Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs - Reviews

koffiebonen
tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Koffie soort(en)
caffe crema, caffe latte, cappuccino, chocolademelk, espresso, heet water, hete melk, koffie, latte macchiato, ristretto, thee, koffie verkeerd

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs op Kieskeurig.nl.

8,9

milo71 10-03-2019

Mooie machine die veel waar geeft voor zijn geld

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Al tijden op zoek naar dit apparaat voor een betaalbare prijs. Hier in Nederland belachelijke hoge prijs, totdat ik in Duitsland ging zoeken waar deze net over de grens gewoon duizend euro goedkoper is voor dezelfde machine. Voor 50 euro rij ik op en neer en maak ik er gelijk een leuk dagje van. Enigste verschil is dat er geen Nederlandse taal op zit. Ik kan dit apparaat aanbevelen! Home connect werkt prima. De Siemens is uitgebreid in te stellen en je kunt ook gebruikers profielen opslaan. Dit is erg gemakkelijk omdat mijn vriendin alleen decaf mag en hierdoor automatisch de juiste bonen reservoir selecteert, en natuurlijk alle instellingen! Het is een hoop geld, maar dan heb je ook wat. Wat ik vooral mooi vind is dat het melkreservoir in de machine geïntrigeerd is en makkelijk te verwijderen. En natuurlijk onderhoudsvrij.

Pluspunten

• dual bean
  • makkelijk instellen
  • gebruikersprofielen
  • relatief stil
  • home connect

Brabantia 16-04-2019

Top man deze reactie👍, mag ik vragen waar jij hem hebt gehaald🤔ikzelf zit namelijk aan een Q6 te denken

milo71 16-04-2019

Gekocht bij Saturnus in Duisburg. Check eerst de voorraad bij de meest nabijgelegen winkel!

Catharina 02-02-2021

Jammer!

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zulke lekkere koffie en met zo'n gemak gezet, jammer dat ik dit apparaat niet eerder had. Evenals mijn diepvrieskast trouwens.

Catharina 02-02-2021

Jammer!

TS 02-02-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Altijd al een machine met 2 bonenreservoirs willen hebben. Deze machine doet wat ik wil en meer. Stil, constant resultaat en alles instelbaar als barista

Pluspunten

• Twee reservoirs
  • Mooi
  • Smart

Robw 24-01-2021

Siemens eq9 plus s700 connect

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig apparaat zoveel koffie mogelijkheden. Ik ben koffie ineens veel meer gaan waarderen. Ik wist niet eens dat er zoveel verschillende koffie soorten uit 1 machine konden komen. Ook een voordeel is dat er 2 verschillende bonen kunnen worden gebruikt. Omdat hij 2 containers en grinders heeft. Kortom een fantastisch apparaat. En hij ziet er ook nog heel luxe uit geheel in RVS. Hij is wel prijzig maar z'n geld zeker waard.

Rob 17-01-2021

Geweldige koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

De beste koffie uit een automaat. Ook makkelijk te bedienen. En ook goed te onderhouden. Wel vrij prijzig maar geld zeker waard.

H.J. ten Napel 11-01-2021

Heerlijke kofie en een grootse variëteit aan mogelijkheden!

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Na lang wikken en wegen deze machine gekocht, maar tot nu toe zeker geen spijt!
Tot voor kort zette ik thuis koffie doormiddel van een piston machine, daarmee had ik goede controle over mijn koffie, maar, zeker als je een aantal kopjes koffie zet, is het wel heel veel gedoe.
Met deze mooie machine van Siemens zet ik tegenwoordig met alle gemak de lekkerste variëteiten koffie, en kan doormiddel van gescheiden bonen systemen en alle "barista" settings en profielen goede controle houden over hoe ikzelf, mijn vriendin of mijn gasten hun koffie krijgen voorgeschoteld.
En, als je na het zetten van je favoriete koffie, op je telefoon de melding krijgt "geniet van uw koffie" dan word je toch helemaal blij! :)

Op het gebied van dagelijks gebruik is de machine goed te onderhouden, de buitenzijde is van vingervrij RVS gemaakt waardoor je niet continu loopt te poetsen. De brewer is er met een simple handeling uit te halen, even omspoelen, uit laten lekken en weer terugplaatsen, mede hierdoor heb ik er alle vertrouwen in dat de koffie heerlijk blijft smaken en niet na verloop van tijd een ranzig nasmaakje zal krijgen.

Kortom: wij vinden het een mooie machine, welke echt heel erg stil is, wel een beetje groot, maar alle plussen dekken dat ene minpuntje volledig af!

Pluspunten

• Uiterst stil
  • Gescheiden maalsysteem
  • Barista modus
  • Profielen
  • Modern design

Minpunten

• Prijzig
  • Redelijk groot
  • Geen melk/schuim verhouding kunnen instellen.

Ro Bert 07-01-2021

Geweldige Esspresso apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Veel mogelijkheden (Barista functie), smakelijke koffie. Geluidsarm. Home Connect (app op afstand) Een sierraad in de keuken. Twee maalsystemen en twee bonenreservoirs.

