Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs op Kieskeurig.nl.

8,9

milo71 10-03-2019

Mooie machine die veel waar geeft voor zijn geld

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Al tijden op zoek naar dit apparaat voor een betaalbare prijs. Hier in Nederland belachelijke hoge prijs, totdat ik in Duitsland ging zoeken waar deze net over de grens gewoon duizend euro goedkoper is voor dezelfde machine. Voor 50 euro rij ik op en neer en maak ik er gelijk een leuk dagje van. Enigste verschil is dat er geen Nederlandse taal op zit. Ik kan dit apparaat aanbevelen! Home connect werkt prima. De Siemens is uitgebreid in te stellen en je kunt ook gebruikers profielen opslaan. Dit is erg gemakkelijk omdat mijn vriendin alleen decaf mag en hierdoor automatisch de juiste bonen reservoir selecteert, en natuurlijk alle instellingen! Het is een hoop geld, maar dan heb je ook wat. Wat ik vooral mooi vind is dat het melkreservoir in de machine geïntrigeerd is en makkelijk te verwijderen. En natuurlijk onderhoudsvrij.

Pluspunten

• dual bean
  • makkelijk instellen
  • gebruikersprofielen
  • relatief stil
  • home connect

Minpunten

• prijs

Brabantia 16-04-2019

Top man deze reactie👍, mag ik vragen waar jij hem hebt gehaald🤔ikzelf zit namelijk aan een Q6 te denken

milo71 16-04-2019

Gekocht bij Saturnus in Duisburg. Check eerst de voorraad bij de meest nabijgelegen winkel!

Siemens EQ9 S700 28-05-2020

Siemens EQ 9 S700

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Ik heb na zolang gebruiken van diverse koffiemachines nu een siemens S700 gekocht. Dit is 1 van de beste tot nu toe met design, opties, kwaliteit en absoluut stil en zuiver geluid vergeleken met andere merken. Ik heb nu Siemens mogen ervaren dit bevalt nu zeker goed. Het is wel prijzig maar voor wat hoort wat. Ik proef de smaak van de koffie dat het zelfde smaak bij Siemens nog lekkerder is terwijl ik zelfde bonen jaren gebruik. Kort gezegd wie van koffie houd en die van kwaliteit houd, raad ik aan om voor Siemens te gaan dit is een super en een top product. Waarom ik dit zeg is dat ik voor het aanschaf heb ik alle merken uitgeprobeerd en waar 1 mij aansprak met alles zoals aangegeven.

Pluspunten

• Tal van opties
  • Zuiver en stil
  • 2 Bonen capaciteit
  • Kwaliteit

• Eerder moeten aanschaffen

Siemens EQ9 S700 27-05-2020

Siemens EQ 9 S700

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Pluspunten

• Tal van opties
  • Zuiver en stil
  • 2 Bonen capaciteit
  • Kwaliteit

• Eerder moeten aanschaffen

keulers 27-01-2020

Mooie machine met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Mooie machine in volledig RVS. Veel mogelijkheden aan voorkeuren van koffie specialiteit en sterkte/smaak/hoeveelheid etc. Moet de App nog uitproberen.

Pluspunten

• mooi
  • Degelijk gebouwd

Minpunten

• de prijs

Gert 19-01-2020

Mijn eigen koffie kunstenaar (Barista)!

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Hoe is het mogelijk, om met slechts één apparaat, 'tig' koffie-variaties te creëren, en die er ook nog elegant uitziet? Sinds kort lukt dit met de EQ.9 plus. Het tapt de lekkerste bakjes koffie, cappuccino, koffie verkeerd enzovoort, enzovoort. En, hij is zoooo stil! Natuurlijk maakt hij geluid, maar het is een verademing vergeleken met het andere merk esspresso-apparaat dat bij mij op het aanrecht stond.
Het RVS, het display, en het geïntegreerde melkreservoir geven deze Barista een elegant uiterlijk. Zelfs de achterkant mag gezien worden!
Samengevat: ik ben (tot nu toe), zeer tevreden over de EQ.9 plus. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nieuwendijk 05-01-2020

Veel mogelijkheden,geweldig apparaat.

