JURA E8 chroom

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JURA E8 chroom op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

h*************@g******** 09-02-2024

Duur maar waardeloos

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

Gekozen na aanbeveling in de winkel. Dit zou de Mercedes onder de koffieapparaten zijn. Eerste apparaat direct terug terug moeten brengen omdat het niet opstartte. 2e apparaat ging, binnen de garantietermijn, stuk. Software probleem. Na veel gedoe een andere gekregen. Maar met een beperkte garantietermijn. Dit apparaat heeft nu precies hetzelfde software probleem. Helaas nu niet binnen de garantietermijn. Frustrerend, veel ergernis, een apparaat van meer dan €1000,=!! Laten repareren is ook kostbaar en we hebben er geen vertrouwen in dat het daarna opgelost zal zijn.
Ena8 is wat ons betreft een duur maar waardeloos apparaat.

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• Duur in aanschaf
  • Terugkerend software probleem
  • Hoge reparatiekosten
  • Niet betrouwbaar

n**********@g******** 05-02-2023

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

Spijt dat ik dit machine heb aangeschaft, ik ging voor de prima donna elite maar er werd mij verteld door de verkoopster dat de jura e8 het beste was, geen gedoe met zetgroep, koffie geschonken van meerdere machines en iid de koffie was lekker, oke gekocht , eenmaal thuis uitproberen natuurlijk. De koffie met melk zijn gewoon lauw, tegen koud aan, 1300 euro lichter en uiteindelijk maar drie soorten koffie waar daadwerkelijk heet water wordt toegevoegd. Ik zeg een dikke onvoldoende

Minpunten

• Koude koffie icm melk
  • Hoge prijs
  • Dure reinigings middelen

Neverbrake 11-02-2023

Vind dit een raar verhaal. Denk dat de diverse mogelijkheden niet goed of helemaal niet ingesteld zijn. Je kunt voor alle keuzemogelijkheden de eigenschappen instellen en vervolgens vastleggen. Als je dan een keuze maakt krijg je die gekozen koffie volgens de gemaakte instellingen aangeboden. Nog maar eens goed lezen en instellen. Neem anders met Jura contact op want deze bevindingen slaan echt nergens op!!

h***************@g******** 15-11-2022

Jura E8 valt tegen

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

Heb dit apparaat een kleine 6 jaar gebruikt. Jura heeft een goede naam maar de Jura E8 viel tegen. Melkschuim is koud, de koffie is niet super heet en de drukgroep is niet schoon te maken. Dat doet Jura iedere 2 jaar voor je tegen betaling van €250. Verder blijft er koffieprut kleven op de raarste plekken.

Pluspunten

• Lekkere espresso.

Minpunten

• Koud melkschuim
  • Niet goed te reinigen
  • Duur

Carlos 02-01-2022

Nunca mas

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

Tengo pa E8 ya 3,5 años nunca pude hacer un capuchino caliente ahora una revusion cuesta mas de 200€ si cuentas el precio del aparato la revision y lo que ciestan todos los productos para limpiarla demasiado para este producto la primera y la ultima cafetera de Jura una pena del dinero

Pluspunten

• Cafes sin leche

Minpunten

• cafe con leches
  • temperatura
  • precios de los,pruductos de limpieza

Pako 22-12-2020

Jura piano White

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

3 jaar geleden na lang sparen dit apparaat kunnen kopen. De vorige jura ging steeds stuk dus nu hoopten we op meer geluk. Helaas. Machine is 3 keer kapot geweest, dure grap om steeds te laten maken. Machine ging wéér stuk, kosten: minimaal 245 euro, en dan nog niet eens ophalen en weer terugbrengen. Dus we konden er alleen nog koffie mee maken en geen cappuccino meer of latte machiato.
Nu heb ik de machine vorige maand uit pure frustratie naar de tweede hands winkel gebracht, mogeljjk iemand nog blij mee. Ik baal van de slechte service van Jura en het is ontzettend duur om te laten repareren. Voor ons geen Jura meer, nu weer een aparte melkschuimer en een nespresso machine. Dat is stukken beter. Geen stress meer dat we geen koffie kunnen maken.
Ik raad dan ook geen Jura aan.

