormiddel van een piston machine, daarmee had ik goede controle over mijn koffie, maar, zeker als je een aantal kopjes koffie zet, is het wel heel veel gedoe.
Met deze mooie machine van Siemens zet ik tegenwoordig met alle gemak de lekkerste variëteiten koffie, en kan doormiddel van gescheiden bonen systemen en alle "barista" settings en profielen goede controle houden over hoe ikzelf, mijn vriendin of mijn gasten hun koffie krijgen voorgeschoteld.
En, als je na het zetten van je favoriete koffie, op je telefoon de melding krijgt "geniet van uw koffie" dan word je toch helemaal blij! :)

Op het gebied van dagelijks gebruik is de machine goed te onderhouden, de buitenzijde is van vingervrij RVS gemaakt waardoor je niet continu loopt te poetsen. De brewer is er met een simple handeling uit te halen, even omspoelen, uit laten lekken en weer terugplaatsen, mede hierdoor heb ik er alle vertrouwen in dat de koffie heerlijk blijft smaken en niet na verloop van tijd een ranzig nasmaakje zal krijgen.

Kortom: wij vinden het een mooie machine, welke echt heel erg stil is, wel een beetje groot, maar alle plussen dekken dat ene minpuntje volledig af!

Pluspunten

• Uiterst stil
  • Gescheiden maalsysteem
  • Barista modus
  • Profielen
  • Modern design

Minpunten

• Prijzig
  • Redelijk groot
  • Geen melk/schuim verhouding kunnen instellen.

Ro Bert 07-01-2021

Geweldige Esspresso apparaat

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

Veel mogelijkheden (Barista functie), smakelijke koffie. Geluidsarm. Home Connect (app op afstand) Een sierraad in de keuken. Twee maalsystemen en twee bonenreservoirs.

René 25-11-2020

Alles wat je altijd al aan koffie wilde hebben

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

Prachtig apparaat, doet alles wat je wilt op het gebied van koffie zetten, super handig in gebruik met de draaiknop en de home connect. Fluisterstil, intuïtieve bediening. De twee bonen reservoirs maken het apparaat tot een top product. En de smaak: niet te overtreffen, restaurant kwaliteit in huis. Wat wil een mens nog meer?! De prijs dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• dubbel bonen reservoir
  • home connect
  • heerlijke koffie en prima melkschuim
  • alles is instelbaar
  • profielen creëren

arend72 25-11-2020

heerlijk koffie en prachtig model

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

het is even wennen omdat net gekocht . verder was top en erg handig via mobiel instellen en heeft veel keuze van koffie smaken en formaten van kopjes enz

Pluspunten

• contact met mobiel voor keuze maken
  • als je graag koffie wil gaat led lamp aan
  • even wennen

Minpunten

• niks gevonden moeten nog zoeken

M Janse 25-11-2020

Geweldige volautomaat espressomachine!

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

Een geweldige volautomatische espressomachine. Gemakkelijk te bedienen, mede dankzij de Home Connect-app.
Installatie en onderhoud/reinigen ook heel eenvoudig en grotendeels geautomatiseerd.
High-end machine die dit ook uitstraalt door gebruik van RVS panelen in plaats van kunststof.
Oneindig veel variatiemogelijkheden, met de app vanaf de sofa te programmeren, maakt koffie zetten eenvoudig maar toch een belevenis!

Pluspunten

• Bediengemak
  • Uitstraling

Minpunten

• Kunststof delen zouden wat robuuster mogen

Yvonne 23-11-2020

Groot scherm, veel opties heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

Goed apparaat het is gemakkelijk in de bediening.
Heerlijke koffie en veel opties
Nadeel: melk wordt niet echt warm genoeg

Marlies Hazewinkel 22-11-2020

Een echte aanrader voor een heerlijke bak koffie

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

Het is een mooi, strak apparaat om te zien, en erg makkelijk om schoon te maken en te houden.
Het apparaat is gemaakt van erg degelijke materialen.
Doordat er 2 bonenreservoirs in zitten, kun je kiezen uit meerdere en verschillende koffiesoorten.
Dankzij Home Connect is het apparaat op afstand te bedienen met je tablet of smartphone.

Pluspunten

• dubbel bonenreservoir voor meerdere soorten koffie
  • strakke en degelijke machine

Minpunten

• prijzig, maar wel de moeite waard

Veldhuizen 21-11-2020

Fijn apparaat veel instellingen voor super lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

Wij zochten een fijne koffiemachine. Met de aankoop van deze Siemens hebben wij echt een fijne koop gedaan. Hij is erg stil in het malen. Maakt heerlijke koffie. Je kunt eigenlijk alles instellen wat je wilt. Ook de standaard instellingen zijn al super. Je kunt ook zelf de koffie temperatuur instellen. Heel handig. Wij zijn suler tevreden. Met de app kun je ook nog meer lekkere koffiemomenten via de recepten regelen. Echt top. Wij hebben tot op heden geen nadelen ontdekt.

