Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups KP1708KP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

d*************@g******** 27-03-2023

k apparaat

Geschreven voor: Krups KP1708KP

wat een .... machine:( je moet er bij blijven anders loopt het kopje over . als ik dit geweten had had ik hem nooit gekocht

Minpunten

• zit geen dosserknop op

Dodo 04-02-2021

Zo'n dom koffiemachine, schandalig dat zo iets gemaakt wordt

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Dit toestel is gewoon een doorloopmachine op druk, maar het is aan jouw om zelf te doseren.
Dit wil zeggen dat je erbij dient te blijven bij het starten/stoppen want anders loop je hard de kans dat de tas overloopt of dat de koffie gewoon watersmaak heet.
Best ook steeds dezelfde tas gebruiken zodat je toch ergens een visuele indicatie van vulniveau krijgt om je op te baseren.
Een schande dat zo een machine verkocht wordt, hadden we het op voorhand geweten hadden we het niet aangeschaft.

Minpunten

• Geen atomatische stop
  • Koffie is niet echt warm
  • Dure capsules voor een matige kwaliteit

Jozua 31-12-2018

Als je een Dolce Gusto hebt gehad is dit zonde van je geld

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Na jarenlang met veel smaak en plezier gebruik te hebben gemaakt van de "Dolce Gusto Mini Me" dacht ik een goede opvolger gekocht te hebben. Ervan uitgaande dat een nieuwer model beter of minimaal gelijkwaardig zou zijn aan een ouder model heb ik deze gekozen en gekocht.

Groot was mijn verbazing dan ook dat ik, na het uitpakken en spoelen van deze nieuwe machine, de hoeveelheid water niet kon doseren. Online naar een handleiding gezocht en daar stond inderdaad nergens dat je kon doseren.

Jammer maar helaas, niet goed gekeken naar de mogelijkheden van deze nieuwe machine. Ik was ervan uitgegaan dat elke Dolce Gusto kon doseren, daarom staan er toch ook streepjes op de capsules? Blijkbaar niet dus.

Ik had de nieuwe machine bij de Media Markt gekocht en wilde 'm binnen 2 uur omruilen maar helaas, omdat ik de machine al met water had gespoeld kon ik 'm niet meer omruilen tegen een ander model Dolce Gusto. De Media Markt-verkoper adviseerde me om op de kleur van de koffie te letten en om te tellen. Lachwekkend toch? Daar koop je geen Dolce Gusto voor.

Pluspunten

• Model

Minpunten

• Je kan niet doseren

RB16 30-09-2018

Mooi design, goede koffie!

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Klein maar makkelijk bruikbaar apparaatje wat heerlijke koffie maakt. Het pluspunt van dit apparaat ten opzichte van de concurrentie zijn de verschillende koffies die je kunt maken (cappucino, ijskoffie, latte machiatto, etc.) #tester

Pluspunten

• Snel warm
  • Veel variaties

Minpunten

• Zelf water in de gaten houden

RK 24-09-2018

Lekkere koffie, geen automatische stop

Geschreven voor: Krups KP1708KP

De koffie is heerlijk! Grote nadeel vind ik dat deze Dolce Gusto geen automatische stop heeft. Per koffiesoort wordt op de cups de sterkte aangegeven, bij de Genio kun je deze sterkte zelf instellen op het apparaat zodat je altijd de goede sterkte hebt, bij de Infinissima kan dit niet waardoor je altijd maar moet gokken of je kopje koffie de juiste sterkte heeft. Ook heeft hij geen automatische stop waardoor je niet bij het apparaat kunt weglopen als je je bakje koffie zet.

JeffreyV 24-09-2018

Prima koffie, even wennen

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Over de smaak kan ik direct positief zijn, de lungo is heerlijk van smaak namelijk.

De Infinissima staat geweldig op het aanrecht en het rode snoer is een leuke touch. Wel kent de automaat een, voor mij tenminste, nadeel: niet automatisch afslaan.