Pluspunten

• Lekkere cappuccino

Minpunten

• Slechte machines
  • Slechte service

Van Der Steen 18-12-2020

Super vol automaat

Geschreven voor: JURA E8 zwart, chroom

Op 5 december deze super machine gekocht! Met 1 knop alle koffie specialiteiten. Het apparaat is stil en maakt heerlijke koffie, in de nieuwe E8 modellen EB2020 zit een nieuwe bonen maler en dit is dezelfde als uit de professionele Jura machines (12 procent meer aroma uit ze koffie). Ja je moet het apparaat even iedere avond afspoelen en schoonmaken want onderhoud is belangrijk voor een duur apparaat maar daar krijg je heerlijke koffie voor terug! Enige minpunt is het Chrome bakje waar je je koffie opzet er komen snel veel krassen op. Verder is dit naar mijn mening de beste vol automaat van alle koffie machines.

Pluspunten

• 1 druk álle specialiteiten
  • Heerlijke koffie smaak (12 procent meer aroma)
  • Makkelijk in bediening
  • Perfecte crème laag op koffie

Minpunten

• Chrome plaatje snel krassen

Marco 08-02-2020

Top apparaat!

Geschreven voor: JURA E8 zwart, chroom

Hebben nu een week of 6. We wisten al dat Jura top is maar ondervinden het nu zelf!
Super makkelijk in gebruik!
Heb gelezen dat sommige vinden dat die herrie maakt, stil is die niet maar geruisloos bonen malen klopt denk ik ook niet!!
Die dongel is een grappige extra waarop je handig op de bank kan zien (als het apparaat aan staat) hoeveel kopjes je hebt getapt en hoever die in zijn onderhoud is!
Het reinigen is een fluitje van een cent!
En heerlijke koffie kan je niet aan de Jura koppelen want dat hangt af van de bonen die je erin doet!
Wij zijn iig super tevreden met deze Jura E8

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Nog niet gevonden

Tikoes17 18-12-2019

Lauwe koffie JURA E8

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

Na 20 jaar was mijn Jura S95 technisch op ! Prima en zeer betrouwbaar toestel. Weinig onderhoud aan gehad in al die jaren.
In de tijd van de Jura S95 nooit last gehad (zelfde kopjes uit dezelfde keukenkast) van te koude en veel te snel afkoelende koffie.
Kocht eind september 2019 een nieuw toestel, een Jura E8. Van meet af aan probleem met de drinkbaarheid (temperatuur) van de koffie. Bij meteen drinken redelijk warm maar daarna heel snel erg lauw. Deze Jura heeft twee standen voor de temperatuur, normaal en hoog. Normaal is lauw en Heet maakt weinig verschil. Mij werd aangeraden de kopjes voor te verwarmen. Uiteraard speelt dat een rol maar had eerder dat probleem niet met de S95. De mogelijkheid van een kopjesverwarmer werd getoond door de overigens prima dealer (kost wel rond 200 Euro). Na voorverwarmen van de kopjes thuis maakte het amper verschil. Het is bekend dat JURA een lagere temperatuurinstelling heeft dan andere merken espressomachines.
Als ik dat eerder had geweten had ik nooit opnieuw een JURA gekocht. Als alle andere types ook dezelfde temperatuur afgeven dan is dat wat mij betreft te laag.
Na overleg met JURA vandaag is er geen mogelijkheid via de software iets aan te veranderen of . of ander thermoblock te laten plaatsen. Je zou getrapt naar eigen smaak de temperatuur tenminste willen kunnen afstellen. Geen behoefte aan warme kopjes maar aan warme koffie.
Zeer slecht voor een gerenommeerd bedrijf als JURA.

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen
  • reiniging beter te doen als bij de S95
  • goede vormgeving

Minpunten

• temperatuur koffie
  • temperatuur koffie na verwarmen kopjes
  • te kleine uitstortbak

Gonny Gerritsma 04-11-2019

Lauwe cappuccino voldoet aan norm zegt jura

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

Erg jammer, dat de cappuccino slecht 45 graden is. De koffie is heerlijk, zonder twijfel, maar de 45 graden van de cappuccino is gewoon koud. Volgens diverse koffiebranders hoort de geschuimde melk tussen de 60 en 70 graden te zijn, en bij deze machine kun je met gemak je vinger in de melkstraal houden. Volgens Jura is dit binnen de norm, maar die hebben ze zelf verzonnen. Volgens diverse websites is die 60 a 70 graden nodig om die zoete smaak uit de melk naar boven te halen.