Pluspunten

• Alle instellingen
  • Lekker rustig bij het malen
  • De app en recepten

Minpunten

• Nog niet gevonden

Trudy Janssen 20-11-2020

Machine voor de koffiejunk

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

Je moet wel een koffiejunk zijn om dit bedrag uit te geven voor een koffiemachine, maar dan heb je ook wat. Paar dagen in mijn bezit en ik heb nog lang, lang niet alle mogelijkheden ontdekt. Voor elk type koffie je eigen voorkeur ontdekken en in je profiel opslaan, internet connectie, en nog veel meer.

Pluspunten

• mogelijkheden
  • design
  • kwaliteit

Minpunten

• prijs

Dick 17-11-2020

Mooi apparaat, maar minder smaak dan mijn klassieke apparaat

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

Wij zochten bewust naar een kwalitatief goede volautomaat om gedoe met lekkende filterdragers en moeizaam opschuimen van onze klassieke barista kwijt te zijn.
Het wil vooralsnog niet goed lukken, om ondanks de vele instelmogelijkheden, dezelfde kwaliteit koffie te krijgen. Ook de melk schuimt minder op dan we gehoopt hadden.
We blijven proberen met andere instellingen en gaan support van Siemens vragen

Pluspunten

• Fraai uiterlijk.
  • Veel mogelijkheden
  • Dubbele bonen keuze èn poeder.

Minpunten

• Smaak valt mij met dezelfde bonen tegen.
  • Apparaat werkt traag
  • Met poeder geen 2 kopjes mogelijk.

Martina 16-11-2020

Mooi apparaat, de koffie smaakt prima!

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

Apparaat net in gebruik genomen. De eerste bakjes koffie gedronken! Smaakte super lekker!
Het apparaat heeft twee containers dus s avonds kunnen we gewoon decade drinken!

Pluspunten

• 2 koffie soorten koffie mogelijk
  • Water en melk container groot genoeg

Minpunten

• Niets
  • Misschien de prijs!

JB 13-11-2020

Luxe

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

Zoals verwacht een mooie koffiemachine die heerlijke koffie zet. Koffiezetten geheel naar eigen smaak is een vorm van luxe. Instellen is met behulp van de handleiding goed te doen, apparaat wijst vanzelf de weg. Bedieningsgemak is prima.
Geluidsniveau is minimaal wat belangrijk is woonkeuken.

Pluspunten

• duidelijke handleiding
  • bedieningsgemak
  • smaak van de koffie
  • mooie uitstraling
  • minimaal geluidsniveau

Minpunten

• prijs

Germie 23-09-2020

Minder enthousiast na enkele jaren

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

Ik heb deze Siemens eQ9 S700 aangeschaft in december 2016, dus misschien is het een wat ouder model. Het valt me op dat de reviews allen vrij recent zijn. In het begin was ik ook heel enthousiast over het apparaat. Dit was mijn eerste bonenmachine, dus ook geen vergelijk. De koffie is heerlijk, maar de cappucino valt erg tegen, althans de opgeschuimde melk. Het lijkt meer op koffie met lauwe melk. Want ook de temperatuur van de cappucino valt tegen en deze kan in tegenstelling tot de koffie niet worden aangepast.
Mijn enthousiasme werd al minder toen ik de machine 2x ter reparatie heb aangeboden aan Siemens in de eerste 2 jaren. Weliswaar onder garantie, maar ik zat toch enkele weken zonder koffiemachine.
Inmiddels is de garantie verstreken en zit ik iedere dag met de foutmelding 'zetgroep reinigen'. Na diverse keren schoonmaken en opnieuw opstarten lukt het dan nog om enkele kopjes koffie te zetten, maar volgende dag weer hetzelfde probleem. Dit vind ik niet kunnen voor een machine van bijna 2000 euro en nog geen 4 jaar oud. Helaas voor mij geen Siemens meer.

Pluspunten

• dubbel bonenreservoir
  • gebruiksgemak
  • melkreservoir geïntegreerd
  • heerlijke koffie

Minpunten

• maakt veel geluid
  • duurt lang, zeker bij meerdere kopjes tegelijk
  • opschuimen niet goed
  • temperatuur cappucino te laag

Siemens EQ9 S700 28-05-2020

Siemens EQ 9 S700

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

Ik heb na zolang gebruiken van diverse koffiemachines nu een siemens S700 gekocht. Dit is 1 van de beste tot nu toe met design, opties, kwaliteit en absoluut stil en zuiver geluid vergeleken met andere merken. Ik heb nu Siemens mogen ervaren dit bevalt nu zeker goed. Het is wel prijzig maar voor wat hoort wat. Ik proef de smaak van de koffie dat het zelfde smaak bij Siemens nog lekkerder is terwijl ik zelfde bonen jaren gebruik. Kort gezegd wie van koffie houd en die van kwaliteit houd, raad ik aan om voor Siemens te gaan dit is een super en een top product. Waarom ik dit zeg is dat ik voor het aanschaf heb ik alle merken uitgeprobeerd en waar 1 mij aansprak met alles zoals aangegeven.