Stel je voor: Het is maandag of zondagochtend, net uit bed. Tijd om de dag eens goed te starten met een lekkere bak koffie. Dus je doet een cupje in de machine mok eronder en zet hem aan. Je bent nog niet helemaal wakker, maar wel honger ook. Dus je pakt uit de koelkast op je gemak de yoghurt en vult je kom. En dan BAM! klaarwakker, de koffie!. Gelukkig ben je nog op tijd, maar helaas de koffie is te slap geworden omdat de automaat niet automatisch afslaat.

Voor de een een voordeel, je kan beter instellen hoe je de smaak van de koffie wil. Voor mij vooral wennen dat koffie nu niet is aanzetten en wat anders doen en dan een klare mok van de automaat afpakken. Twee keer misgegaan, maar toen leerde ik het.

Verbeterpunt zou dus zijn dat er een mogelijkheid is om verschillende sterktes te kiezen en dat de automaat nog wel uit zichzelf afslaat.

Pluspunten

• rood snoer
  • smaak keuze
  • prijs

Minpunten

• niet automatisch

Mamasap 20-09-2018

Mooi design en heerlijke koffie

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Het design is een plaatje en past perfect in een hedendaagse keuken. Wat een mooi apparaat heb ik mogen testen Heel makkelijk te bedienen apparaat met volop keuze aan smaken/varianten. Van koffie tot chocomel en thee. Dit apparaat voldoet aan de verwachtingen. Het enige minpunt vind ik dat je het op tijd zelf uit moet zetten ( en er dus bij moet blijven) als je koffie zet. Maar als dat alles is ;) #tester

• Veel smaken mogelijk
  • Lekkere koffie

Minpunten

• Watertoevoer handmatig stoppen

Sonja 19-09-2018

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Wat een heerlijke koffie kun je met dit apparaat zetten. Makkelijk om snel een lekker bakje koffie te zetten (of chocolade voor de kinderen).
Helaas (nog) niet zo'n uitgebreide selectie smaken, maar dit zal in de loop van de tijd verbeteren.

Pluspunten

• Snel
  • Goede kwaliteit koffie

Minpunten

• Stopt niet automatisch
  • Nog geen uitgebreide selectie smaken

Rogierz 17-09-2018

Mooi model

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Heel fijn smal model, goede koffie en heerlijk warm. Wel fijn dat voor een ieder wat wils is. De kinderen zijn erg blij met de chocolade

Pluspunten

• Smal
  • Diverse smaken

Minpunten

• Cups zijn aan de prijs

Wendy 17-09-2018

Lekkere koffie, mooi apparaat

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Ben erg tevreden over dit koffiezetapparaat, hoewel de cups wel wat duur zijn. De koffie is lekker en het apparaat is makkelijk in gebruik. Wel even opletten dat je hem op tijd uit zet, want dat gaat niet vanzelf.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • lekkere koffie

Minpunten

• dure cups

noxs-oud 16-09-2018

Veel variatie mogelijk

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Een fijn apparaat, waarbij veel variatie in mogelijk is. Je kan koffie, thee, chocolademelk of andere varianten kopen en de kwaliteit is vaak goed!

In het begin heb ik zo'n 12 varianten geprobeerd en vooral de latte varianten zijn wel erg lekker (maar dan heb je ook meteen de helft minder cupjes in een pak)

Het apparaat is fijn in gebruik, niet al te groot. Het waterreservoir is goed voor een aantal koppen.

Pluspunten

• veel variante
  • goed warm
  • heel makkelijk in gebruik

Minpunten

• veel afval
  • gaat niet automatisch uit

KJH! 14-09-2018

Leuke vorm en goed warm

Geschreven voor: Krups KP1708KP

De vormgeving is erg leuk, maar vraagt daardoor om een ruime plek. Je kunt hem ook kwijt in kleine keuken maar dan komt de vormgeving moet tot zijn recht.

Zet een heerlijke kop koffie op goede temperatuur en met een krachtige schuimlaag.
Jammer dat je de dosering van water niet kunt instellen, waardoor je er echt bijoet blijven en de waterkeuze handmatig moet bedienen.