Stienstra 12-12-2020

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We waren al langere tijd op zoek naar een espresso apparaat. Toen ons gewone koffiezetapparaat er kortgeleden mee op hield, was daar het moment om een espressoapparaat aan te schaffen.
We waren voornemens om gelijk een apparaat aan te schaffen met vele mogelijkheden. Als je dan een apparaat aanschaft, dan gelijk goed! We hebben een geweldig apparaat aangeschaft met ontzettend veel mogelijkheden voor instellingen van sterkte, warmte, hoeveelheid melk of koffie etc. het is gewoon niet te geloven wat er allemaal mogelijk is.
Ieder moment van de dag supersnel bijvoorbeeld een heerlijke cappuccino, Latte of kopje thee. Het is echt een geweldig apparaat.
Ik beveel het apparaat aan iedereen aan!
Geen minpuntje kunnen ontdekken.

En wat zo leuk is, op de televisie komt de reclame voor dit espresso apparaat regelmatig voorbij en dan kunnen we zeggen, kijk die hebben wij nou ook. Zo leuk!

Veldhuizen 28-11-2020

Bevalt super goed

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel finne machine. Lekker stil en heerlijke koffie. Echt een verschil met ons vorige apparaat.

Anoniem 28-11-2020

Wat een HEERLIJK apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Niet alleen de koffie smaakt heerlijk, maar het apparaat zelf is ook heerlijk ontworpen, alles klopt gewoon precies!!

H.Bravenboer 27-11-2020

Mooi uitziend apparaat, makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Wij hadden wel drie verschillende apparaten om koffie te zetten. Eén voor koffie creme, twee voor cappucino (Senseo en Dolce Gusto). En nu hebben we slechts één apparaat en nog meer mogelijkheden, niet alleen in soort koffie maar ook keuzes per soort

Pluspunten

• design
  • keuzemogelijkheden voor soort koffie
  • keuzemogelujhkheden per soort
  • automatische schoonmaken melksysteem

René 25-11-2020

Alles wat je altijd al aan koffie wilde hebben

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Prachtig apparaat, doet alles wat je wilt op het gebied van koffie zetten, super handig in gebruik met de draaiknop en de home connect. Fluisterstil, intuïtieve bediening. De twee bonen reservoirs maken het apparaat tot een top product. En de smaak: niet te overtreffen, restaurant kwaliteit in huis. Wat wil een mens nog meer?! De prijs dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• dubbel bonen reservoir
  • home connect
  • heerlijke koffie en prima melkschuim
  • alles is instelbaar
  • profielen creëren

arend72 25-11-2020

heerlijk koffie en prachtig model

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

het is even wennen omdat net gekocht . verder was top en erg handig via mobiel instellen en heeft veel keuze van koffie smaken en formaten van kopjes enz

Pluspunten

• contact met mobiel voor keuze maken
  • als je graag koffie wil gaat led lamp aan
  • even wennen

M Janse 25-11-2020

Geweldige volautomaat espressomachine!

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Een geweldige volautomatische espressomachine. Gemakkelijk te bedienen, mede dankzij de Home Connect-app.
Installatie en onderhoud/reinigen ook heel eenvoudig en grotendeels geautomatiseerd.
High-end machine die dit ook uitstraalt door gebruik van RVS panelen in plaats van kunststof.
Oneindig veel variatiemogelijkheden, met de app vanaf de sofa te programmeren, maakt koffie zetten eenvoudig maar toch een belevenis!

Pluspunten

• Bediengemak
  • Uitstraling

Yvonne 23-11-2020

Groot scherm, veel opties heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Goed apparaat het is gemakkelijk in de bediening.
Heerlijke koffie en veel opties
Nadeel: melk wordt niet echt warm genoeg

Marlies Hazewinkel 22-11-2020

Een echte aanrader voor een heerlijke bak koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Het is een mooi, strak apparaat om te zien, en erg makkelijk om schoon te maken en te houden.
Het apparaat is gemaakt van erg degelijke materialen.
Doordat er 2 bonenreservoirs in zitten, kun je kiezen uit meerdere en verschillende koffiesoorten.
Dankzij Home Connect is het apparaat op afstand te bedienen met je tablet of smartphone.

Pluspunten

• dubbel bonenreservoir voor meerdere soorten koffie
  • strakke en degelijke machine

Martina 22-11-2020

Prachtige aanwinst!

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijke koffie, voor iedereen eigen recept! Dat is echt genieten!

Veldhuizen 21-11-2020

Fijn apparaat veel instellingen voor super lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Wij zochten een fijne koffiemachine. Met de aankoop van deze Siemens hebben wij echt een fijne koop gedaan. Hij is erg stil in het malen. Maakt heerlijke koffie. Je kunt eigenlijk alles instellen wat je wilt. Ook de standaard instellingen zijn al super. Je kunt ook zelf de koffie temperatuur instellen. Heel handig. Wij zijn suler tevreden. Met de app kun je ook nog meer lekkere koffiemomenten via de recepten regelen. Echt top. Wij hebben tot op heden geen nadelen ontdekt.

Pluspunten

• Alle instellingen
  • Lekker rustig bij het malen
  • De app en recepten

Trudy Janssen 20-11-2020

Machine voor de koffiejunk

Geschreven voor: Siemens EQ.9 TI9573X1RW rvs

Je moet wel een koffiejunk zijn om dit bedrag uit te geven voor een koffiemachine, maar dan heb je ook wat. Paar dagen in mijn bezit en ik heb nog lang, lang niet alle mogelijkheden ontdekt. Voor elk type koffie je eigen voorkeur ontdekken en in je profiel opslaan, internet connectie, en nog veel meer.

Pluspunten

• mogelijkheden
  • design
  • kwaliteit