Pluspunten

• Tal van opties
  • Zuiver en stil
  • 2 Bonen capaciteit
  • Kwaliteit

Minpunten

• Prijs
  • Eerder moeten aanschaffen

Siemens EQ9 S700 27-05-2020

Siemens EQ 9 S700

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

Pluspunten

• Tal van opties
  • Zuiver en stil
  • 2 Bonen capaciteit
  • Kwaliteit

Minpunten

• Prijs
  • Eerder moeten aanschaffen

keulers 27-01-2020

Mooie machine met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

Mooie machine in volledig RVS. Veel mogelijkheden aan voorkeuren van koffie specialiteit en sterkte/smaak/hoeveelheid etc. Moet de App nog uitproberen.

Pluspunten

• mooi
  • Degelijk gebouwd

Minpunten

• de prijs

Nieuwendijk 05-01-2020

Veel mogelijkheden,geweldig apparaat.

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

We gingen eigenlijk voor de EQ.9 Plus S 500 Connect maar door een aanbieding was de EQ 9 Plus S 700 Connect nog goedkoper vandaar dat we deze aangeschaft hebben. We hebben hem nu een maand in huis en zijn er erg blij mee.
Mooi vormgegeven apparaat met veel mogelijkheden voor de heerlijkste kopjes koffie. Prettig dat simpel tussen 2 verschillende soorten bonen kan wisselen. Onderhoud is makkelijk, wel neemt hij veel ruimte in op aanrecht. Reservoir linker (voor melk) en rechter (voor water) zijde voor de bediening. Connect voegt niet veel toe, apparaat spoelt als je hem aanzet waardoor je in je kopje eerst spoelwater hebt, moet je toch opstaan om dat er eerst uit te gooien.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • mooi model
  • erg stil
  • 2 bonenreservoirs
  • ieder in huis zijn eigen profiel

Minpunten

• duurt erg lang voor de kopjes warm zijn
  • groot
  • ruimte vrijhouden aan beide zijde op aanrecht

Kaatje 27-11-2019

Wauw, wat een beest van een machine!

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

Hoe lekker wil je je koffie hebben? Instellen op alle mogelijkheden die je voorkeur hebben. De bediening is super makkelijk en het bedieningspaneel duidelijk en uitgebreid, maar niet te uitgebreid, gewoon goed.
De koffie is geweldig van smaak, 2 reservoirs maken dat je verschillende smaken bonen tegelijk kunt toevoegen (bv decaf en gewoon).
Ok, het kost wat, maar dan heb je ook een geweldig super machine! Echt een aanrader.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Lekkere koffie
  • Veel variatie
  • 2 koppen tegelijk
  • instellingen per ingrediënt

Jeff 27-11-2019

Heerlijke koffie van goede temperatuur

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

Een makkelijk in te stellen apparaat met vele instellingen via de barista modus. Alleen het verbinden met het wifi netwerk is nog niet gelukt....

Pluspunten

• koffie smaakt uitstekend
  • temperatuur is in te stellen
  • barista modus is super

Minpunten

• instellen wifi verbinding lukt niet

Monique 26-06-2019

slechte ervaring

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

toen ik het apparaat heb gekocht was ik er erg enthousiast over nu naar een half jaar, moet hij voor de 2e keer terug voor dezelfde melding "Zetgroep reinigen" blijft hij aangegeven. is wel snel naar een half jaar.......

M.Essers 25-05-2019

Overzichtelijk display

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

Hele fijne machine werkt uitstekend.
Alles kun je zelf instellen hoeveelheid koffie,ea
Kan hem een ieder aanraden.

Pluspunten

• Topmachine
  • Betaalbaar

Guppie 22-05-2019

Voor ieder wat wils

Geschreven voor: Siemens TI9573X1RW

Eerlijke heerlijke koffie. Door de mogelijkheid van meerdere soorten bonen tegelijk kun je koffie zetten zoals een ieder die wil. Door de instelling van jouw favoriete koppie koffie per persoon te kunnen vastzetten heb je zo een lekker bakje koffie gezet. Zeer geluidsarm voor een bonenmachine.

Pluspunten

• Meerdere soorten bonen
  • Instellen favoriete kopje koffie per persoon