Pluspunten

• Leuke vorm
  • Goed warm
  • Goede kracht, dus schuimlaagje
  • Veel keuze in koffie smaken

Minpunten

• Geen instelbare dosering

Ron 14-09-2018

Heerlijke koffie / thee variaties

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Na het uitpakken bekijk je de Infinnisima van dichtbij en zie je hoe elegant het ontwerp is. Ik snap alleen een rode snoer aan een verder zwart apparaat (met 1 rood knopje) niet helemaal.

Maar dat maakt voor de smaak van de koffie niet uit.

Het aanzetten is een aparte ervaring omdat je eigenlijk een geluid verwacht vanwege het opwarmen van het warmte element, maar dat is er niet. Na een paar stille seconden is hij gewoon klaar om zijn eerste bakkie te zetten. In dit geval was het een Lungo en dan is het toch even zoeken wat de beste smaak oplevert omdat je zelf kan bepalen hoe lang je warm water door de cup wil laten duwen. Maar na 2/3 kopjes heb je dat al aardig door wat je eigen smaak is.

Ook maar wat andere varianten gekocht van Latte Machiato tot Decaf. De smaak is heerlijk. Variëren is makkelijk. Thee zetten mbv bijgeleverde plastic hulpstuk levert warm water op zonder bij smaak. Ook een mooie plus voor de andere gezinsleden.

Indien je een klein kopje gebruikt kun je het lekbakje naar boven zetten zodat er niet geknoeid wordt buiten het kopje om. Ik vindt het een fijn, stil, snel en mooi product met heerlijke eindresultaten.

De enige maar zit hem voor mij in de afvalberg van cups, daar zou ik nog wel een andere oplossing voor willen zien. In mijn idee gooien we toch veel plastic gevuld met drab in de vuilnisbak.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Stil bij opwarmen
  • Lekbakje kun je omhoog zetten voor kleinere kopjes

Minpunten

• Afval van de bakjes vindt ik veel
  • Rode stroom snoer
  • Geen automatische afslag, ook niet bij reservoir

Albert 13-09-2018

Mooi apparaat, maar voor de liefhebber

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Een mooi apparaat. Dat is wat meteen opvalt als je de doos opent. Een fraaie vormgeving wat een prominente plek inneemt in de keuken.
Het apparaat is gemakkelijk in gebruik en met een grote variatie aan koffiecups kan je verschillende lekkere soorten koffie maken.

Minpuntje is wel dat de koffiecups erg duur zijn en dat er geen goedkopere (namaak)varianten zijn (zoals bij Nespresso wel het geval is).
Ook het rode snoer van het apparaat valt wel heel erg op en past totaal niet bij de rest van het apparaat.

Tot slot mis ik een automatisch afslag waardoor je per kopje en soort koffie moet uitvogelen wanneer je de watertoevoer moet stoppen.

Ik zou het apparaat aanbevelen, maar de eventuele koper zou wel een goede afweging moeten maken van de plus- en minpunten.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Lekkere koffie

Minpunten

• Dure koffiecups
  • Geen automatische afslag
  • Fel rood snoer (wat niet bij de rest past)

Serwet 13-09-2018

Klein en practisch

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Mooi compact product en origineel design. De koffie is lekker, maar wel wat duurder dan vergelijkbare producten. Zelf vind ik het zo fijn dat je met een simpele machine verschillende producten kan maken, dat het apparaat weinig plaats inneemt en dat je ook een kop thee kan maken.

• Practisch

Minpunten

• Stopt niet vanzelf
  • Koffie prijzig

John Reusken 12-09-2018

Mooi strak vormgegeven apparaat

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Mooi strak vormgegeven apparaat en eenvoudig in gebruik. Warmt snel op en is daardoor vlot te gebruiken. Het grootste minpunt: je moet ernaast blijven staan want hij slaat niet uit zichzelf af. En wanneer moet je ‘m dan uitzetten als je een cappuccino maakt? De keuze voor een rood snoer vind ik minder, dat zou ik gewoon zwart doen want nu valt het wel erg op. Het voetje om de kopjes hoger te zetten is eenvoudig in te stellen. Dit moet je ook echt doen, want anders spettert het apparaat je aanrecht meer onder dan ik gewend ben van andere apparaten. Resultaat is in ieder geval een prima kop koffie, goed van smaak en temperatuur.#tester