Jura kan het gewoon niet warmer krijgen, en dan is het zonde van je geld, ze zijn niet goedkoop deze machines.

Pluspunten

• Mooi om te zien
  • Kan twee kopjes tegelijk doen
  • Vers gemalen bonen

Minpunten

• Lauwe cappuccino
  • Klantenservice kan dat niet oplossen
  • Handleiding klopt niet mbt schoonmaken

E8 net iets duurder met vele mogelijkheden 17-06-2019

Geweldige cappuccino en espresso

Geschreven voor: JURA E8 platin

Opnieuw flinke investering. Is het volledig waard. Eenvoudig digitaal display met vele instelmogelijkheden. Malen bonen zeer kort en niet erg luidruchtig. Cappuccino is super lekker en eenvoudig. Mooie schuimlaag. App is mooi afgewerkt en degelijk uitgevoerd.

DatIsNietBelangrijkToch 11-05-2019

Mooi maar ......

Geschreven voor: JURA E8 zwart, chroom

Het apparaat oogt mooi, met name de dark inox kleur.
Het is natuurlijk wennen dat de koffie anders smaakt dan bijv uit een senseo apparaat.
Maar dat is normaal. Daar kan Jura niets aan doen.
Toch zijn er wel een paar puntjes waar door Jura niet echt goed over nagedacht is.

1) nog steeds is de lekbak gewoonweg te klein. Een beetje gezin wat een keer bezoek krijgt en een paar kopjes koffie drinkt, dan is de lekbak te snel vol. Dit moet toch anders kunnen.

2) Nog steeds bleutooth verbinding, Iedereen weet toch dat bleutooth veel beter werkt als de wifi uit staat. Maar wie doet dat, haast niemand.
Gewoon verbinding via wifi zou heel wat prettiger zijn.
Daarbij komt dat de ontwerpers bij Jura toch ook weten dat een apparaat heel dicht tegen een muur staat, dus als je dan kiest voor een bleutooth adapter ga je die niet achter in een apparaat wegwerken lijkt mij. Er moet een oplossing zijn om dat ding naar voren te halen zodat er betere verbinding is.
Ik heb een lage opleiding maar dat snap ik zelfs nog.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Instel mogelijkheden

Minpunten

• Verbinding
  • Lekbak
  • Dure reinigings producten
  • Rooster waar kopjes opstaan kras gevoelig

Alex 20-01-2019

Prima apparaar

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

Erg complete koffie machine veel mogelijkheden wat mij stoort is dat als je 2 kopjes koffie wilt zetten je binnen zeer korte tijd twee maal het knopje moet indrukken dit gaat erg vaak verkeerd vind dat een machine van deze prijs een betere oplossing hiervoor zou moeten hebben

Tim 13-01-2019

Lekkere koffie

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

Ik heb deze machine gekocht omdat hij lekkere koffie geeft. Helaas blijkt na aankoop dat niet alleen da aanschafprijs hoog is. Ook de bijbehorende waterfilters zijn erg duur. Een kopje koffie wordt er €0,10 duurder van. Dat is gewoon veel. De weg naar goedkopere waterfilters heeft Jura afgesloten door ze uit te rusten met een chip. Die chips hebben universele filters niet dus moet je die van Jura aanschaffen. Ze kosten bijna €15 en moeten na 150 kopjes worden vervangen. Jammer dat Jura op die wijze haar klanten benadeeld. Daarnaast is de bijbehorende App feitelijk onbruikbaar. Als er instellingen mee in de machine worden aanpast, zijn die na het opnieuw opstarten weer weg. Ik heb de machine 4 maanden en kan het verdienmodel van Jura niet waarderen.

