Siemens EQ.9 TI9573X1RW edelstaal - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
edelstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EQ.9 TI9573X1RW edelstaal op Kieskeurig.nl.

milo71 10-03-2019

Mooie machine die veel waar geeft voor zijn geld

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW edelstaal

Al tijden op zoek naar dit apparaat voor een betaalbare prijs. Hier in Nederland belachelijke hoge prijs, totdat ik in Duitsland ging zoeken waar deze net over de grens gewoon duizend euro goedkoper is voor dezelfde machine. Voor 50 euro rij ik op en neer en maak ik er gelijk een leuk dagje van. Enigste verschil is dat er geen Nederlandse taal op zit. Ik kan dit apparaat aanbevelen! Home connect werkt prima. De Siemens is uitgebreid in te stellen en je kunt ook gebruikers profielen opslaan. Dit is erg gemakkelijk omdat mijn vriendin alleen decaf mag en hierdoor automatisch de juiste bonen reservoir selecteert, en natuurlijk alle instellingen! Het is een hoop geld, maar dan heb je ook wat. Wat ik vooral mooi vind is dat het melkreservoir in de machine geïntrigeerd is en makkelijk te verwijderen. En natuurlijk onderhoudsvrij.

Pluspunten

• dual bean
  • makkelijk instellen
  • gebruikersprofielen
  • relatief stil
  • home connect

Minpunten

• prijs

Brabantia 16-04-2019

Top man deze reactie👍, mag ik vragen waar jij hem hebt gehaald🤔ikzelf zit namelijk aan een Q6 te denken

milo71 16-04-2019

Gekocht bij Saturnus in Duisburg. Check eerst de voorraad bij de meest nabijgelegen winkel!

Monique 26-06-2019

slechte ervaring

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW edelstaal

toen ik het apparaat heb gekocht was ik er erg enthousiast over nu naar een half jaar, moet hij voor de 2e keer terug voor dezelfde melding "Zetgroep reinigen" blijft hij aangegeven. is wel snel naar een half jaar.......

M.Essers 25-05-2019

Overzichtelijk display

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW edelstaal

Hele fijne machine werkt uitstekend.
Alles kun je zelf instellen hoeveelheid koffie,ea
Kan hem een ieder aanraden.

Pluspunten

• Topmachine
  • Betaalbaar

Guppie 22-05-2019

Voor ieder wat wils

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW edelstaal

Eerlijke heerlijke koffie. Door de mogelijkheid van meerdere soorten bonen tegelijk kun je koffie zetten zoals een ieder die wil. Door de instelling van jouw favoriete koppie koffie per persoon te kunnen vastzetten heb je zo een lekker bakje koffie gezet. Zeer geluidsarm voor een bonenmachine.

Pluspunten

• Meerdere soorten bonen
  • Instellen favoriete kopje koffie per persoon

Rob 19-05-2019

Compleet, snel en stil apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW edelstaal

Voor een espressomachine zeer stil, snel op temperatuur. diverse mogelijkheden. Gewoon een geweldig product. Ja het is een prijzig apparaat. maar voor lekkere koffie wil ik wel betalen.

Pluspunten

• Snel
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• prijs

Miranda 04-02-2019

Heerlijke koffie uit een prachtige machine

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW edelstaal

Na jaren Nespresso cups toch om voor heerlijke bonen uit een gebruikersvriendelijk apparaat. Ontzettend blij mee,
apparaat zet heerlijke koffie. Met de profielen sla je jouw juiste koffie op. In de barista-modes is de koffie keuze oneindig. Probeer en je bent om. De home-connect app is gemakkelijk toe te voegen met de optie coffee world is oneindig in gebruik en diversiteit uit verschillende landen. We hopen een besparing te hebben in gebruik van koffiebonen t.o.v. Nespresso.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • de hoeveelheid aan mogelijkheden
  • 2 soorten bonen
  • eenvoudig te onderhouden
  • voorverwarmen kopjes

Minpunten

• hoge prijs

Andre 05-01-2019

Heelijke koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW edelstaal

overgestapt van Senseo naar koffie machine, wat een verschil,
geweldig mooie en stille machine.
Echt een aanrader

Pluspunten

• snel
  • stil
  • lekker

Ton 30-12-2018

Topmachine

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW edelstaal

Mooie machine echt een aanwinst.koffie smaak heerlijk...... . Makkelijk te bedienen en schoon te maken..Een echte aanraader.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • mooie uitstraling
  • heerlijke koffie

Trudy E. 23-12-2018

Beste aankoop ever!

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW edelstaal

Net voor de kerstdagen begaf mijn oude volautomaat het. Gelukkig konden we de Siemens EQ S700 plus connect na een duidelijke uitleg in de winkel meteen meenemen. Wat een luxe! Dit is echt genieten! Ook kan ik de temperatuur van de koffie en het warme water flink heet instellen. Dit was ik bij mijn oude apparaat niet gewend. Er zijn veel keuzes in koffie. Ik moet alle mogelijkheden nog uitproberen, maar ben nu al heel erg enthousiast! Laat de feestdagen maar komen (en mijn verjaardag de dag daarna). Nu kan ik mijn gasten een kopje koffie naar keuze serveren. Ze zullen verrast zijn.

M. Snertvent 19-12-2018

Strak design, mooi stil en heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW edelstaal

Deze volautomaat is een verademing. Wat meteen opvalt is dat hij zo stil is bij het malen van de bonen en melk opschuimen. Gebruik en bediening is praktisch, je kunt merken dat er over alles nagedacht is. Om maar wat te noemen, je kunt twee verschillende soorten bonen kiezen, maar ook automatisch naar het andere bonenreservoir schakelen als er een reservoir leegraakt. Het is wel aan te raden om er eerst koffie mee te zetten en daarna de tijd te nemen om Home Connect in te stellen. Het display geeft aan wanneer er een schoonmaakprogramma gedraaid moet worden, maar zegt ook 'Alstublieft' als de koffie klaar is. Wel zo gezellig.

Pluspunten

• Mooi en degelijk design
  • 2 bonenreservoirs
  • Veel mogelijkheden
  • Praktisch en eenvoudig te bedienen

Gerard 15-12-2018

fantastisch

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW edelstaal

Koffie is uitstekend. Eerdere reviews hebben het over te koude melk. Wij ervaren dat niet.

Het enige nadeel is dat hij doorspoeld voor je kan beginnen. Dit staat het op afstand starten in de weg. Ik snap het voor het behoud van het apparaat wel.

Pluspunten

• duidelijk kwaliteit
  • mooi afgewerkt

Minpunten

• doorspoelen voor je kan beginnen.

van Drunen 11-12-2018

Geweldige koffieautomaat, aanrader

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW edelstaal

Geeft heerlijke diverse soorten koffie, is gemakkelijk in gebruik. voor iedereen kan de koffie naar eigen smaak worden ingesteld. Dus een aanrader voor iedereen

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik