De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Gaggia RI8435/11 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maarten 02-01-2021

Goede waar voor weinig geld

Geschreven voor: Gaggia RI8435/11

Er zit een sterke pomp in. Dat betekent dat hij geen moeite heeft met goed aangedrukte, zeer fijn gemalen koffie. En dat betekent weer dat de smaak prima is. Ook melk stomen gaat krachtig en snel.

De bediening is redelijk recht toe recht aan, makkelijk dus. Klein minpuntje is dat de aan/uit schakelaar achteraan zit, waar het elektriciteitssnoer binnenkomt. Wat handig is, is dat je de hele voet met lekbak er makkelijk af kunt halen om schoon te maken. Er blijven dan geen delen over die je apart met een doekje moet schoonmaken.

Qua duurzaamheid valt er na dik 2 weken niet zoveel te zeggen. De bedieningsknoppen voelen gammel en plastic-achtig aan. Maar mijn ervaring is, dat dat niet de dingen zijn waar het op stuk gaat. Dat is meestal de zetgroep en daar valt nog weinig van te zeggen, behalve dat ie om te beginnen erg goed werkt.

Voor de €100 die ik ervoor betaald heb, is dit voorlopig een prima apparaat, waar hele goede koffie uit komt.

Pluspunten

• Goede zetgroep
  • Makkelijke bediening
  • Makkelijk schoonhouden
  • Veel waar voor weinig geld

Minpunten

• Enigszins gammele knoppen