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

We gingen eigenlijk voor de EQ.9 Plus S 500 Connect maar door een aanbieding was de EQ 9 Plus S 700 Connect nog goedkoper vandaar dat we deze aangeschaft hebben. We hebben hem nu een maand in huis en zijn er erg blij mee.
Mooi vormgegeven apparaat met veel mogelijkheden voor de heerlijkste kopjes koffie. Prettig dat simpel tussen 2 verschillende soorten bonen kan wisselen. Onderhoud is makkelijk, wel neemt hij veel ruimte in op aanrecht. Reservoir linker (voor melk) en rechter (voor water) zijde voor de bediening. Connect voegt niet veel toe, apparaat spoelt als je hem aanzet waardoor je in je kopje eerst spoelwater hebt, moet je toch opstaan om dat er eerst uit te gooien.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • mooi model
  • erg stil
  • 2 bonenreservoirs
  • ieder in huis zijn eigen profiel

Minpunten

• duurt erg lang voor de kopjes warm zijn
  • groot
  • ruimte vrijhouden aan beide zijde op aanrecht

Kaatje 27-11-2019

Wauw, wat een beest van een machine!

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Hoe lekker wil je je koffie hebben? Instellen op alle mogelijkheden die je voorkeur hebben. De bediening is super makkelijk en het bedieningspaneel duidelijk en uitgebreid, maar niet te uitgebreid, gewoon goed.
De koffie is geweldig van smaak, 2 reservoirs maken dat je verschillende smaken bonen tegelijk kunt toevoegen (bv decaf en gewoon).
Ok, het kost wat, maar dan heb je ook een geweldig super machine! Echt een aanrader.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Lekkere koffie
  • Veel variatie
  • 2 koppen tegelijk
  • instellingen per ingrediënt

Jeff 27-11-2019

Heerlijke koffie van goede temperatuur

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Een makkelijk in te stellen apparaat met vele instellingen via de barista modus. Alleen het verbinden met het wifi netwerk is nog niet gelukt....

Pluspunten

• koffie smaakt uitstekend
  • temperatuur is in te stellen
  • barista modus is super

Minpunten

• instellen wifi verbinding lukt niet

Mijn toppertje 26-11-2019

Siemens Espresso volautomaat EQ9 Connect plus s700

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Ik had al een beoordeling gegeven,maar wilde toch nog even wat kwijt.
Mijn man is altijd van het ' Je kunt beter wat meer uitgeven zodat je iets goeds hebt en waar je wat aan hebt'.. dus hebben we voor dit mooie exclusieve pareltje ff moeten sparen, maar dan heb je ook wat.
Pfff, echt wel .. overheerlijke koffie ,te kust en te keur , zoveel soorten.. wel 31 en je eigen profiel kun je ook nog maken en van nog 9 anderen
Als je eenmaal deze hebt gehad , zo zegt mijn man is al het andere slootwater.
Voor ons geen ander apparaat meer.
Bedankt namens ons voor deze geweldige machine [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mike en Monique 19-11-2019

Geweldig top apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Echt heel veel soorten koffie, ideaal en makkelijk
Je eigen profiel en nog van vele meer kun je er inzetten.
Ziet er strak en mooi elegant uit
Als je eenmaal een bakkie hebt gehad wil je geen andere meer. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Monique 26-06-2019

slechte ervaring

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

toen ik het apparaat heb gekocht was ik er erg enthousiast over nu naar een half jaar, moet hij voor de 2e keer terug voor dezelfde melding "Zetgroep reinigen" blijft hij aangegeven. is wel snel naar een half jaar.......

M.Essers 25-05-2019

Overzichtelijk display

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Hele fijne machine werkt uitstekend.
Alles kun je zelf instellen hoeveelheid koffie,ea
Kan hem een ieder aanraden.