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Mooi -strak vormgegeven

Minpunten

• Rood netsnoer bij zwart apparaat
  • Geen autostop- je moet handmatig water dosere

JHPM75 11-09-2018

Goed en mooi apparaat

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Ik heb dit product mogen testen en ik vind het een goed apparaat met een mooi design. Even wennen dat je de watertoevoer zelf moet stoppen, maar dat geeft je ook veel vrijheid. Leuk detail is dat je ook koude koffie kunt zetten tbv IJskoffie. Getest en ga hem houden!

Pluspunten

• Ook koude koffie / thee
  • Sterkte zelf te regelen
  • Groot waterreservoir

Minpunten

• Rode stekker niet zo mooi
  • Watertoevoer stopt niet zelf. Handmatig dus

Marissa 10-09-2018

Mooi formaat

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Ik heb een kleine keuken dus dit apparaat heeft het ideale formaat. Het is snel warm dus bijna gelijk te gebruiken.

Pluspunten

• Het mooie en handige formaat
  • Snel warm

Minpunten

• Rode stekker

ahoppener 10-09-2018

Mooi subtiel design

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Sinds 2 weken mag ik de Infinnisima uitproberen. Wat meteen opvalt bij het uitpakken van de koffiemachine is het mooie en subtiele design. Hij pas perfect in elk hoekje van de keuken. Ook het waterreservoir is erg mooi van design. Het enige wat ik zou veranderen is de stroomkabel. Die is bij mij rood, terwijl ik een zwarte infinnisima heb. De kabel valt wel erg op, terwijl de koffiemachine heel subtiel is.
Qua smaken ben ik de koffie nu aan het uitproberen. De Lungo zat bij de machine om te testen en deze valt al goed in de smaak. Niet te slap, maar echt een goede kop koffie. Ik ben nu nog benieuwd naar de overige smaken. #tester

Pluspunten

• design

Minpunten

• rode stroomkabel

RudyG 10-09-2018

Krups NESCAFÉ Dolce Gusto Infinissima

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Ontwerp is modern en past naar mijn mening in iedere keuken. De rode stekker past bij het zwarte model wat ik heb maar kan begrijpen dat sommige dit tegen vinden vallen omdat het niet bij je keuken past. Het verstellen van het plateautje is wel even zoeken. Dat had wel iets makkelijker gekund. Uiteindelijk als je het door hebt, goed te doen. Vind het een nadeel dat je de waterhoeveelheid zelf moet regelen. De veel water of te weinig water kan een lekker bakje maken of breken. Als je de regeling doorhebt, is de koffie erg lekker, veel variatie mogelijkheden.
Wel veel (plastic) afval van de gebruikte cups. Maar al met al voldoet het apparaat aan mijn verwachtingen. #tester