Pluspunten

• Goede koffie

Minpunten

• Hoge aanschafprijs
  • Dure waterfilters
  • Display geeft veel soorten koffie, zoekplaatje
  • Display niet aan te passen

Chris4891 26-11-2019

Een origineel Jura waterfilter is niet verplicht. Ik maak zelf gebruik van de ontkalkingstabletten en werk dus geheel zonder filters. Het ontkalkingsproces kost meer tijd dan een filter wisselen maar is wel een derde goedkoper dan het gebruik van filters.

Christa 01-01-2019

Jura e8

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

Gekocht in de kaldi winkel. Makkelijk in onderhoud. Makkelijk te bedienen . Heerlijke koffie.alleen mag de koffie heter dit lossen we zelf op door met heet water te vullen
Je kunt de koffietemp aanpassen maar zelfs op heetste stand niet echt heet bij de cappucino
Soms schuimt de melk niet goed maar dit is makkelijk op te lossen door extra reinigingsbeurt.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Makkelijk te reinigen
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Koffie niet echt heet
  • Je kunt geen 2 cappucino tegelijk zetten

Dick 25-12-2018

Heel fijne machine

Geschreven voor: JURA E8 zwart, chroom

Heel mooie machine, die geweldige koffie en cappuccino maakt. Kopjes vooraf even warm maken is een goede tip van de dealer. Een sieraad op de aanrecht en een genot om te drinken. Perfect in te regelen en geen om,ijken naar qua schoonmaken doordat hij alles aangeeft. Stil in gebruik en zeer degelijk gebouwd. Investering is best hoog, maar we gaan ervan uit dat we 10 jaar kunnen genieten, dus dan is hij hopelijk uiteindelijk goedkoop.

Pluspunten

• Smaak koffie
  • Smaak cappuccino
  • Geen schoonmaakgedoe
  • Chroom versie is mooi
  • Geeft alles aan wat te doen

Minpunten

• Iets duurder in onderhoud
  • Melkschuim niet zo heet

Van oosten 16-11-2018

Nieuwe E8

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

Perfecte machine voor ons. Prima koffiekwaliteit, doorsnee cappuccino en mooi design. Oude Jura ging 15 jaar mee dus hebben goede verwachtingen van deze machine. Maar gebruik altijd goede koffiebonen! Geen goedkope meuk!

• Vertrouwde techniek

Evi 09-09-2018

Lauwe cappuccino

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

Aanvankelijk waren we heel blij met ons nieuwe koffieapparaat, waar we lang voor gespaard hadden. Helaas blijkt de cappuccino lauw. Heel jammer, zeker voor zo'n dure machine. We waren afgegaan op het oordeel van de Consumentenbond, maar hier had men echt kritischer moeten zijn.

Minpunten

• Cappuccino lauw
  • Duur

John 02-06-2018

Goede uitstraling

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

Machine bevalt redelijk goed, alleen zoals algemeen bekend is de koffie waar melk bij wordt gebruikt lauw, en ik denk niet dat Jura hier iets mee doet om de eenvoudige reden dat ze dat niet kunnen.

Pluspunten

• automaat
  • uiterlijk

Minpunten

• lauwe melk

Koffieboertjes 23-04-2018

Lekkere koffie, melkschuim te koud, cappuccino te koud

Geschreven voor: JURA E8 zwart, chroom

Deze volautomaat koffiemachine uitgezocht omdat hij naast espresso/koffie ook cappuccino maakt. Onze verwachting werd niet gerealiseerd. De cappuccino vonden we keer op keer te koud.
We hebben de nieuwe machine uitgetest gedurende een maand en telkens de temperatuur van de melk gemeten. Deze zat tussen de 40-45 graden, en dat levert dan een te koude cappuccino (60 graden) op. Contact opgenomen met de winkel waar we hem gekocht hebben (Kaldi in Leeuwarden), die ons adviseerde om de Helpdesk van Jura in Zoetermeer te bellen. Hun reactie was lauw (net als de melk) en afwijzend. Na wat telefoontjes over en weer is besloten een leenapparaat op te sturen en de E8 volautomaat terug te halen. Het leenapparaat maakte dezelfde lauwe cappuccino. Na een maand kregen we een telefoontje van de Jura helpdesk dat onze E8 onderzocht was en dat het verwarmingselement niet goed functioneerde. We kregen een nieuwe E8 volautomaat opgestuurd. Misschien raadt u het al, maar dit nieuwe apparaat kon ook geen warme cappuccino maken. Het Jura procédé om met stoom melkschuim te maken die warm genoeg is werkt niet. We hebben Kaldi Leeuwarden dit verteld. Hij heeft onze klacht serieus genomen en gezegd dat hij ons voor het aankoopbedrag van de E8 geen Jura koffieautomaat kan aanbieden die melkschuim kan maken die warm genoeg is. Er is wel een Jura machine die twee verwarmingselementen heeft en dus warmere melkschuim kan maken. De meerprijs is wel 1000.= euro. Hij heeft onze machine teruggenomen en het geldbedrag terug gestort. Daar waren wij blij mee. We gaan ons verder oriënteren en waarschijnlijk een koffievolautomaat van Jura kopen en dan met een losse melkschuimer cappuccino maken.