Pluspunten

• Topmachine
  • Betaalbaar

Guppie 22-05-2019

Voor ieder wat wils

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Eerlijke heerlijke koffie. Door de mogelijkheid van meerdere soorten bonen tegelijk kun je koffie zetten zoals een ieder die wil. Door de instelling van jouw favoriete koppie koffie per persoon te kunnen vastzetten heb je zo een lekker bakje koffie gezet. Zeer geluidsarm voor een bonenmachine.

Pluspunten

• Meerdere soorten bonen
  • Instellen favoriete kopje koffie per persoon

Rob 19-05-2019

Compleet, snel en stil apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Voor een espressomachine zeer stil, snel op temperatuur. diverse mogelijkheden. Gewoon een geweldig product. Ja het is een prijzig apparaat. maar voor lekkere koffie wil ik wel betalen.

Pluspunten

• Snel
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• prijs

Miranda 04-02-2019

Heerlijke koffie uit een prachtige machine

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Na jaren Nespresso cups toch om voor heerlijke bonen uit een gebruikersvriendelijk apparaat. Ontzettend blij mee,
apparaat zet heerlijke koffie. Met de profielen sla je jouw juiste koffie op. In de barista-modes is de koffie keuze oneindig. Probeer en je bent om. De home-connect app is gemakkelijk toe te voegen met de optie coffee world is oneindig in gebruik en diversiteit uit verschillende landen. We hopen een besparing te hebben in gebruik van koffiebonen t.o.v. Nespresso.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • de hoeveelheid aan mogelijkheden
  • 2 soorten bonen
  • eenvoudig te onderhouden
  • voorverwarmen kopjes

Minpunten

• hoge prijs

Andre 05-01-2019

Heelijke koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

overgestapt van Senseo naar koffie machine, wat een verschil,
geweldig mooie en stille machine.
Echt een aanrader

Pluspunten

• snel
  • stil
  • lekker

Ton 30-12-2018

Topmachine

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Mooie machine echt een aanwinst.koffie smaak heerlijk...... . Makkelijk te bedienen en schoon te maken..Een echte aanraader.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • mooie uitstraling
  • heerlijke koffie

Trudy E. 23-12-2018

Beste aankoop ever!

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Net voor de kerstdagen begaf mijn oude volautomaat het. Gelukkig konden we de Siemens EQ S700 plus connect na een duidelijke uitleg in de winkel meteen meenemen. Wat een luxe! Dit is echt genieten! Ook kan ik de temperatuur van de koffie en het warme water flink heet instellen. Dit was ik bij mijn oude apparaat niet gewend. Er zijn veel keuzes in koffie. Ik moet alle mogelijkheden nog uitproberen, maar ben nu al heel erg enthousiast! Laat de feestdagen maar komen (en mijn verjaardag de dag daarna). Nu kan ik mijn gasten een kopje koffie naar keuze serveren. Ze zullen verrast zijn.

M. Snertvent 19-12-2018

Strak design, mooi stil en heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Deze volautomaat is een verademing. Wat meteen opvalt is dat hij zo stil is bij het malen van de bonen en melk opschuimen. Gebruik en bediening is praktisch, je kunt merken dat er over alles nagedacht is. Om maar wat te noemen, je kunt twee verschillende soorten bonen kiezen, maar ook automatisch naar het andere bonenreservoir schakelen als er een reservoir leegraakt. Het is wel aan te raden om er eerst koffie mee te zetten en daarna de tijd te nemen om Home Connect in te stellen. Het display geeft aan wanneer er een schoonmaakprogramma gedraaid moet worden, maar zegt ook 'Alstublieft' als de koffie klaar is. Wel zo gezellig.

Pluspunten

• Mooi en degelijk design
  • 2 bonenreservoirs
  • Veel mogelijkheden
  • Praktisch en eenvoudig te bedienen

Gerard 15-12-2018

fantastisch

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Koffie is uitstekend. Eerdere reviews hebben het over te koude melk. Wij ervaren dat niet.

Het enige nadeel is dat hij doorspoeld voor je kan beginnen. Dit staat het op afstand starten in de weg. Ik snap het voor het behoud van het apparaat wel.

Pluspunten

• duidelijk kwaliteit
  • mooi afgewerkt

Minpunten

• doorspoelen voor je kan beginnen.