Pluspunten

• modern design
  • lekkere koffie

Minpunten

• veel afval

Sonya 10-09-2018

Veelzijdige koffiezetter

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Ik heb de Dolce Gusto Infinissima nu een paar dagen in huis. Het mooie design spreekt me erg aan. Het apparaat is een stuk kleiner dan mijn oude koffieapparaat. Fijn dat het minder ruimte inneemt op mijn aanrecht. Verder is het apparaat eenvoudig te bedienen. Na aanzetten is hij snel klaar voor gebruik. Het inzetten/wisselen van de cupjes is eenvoudig en het plateau waarop je kopje of glas staat is gemakkelijk in te stellen in hoogte, voor de verschillende koffievariaties. Het is wel even wennen om de koffies juist te zetten. Het apparaat stopt niet vanzelf. Voordeel is dat je zelf de sterkte van je koffie kunt bepalen, nadeel is echter dat er geen richtlijn is en je dus in het begin niet weet welke hoeveelheid je uit een cup kunt halen en wat de juiste verhouding is tussen koffie en melk. Het zou handig zijn als er in de handleiding een richtlijn zou staan of misschien glazen bijgeleverd worden waarop met streepjes de "standaard" hoeveelheid koffie wordt aangeduid. Maar goed, na wat proberen lukt het me om een lekker kopje koffie te zetten. Ander nadeel van het niet vanzelf stoppen is overigens dat je niet weg moet lopen of afgeleid kunt worden bij het koffie zetten. Anders loop je het risico dat de boel over loopt. Het apparaat wordt bij normaal gebruik overigens niet snel vies. De cups druppen nauwelijks, wat heel fijn is bij het verwijderen ervan. Ook de temperatuur van de koffie is goed. Grootste pluspunt voor mij blijven toch de mogelijkheden die het apparaat biedt. Je hebt nog naar 1 apparaat nodig voor je warme dranken (koffies, thee, chocomel). Meestal drink ik zwarte koffie, maar ik vind het heerlijk mezelf af en toe op een speciale koffie te trakteren. De schuimlaag op de koffies ziet er mooi uit, je hoeft niet meer de deur uit voor een oudere koffie. Heel fijn om ook onze gasten een mooie en speciale koffie te kunnen serveren.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Mooi compact apparaat
  • Snel lekkere koffie
  • Sterkte zelf te bepalen
  • Betaalbaar apparaat

Minpunten

• Wennen om juiste sterkte te bepalen

Peter DV 10-09-2018

Mooi design, kan functioneler

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Het is een krachtig apparaat en de koffie is ruim in keuze en smaakt heerlijk. Koud water functie begrijp ik niet en ook het doorspoelen maakt het rommelig. Dr automatische stop vind ik echt een gemis.

• Diversiteit van smaken

Minpunten

• Automatische stop
  • Doorspoelen

Lisa 2912 09-09-2018

Mooi design

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Qua uiterlijk voldoet het volledig aan de verwachting, een mooi design en redelijk compact. Voor wat betreft het gebruik iets minder, doordat er geen automatische afslag op zit moet je op gevoel de watertoevoer stoppen. Bij de normale koffie is dat handig omdat je zelf de sterkte kan bepalen, bij de speciale koffie (cappuccino, latte macchiato) is dat minder handig omdat je met 2 cupjes de koffie moet bereiden. De koffie zelf is goed te drinken en dan met name de cappuccino, de normale koffie is voor mijn smaak echt te slap. De cupjes zijn behoorlijk prijzig en dat maakt het voor mij niet te doen omdat ik daar gewoon te veel koffie voor drink.#tester

• Vele smaken verkrijgbaar
  • Snel een kopje koffie

Minpunten

• Geen automatische afslag
  • Koffie cups zijn behoorlijk duur

Dimitri Boekkooi 08-09-2018

Lekkere koffie

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Het design van de koffiezetapparaat is erg mooi en past goed bij de rest van mijn huis. De waterinhoud is groot genoeg en het is fijn dat ik de hoogte van het plateau kan instellen. Mooi dat er warme en koude dranken gemaakt kunnen worden. De stekker is wat minder mooi, maar die kan ik mooi wegwerken dus voor mij is dat geen nadeel.

Wat ik wel mis is het feit dat je geen waterhoeveelheid kan instellen. Je moet dus aanwezig zijn bij het zetten van de koffie. De koffie die gezet wordt is wel erg lekker. Ook zijn er genoeg variaties beschikbaar voor het apparaat.

Al met al, een lekkere bak koffie!

Pluspunten

• Smaak
  • Variatie

Minpunten

• zelf hoeveelheid bepalen

Esther H 07-09-2018

Voldoet niet aan mijn verwachtingen

Geschreven voor: Krups KP1708KP

Ik heb met smart zitten wachten op de Infinnisima, maar moet helaas zeggen dat ik teleurgesteld ben. Ik vind de koffie gewoon niet zo lekker. Het design is wel mooi, al vind ik hem ietwat lomp. Echt niet mooi is de opvallende rode stekker, dat past niet mooi in mijn keuken #tester