Pluspunten

• mooi design
  • compact
  • koffie malen maakt niet zoveel geluid
  • lekkere espresso/koffie

Minpunten

• geen warm melkschuim
  • slechte communicatie vanuit helpdesk

E8 lauwe cappuccino/latte 16-04-2018

bij onze E8 ook lauwe cappuccino en latte

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

Ook bij ons is de koffie prima van temperatuur maar de cappuccino en latte zijn lauw (al meteen na aankoop van het apparaat). Ik warm nu eerst de melk op in de magnetron, zodat ik warme cappuccino heb; dit kan toch niet de bedoeling zijn. Heeft iemand ervaringen waarmee dit opgelost kan worden?

Minpunten

• cappuccino/latte lauw

J. Karelse 10-04-2018

Teleurstelling

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

Mooie machine en de koffie smaakt goed maar zodra een latte of cappuccino gemaakt wordt krijg je een lauw bakje voorgeschoteld. Voor deze prijs moet dit niet kunnen. Jura onderkent dit probleem helaas niet. Intussen heb ik de klacht vaker gehoord en volgens mij is het gewoon een ondermaats model als het op een latte macchiato/espresso aankomt. Een machine die de melktemperatuur apart kan instellen is helaas fors duurder. Voor mij is het onbegrijpelijk dat deze machine zo goed uit de consumentenbond test gekomen is. Gelukkig kon binnen 14 dagen de machine terug gebracht worden. Mijn siemens eq.9 voldoet gelukkig prima.

Pluspunten

• mooie machine
  • espresso smaakt prima

Minpunten

• latte macchiato/espresso lauw

EALuyten 02-03-2018

Vervolg review 29-01-2018

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

Nu een maand verder, inmiddels een nieuwe machine gekregen via goede service van Kaldi Leeuwarden. Helaas is de melktemperatuur en melkschuim nog niet naar tevredenheid. Klacht wordt serieus genomen, Kaldi gaat overleggen met Jura.
Hopelijk volgende week een oplossing

Pluspunten

• Espresso perfect

Minpunten

• Melk lauw
  • Melkschuim schraal

Koffieboertjes 02-04-2018

November 2017 een Jura E8 aangeschaft. De "Mercedes" onder de koffiemachines met naast de diverse koffies ook Cappuccino en Late Macchiato. De koffie is lekker, maar al na een paar Cappuccino's was duidelijk dat deze niet warm genoeg zijn. Na overleg met de winkel Kaldi in Leeuwarden, hebben we met een goede vloeistoffen thermometer de temperatuur van de melk gemeten. Na 10 metingen blijkt de temperatuur van de melk tussen de 40 en 45 graden te zitten. De temperatuur van de koffie is 70 - 75 graden. De resulteert in een te koude Cappuccino. Overleg gehad met Jura in Zoetermeer (een lauw overleg, net als de melk) en de machine retour gestuurd, omdat de Jura helpdesk het verwarmingselement wil vervangen. Intussen een leenapparaat (Type ENA 5) gekregen, die precies dezelfde lauwe melk maakt. Maand later een antwoord van de Jura helpdesk gekregen. Het verwarmingselement functioneert niet goed, we krijgen een nieuwe E8 machine opgestuurd. Deze moet warmer melkschuim maken. Bij deze nieuwe machine hebben we natuurlijk weer de temperatuur van het melkschuim gemeten en deze blijft tussen de 40 en 45 graden ( te laag ). Het lijkt er op dat Jura met dit procédé de melk niet goed warm krijgt om een lekkere cappuccino te maken. Koffiewinkel Kaldi in Leeuwarden heeft nog een geavanceerde Profi cappucinatore melkuitloop opgestuurd, maar dit mocht ook niet baten. Morgen gaan we met de machine naar de koffiewinkel in Leeuwarden om te overleggen of er nog andere mogelijkheden zijn. Tot nu toe zijn we teleurgesteld in de Jura E8 koffievolautomaat.

ELuyten 07-04-2018

Jura E8 retour Kaldi, melk en melkschuim niet naar tevredenheid, temperatuur te laag, en schraal schuim. Met bijbetaling omgeruild voor een demo Jura Z6. Melkschuim en melkthemperatuur is bij deze machine wel goed, met dank aan Frank Postma van Kaldi Leeuwarden, heeft z’n best gedaan om de zaak op te lossen. Telefoondienst Jura stelt teleur met inadequate medewerkers.

Marwille 25-02-2018

Jura E8

Geschreven voor: JURA E8 zwart, chroom

In dubio tussen de Siemens EQ9 S500 en de Jura E8. Voorkeur was de Siemens gebaseerd op instelmogelijkheid voor persoonlijke instellingen, mooi display, reiniging melkdosering. Uiteindelijk toch voor de Jura gekozen. Redenen: Design mooier ( per persoon verschillend). Zetgroep hoeft niet gereinigd te worden. Setgroep van de Jura ziet er degelijker uit. Het reinigen van de melkdispenser bij de Jura gaat eenvoudig en is uiteindleijk hygiënischer dan bij de Siemens.
De Expresso zijn het lekkers bij de Jura machines. Jura core business zijn koffie automaten en niets anders. Het is mogelijk om de samenstelling van koffie, melk en hoeveelheid snel en zeer eenvoudig in te stellen, zelf tijdens het gebruik. Verlichting gaat automatisch aan tijdens het gebruik. De standaard fabrieksinstelling geeft al de uitstekende koffie.

Pluspunten

• kwaliteit setgroep
  • smaak expresso
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• geen persoonsgebonden instellingen

Rocas 10-02-2018

Perfecte machine voor alle koffievarianten

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

Wij hebben deze machine nu ruim een half jaar in bezit. De vorige was een Nesspresso-machine. Wat een heerlijke koffie zet dit apparaat zeg. Ik drink tegenwoordig meer koffie dan goed voor me is omdat de smaak helemaal klopt. Alle varianten hebben we inmiddels helemaal naar eigen wens, qua sterkte en volumes, ingesteld. Wij herkennen ons totaal niet in de negatieve ervaringen van een paar andere gebruikers. Ik vermoedt dat het daar om incidenten gaat. Bij ons worden alle varianten (ook 2 tegelijk) goed heet. Enige nadeel is wel dat iedere 2 maanden dat waterfilter vervangen moet worden, maar als je zoveel uit geeft aan goede koffie mag je daar misschien niet over zeuren.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik/ bediening
  • Afwerking machine

E Luyten 29-01-2018

Lauwe cappuccino

Geschreven voor: JURA E8 zwart, platina

Jura E8 een week in bezit, teleurstellend.
Espresso is prima, cappuccino en cafe latte lauw.
Opgeschuimde melk wordt niet warmer dan 40 graden.
Jura gebeld, probeert het met een slap gerhaal over mengverhouding koffie en de melk.
Nog geen oplossing, wordt terug verwezen naar de Kaldi waar het apparaat vandaan komt.
Indien geen oplossing gaat het apparaat terug naar de leverancier.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Espresso
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Melk wordt niet warm
  • Klacht wordt niet serieus genomen

Gerard 21-05-2018

Beste Luyten,
Is het probleem inmiddels opgelost? Onze machine heeft namelijk hetzelfde euvel en ook ons wordt gezegd verhouding koffiebonen en melk en soort melk. Ons inziens is er een probleem met het opschuimen ..
Gerard